Siihen on monta syytä
1.Biisi keskittyy Saunaan Suomessa Sauna kuuluu kaikille ,mutta Euroopassa se yhdistetään Homouteen (Euroviisut on melko pitkälti Homojen hommaa)
2.Biisi on hyvä
3. Muilla on aika paska biisit (Israelilla on ehkä vielä parempi ,muttta se ei voita poliittisista syistä) Jopa Ukrainan umpi surkea menee sen edelle poliittisista syistä.
4. Kai saa Suomen ja Ruotsin äänet
Olen täysin varma että se voittaa ,sitä en tiedä ansaitsisiko se sitä....
(kyllähän parempia laulajia on joka laulu kilpailussa ja karaokessa jos rehellisiä ollaan)
Eerikalla ei ole mahdollisuuksia vaikka kärkikastiin sekin varmaan kiilaa 5-6 sijan paikkeille luulisin .
Eerika on ainoa mikä voi tuhota Kai voiton jos äänet jakautuu liikaa ,mutta voitosta se ei taistele.
Suomi voittaa Euroviisut (Ruotsi siis kai)
Anonyymi-ap
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Kai voittaa, kaj.
- Anonyymi
Olipa hemmetin hyvä juttu että Erika sijoittui Euroviisuissa 10 parhaan alapuolelle lopputuloksissa! Samoin se, että "Leijonat" ei päässyt edes puolivälirämatsista jatkoon!
Miettikääs sitä, mikä kauhea vouhkaaminen olisi vallannut Suomen median koko alkavan kesän ajaksi jos em. olisivat sijoittuneet vaikkapa 3. parhaan joukkoon omissa kisoissaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244329Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702787Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942453- 472373
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
- 781339
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206