Yhteisvelalle. Taas yksi lupaus vesittyy.
Vihertävää valoa
21
427
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaako kremlin trollia ottaa seinien sisälle kuinka PS on hyväksymässä sen, että EU laittaa kolehdin kiertämään Ukrainan tukemiseksi sodassa sinun putinia vastaan? 😏
- Anonyymi
Yhteisvelka ei ole mikään kolehtiraha, joten älä johdata asiaa harhapolulle.
- Anonyymi
Älä Levitä perättömiä väitteitä. Jos Persut saisivat itse päättää niin etelän maat eli ns. Etelän vetelät maksaa velkansa Suomelle. Kyse ei olekaan pienistä summista. Ne on miljardeja! Ja nämä maksetaan takaisin. Ei se niin käy et maksetaan kun jaksetaan!
- Anonyymi
Onko taas niin, että "se ei meille käy"?
Khihihihihihihiii - Anonyymi
Joopa joo:)
Valtiot jotka olivat velkaa Suomelle, ne oli nopeasti lueteltu.
Viimeiset tilastot on vuodelta 2018. Summat oli n.100 miljoonaa per valtio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko taas niin, että "se ei meille käy"?
KhihihihihihihiiiKerro kuka meidän puolueen jäsenistö on sanonut vastustavansa yhteisvelkaa.
- Anonyymi
Jos kerran olet sitä mieltä, että "etelän vetelien" pitäisi maksaa takaisin Suomelle, niin miksi Purra ei mene Italiaan vaatimaan rahoja, kun kerran oma aatesiskonne Giorgia Meloni johtaa maata? Mölyätte siis siitä, kun Italian "persut" elelevät toisten rahoilla. Absurdia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran olet sitä mieltä, että "etelän vetelien" pitäisi maksaa takaisin Suomelle, niin miksi Purra ei mene Italiaan vaatimaan rahoja, kun kerran oma aatesiskonne Giorgia Meloni johtaa maata? Mölyätte siis siitä, kun Italian "persut" elelevät toisten rahoilla. Absurdia?
Päätös tehty, pulinat pois.
- Anonyymi
Arto Luukkanen toteaa, että kokoomuksellehan yhteisvelka käy, mutta kun perussuomalaiset pyrkivät selittämään asiaa toreilla, se on kuin kuolemansuudelma.
Kenttä ei asiaa hyväksy, vaikka kuinka velka otettaisiin puolustukseen.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Purralle potkut. - Anonyymi
Me hyväksymme yhteisvelan tänään.
- Anonyymi
Siksi on valittava LUUKKANEN.
- Anonyymi
Purran persuille valtionvelan otto kyllä sopii, kun kokoomus vaatii.
- Anonyymi
Seuraava galluptulos johtuu viestinnästä ei yhteisvelasta.
- Anonyymi
Tynkkysen 8 tunnin puheella olisi ollut käyttöä. Yhteisvelkaa ei kuulu puolueemme kuvioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tynkkysen 8 tunnin puheella olisi ollut käyttöä. Yhteisvelkaa ei kuulu puolueemme kuvioihin.
Elomaa , Eerola ja Mäkelä tietää asiasta tarkemmin.
- Anonyymi
Purra ykkönen toteutuu. Kiitos.
- Anonyymi
Olimme yksimielisiä.
- Anonyymi
Hyväksyihän persut kreikan kolmannen tukipaketinkin YKSIMIELISESTI. Ihmettelen, että miten joku vielä tuon jälkeen vielä löysi uskon puolueeseen :D
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720