Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa

🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon niin harmittelin etteivät kiikarit ole yöpöydällä, että oliin nähnyt minkä se si saaliikseen.

11

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä näin viime kesänä kuinka kettu ja jänis olivat vastakkain. Eivät sentään kiinni toisissaan mutta kumminkin aika lähellä toisiaan. Lopulta kettu lähti eri suuntaan, tiedä sitten pelkäsikö se sitä jänistä. Ehkä kettu oli nuori ja kokematon ja jänis oli kiima-ajan boostaama eli uhkarohkea. Jänikset voivat olla vissiin jopa vaarallisia kotikissoja kohtaan 🐇.

• Jänikset taitaa jähmettyä jos vaara uhkaa. Ainakin koiran kanssa kävellessä näin jäniksiä kyhjöttämässä heinikossa eikä koira niutä huomannut ennenkuin ne liikahtivat. Voi olla etrei se kettu ollut nälkäinen juuri silloin.

Naapurin kissat on fiksuja kun ne on selvinneet ketuista, ilveksestä, susista ja haukoista. Eiköhän ne selviä jäniksestäkin.

• Anonyymi

🦊↩️🕳️

• Ketut on söpöjä. Muistuttavat koiraa touhuissaan .

• Anonyymi

Lähes yhtä oudot on unet myös korvenmiehellä. Onko meillä alitajunnassa jotakin selvittämistä vailla?

• En nähnyt unta vaan olen nyt maalla.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

En nähnyt unta vaan olen nyt maalla.

Maalla olen aina ja niin tulen olemaan. Kunhan muka heitin. Olet kuitenkin varmaan kevättä ja vuodenajan vaihtumista ihmetellyt. Pidän sinusta kun olet arkipäiväisiin asioihin takertunut ja sitähän se elämä on, myös täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalla olen aina ja niin tulen olemaan. Kunhan muka heitin. Olet kuitenkin varmaan kevättä ja vuodenajan vaihtumista ihmetellyt. Pidän sinusta kun olet arkipäiväisiin asioihin takertunut ja sitähän se elämä on, myös täällä.

Älä yritä hän ei pidä sinusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä hän ei pidä sinusta.

Äläs nyt. Korvenmiehellä on kivat jutut ja hän taitaa olla hvä tyyppi. En vain ole ketään etsimässä palstalta, kun mun sydän päätti lähteä omille teilleen kamelinkarvan värisen talvitakin povitaskuun keltaisten postit lappujen ja kynien viereen.

• Anonyymi

Kettu ja jänis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      198
      1519
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      720
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe