Siihen on monta syytä
1.Biisi keskittyy Saunaan Suomessa Sauna kuuluu kaikille ,mutta Euroopassa se yhdistetään Homouteen (Euroviisut on melko pitkälti Homojen hommaa)
2.Biisi on hyvä
3. Muilla on aika paska biisit (Israelilla on ehkä vielä parempi ,muttta se ei voita poliittisista syistä) Jopa Ukrainan umpi surkea menee sen edelle poliittisista syistä.
4. Kai saa Suomen ja Ruotsin äänet
Olen täysin varma että se voittaa ,sitä en tiedä ansaitsisiko se sitä....
(kyllähän parempia laulajia on joka laulu kilpailussa ja karaokessa jos rehellisiä ollaan)
Eerikalla ei ole mahdollisuuksia vaikka kärkikastiin sekin varmaan kiilaa 5-6 sijan paikkeille luulisin .
Eerika on ainoa mikä voi tuhota Kai voiton jos äänet jakautuu liikaa ,mutta voitosta se ei taistele.
Suomi voittaa Euroviisut (Ruotsi siis kai)
Anonyymi-ap
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Kai voittaa, kaj.
- Anonyymi
Olipa hemmetin hyvä juttu että Erika sijoittui Euroviisuissa 10 parhaan alapuolelle lopputuloksissa! Samoin se, että "Leijonat" ei päässyt edes puolivälirämatsista jatkoon!
Miettikääs sitä, mikä kauhea vouhkaaminen olisi vallannut Suomen median koko alkavan kesän ajaksi jos em. olisivat sijoittuneet vaikkapa 3. parhaan joukkoon omissa kisoissaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859