Hiljeneekö suomi24:n persupalsta puolueen kannatuksen hiipuessa?

Anonyymi-ap

Nyt kun persupuolueen kannatuksesta on pian hävinnyt puolet, niin näkyykö se täällä persupalstalla kirjoittelijoiden vähentymisenä? Kannattaako persujen möykätä, että vassarit häiriköivät persupalstaa? Eikö pitäisi olla kiitollisia, että jotkut vielä kyhäävät keskustelunavauksia tänne, keskustelevat ja kommentoivat?

Eli jos kirjoittaja on poliittiselta näkemykseltään jotakin muuta kuin perussuomalainen, niin silloin hänen tulee postata persuja koskevat keskustelunavauksensa vaikkapa Maailman menoa - palstalle? Sitäkö te palstan persut haluatte?

23

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on mainostajista kiinni, niin kiinni menee koko toosa.
      Onhan noita muitakin sivustoja.

• Anonyymi

Vähät persut menevät vauva.fi sivulle. Siellä kovimmat taitaa olla muutenkin.

• Anonyymi

Kyllä on yhteen mentävä sinimustien kaa .

• Anonyymi

Jos on naisjohto niin aika ilmiselvä valinta.

• Anonyymi

Sinä sinimustia fanittava sovi nisti Soi nisti se naisvihaasi jaksat julki tuoda 24/7. Purra yleensä sinun misogynistin vainon ja maalittamisen kohde nro1.

• Anonyymi

Kopiopersu jo niin sekaisin, että vastailee ketjussa itselleen?

• Anonyymi

Näytä esimerkkiä, ole rohkea:)

• Anonyymi

"Anonyymi
        2025-05-16 12:51:10
        Eikö aloittaa ole miettinyt tappaa itsensä, siinä olisi suuri ilo tälle palstalle."
        ++++++++++++
        Itse oottelen että PalstaPS vie mut:
        "Saunan taka"
        Mutta vain Minä tuun sieltä takas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        2025-05-16 12:51:10
        Eikö aloittaa ole miettinyt tappaa itsensä, siinä olisi suuri ilo tälle palstalle."

Itse oottelen että PalstaPS vie mut:
        "Saunan taka"
        Mutta vain Minä tuun sieltä takas.

Saunan takasta takas vaan 😂

• Anonyymi

EI, täällä sinä ap itket niiden perään suoli24lla 18-22 tuntia vuorokadessa silloinkin kun ne istuu oppositiossa. Oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus täällä sinä aina mielikuvituskaveriesi kanssa kilpaa persuja maalitat. Ilman mitään muuta elämää kuin em.

• Anonyymi

Eikö tuo ole juuri palstan tarkoitus ??

Keskustella PS:n touhuista, esim. hallituksessa ???

• Anonyymi

Sinulla on tuo vuodatus tekstitiedostona jonka näppärästi ctrl+c ja ctrl+v toiminnoilla saat viestikenttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopiopersun mielestä täällä pitäisi vain ihailla ja kunnioittaa itse Mestaria ja opetuslastaan kuin pohjoiskorealaiset Kim Yong Unia konsanaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin asian näen.Palsta persujen mieistä heitä pitäsi kehua ja ylistää kuin uskovanen Jeesusta ja Jumalaa.

• Anonyymi

Aloittajana kysyn vielä samaa toisella tavalla: Millainen olisi hyvä ja tervetullut keskustelunavaus persupalstalle? Samanmielinen oman poliittisen näkemyksen kanssa, jota on ilo kommentoida ja kehua? Vaiko vastapuolelta tuleva avaus, jota vastaan on vielä hauskempaa hyökätä ja moittia? Eikö samanmielisten aloitusten kehuminen ole pitemmän päälle tylsää ja mielenkiinnotonta? Kunnon verbaalinen matsi yhtä terävän vastustajan kanssa tuottaa sittenkin enemmän mielihyvää, vaikka matsin lopulta häviäisikin?

• Anonyymi

2025-05-16 13:15:52
        Anonyymi kirjoitti:
        Aloittajana kysyn vielä samaa toisella tavalla: Millainen olisi hyvä ja tervetullut keskustelunavaus persupalstalle?

Lue lisää
        No esim.. sellainen mistä sinä sinimustien somesaastevastaava ap et poistaisi jauhottajiesi vastauksia vttuillen vielä perään ylläpidon suojista. 😏

• Anonyymi

Luulen kirjoittelun täällä jatkuvan niin kauan, kuin muistot persuista aiheuttavat ihmisille avautumisen tarvetta.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3814
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2041
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      229
      1365
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1266
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1158
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      112
      1138
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1050
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35