Hyvä vai huono huumorintaju?
Onko kaivatullasi
24
1735
Vastaukset
- Anonyymi
Lähes olematon.
- Anonyymi
Millaisia laineja sulla sit on? Sivusta tyrsk
- Anonyymi
Minähän tässä se hieman pieleen mennyt vitsi, niin kai silloin täytyy kehua että hyvää huumoria on.
- Anonyymi
Hänellä on hyvä❤️
- Anonyymi
Hyvä tietysti.
- Anonyymi
Osaa hän olla hauska.
https://www.youtube.com/watch?v=FoE-u-GC7pc - Anonyymi
Miksi kukaan haluaisi edes viettää aikaa jonkun kanssa, jolla on huono huumorintaju?
Ihan outoja kysymyksiä. - Anonyymi
Erittäin hyvä huumorintaju
- Anonyymi
On on
- Anonyymi
Uni maittoi
Jouko tuli aamulla keittiöön ja venytteli nautinnollisesti.
Nukuin kuin tukki viime yönä!” hän sanoi vaimolleen.
”Tiedän. Makasin yön valveilla kuunnellen, kun sahasit sitä”, vaimo vastasi nyreästi.- Anonyymi
😅😅😅
- Anonyymi
Sen on pakko olla hyvä jos mun huumoria ymmärtää 😅
- Anonyymi
Uskoisin, että valtavan hyvä.
- Anonyymi
Luulisin, että on hyvä huumorintaju.
- Anonyymi
Ihan tosikko on!!
😌- Anonyymi
Hmph!
- Anonyymi
Joskus kun testasin, niin tuli tunne, että ottaa itsensä liian vakavasti :s jos vertaa muihin.
- Anonyymi
Ilmeisesti herkästi kävyt polttava huumoriveikko.
- Anonyymi
Huumormies
- Anonyymi
Hyvä on.
- Anonyymi
Hyvä molemmilla
- Anonyymi
Paras 🥰
- Anonyymi
Ihan hyvä, kun en tiedä haluaisinko nauraa kuset ja paskat housuissa. Nauran muutenkin liikaa.
- Anonyymi
helvetin hyvä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757