Nyt kun persupuolueen kannatuksesta on pian hävinnyt puolet, niin näkyykö se täällä persupalstalla kirjoittelijoiden vähentymisenä? Kannattaako persujen möykätä, että vassarit häiriköivät persupalstaa? Eikö pitäisi olla kiitollisia, että jotkut vielä kyhäävät keskustelunavauksia tänne, keskustelevat ja kommentoivat?
Eli jos kirjoittaja on poliittiselta näkemykseltään jotakin muuta kuin perussuomalainen, niin silloin hänen tulee postata persuja koskevat keskustelunavauksensa vaikkapa Maailman menoa - palstalle? Sitäkö te palstan persut haluatte?
Hiljeneekö suomi24:n persupalsta puolueen kannatuksen hiipuessa?
23
219
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on mainostajista kiinni, niin kiinni menee koko toosa.
Onhan noita muitakin sivustoja. - Anonyymi
Vähät persut menevät vauva.fi sivulle. Siellä kovimmat taitaa olla muutenkin.
- Anonyymi
Kyllä on yhteen mentävä sinimustien kaa .
- Anonyymi
Jos on naisjohto niin aika ilmiselvä valinta.
- Anonyymi
Sinä sinimustia fanittava sovi nisti Soi nisti se naisvihaasi jaksat julki tuoda 24/7. Purra yleensä sinun misogynistin vainon ja maalittamisen kohde nro1.
- Anonyymi
Kopiopersu jo niin sekaisin, että vastailee ketjussa itselleen?
- Anonyymi
Näytä esimerkkiä, ole rohkea:)
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-05-16 12:51:10
Eikö aloittaa ole miettinyt tappaa itsensä, siinä olisi suuri ilo tälle palstalle."
++++++++++++
Itse oottelen että PalstaPS vie mut:
"Saunan taka"
Mutta vain Minä tuun sieltä takas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-05-16 12:51:10
Eikö aloittaa ole miettinyt tappaa itsensä, siinä olisi suuri ilo tälle palstalle."
Itse oottelen että PalstaPS vie mut:
"Saunan taka"
Mutta vain Minä tuun sieltä takas.Saunan takasta takas vaan 😂
- Anonyymi
EI, täällä sinä ap itket niiden perään suoli24lla 18-22 tuntia vuorokadessa silloinkin kun ne istuu oppositiossa. Oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus täällä sinä aina mielikuvituskaveriesi kanssa kilpaa persuja maalitat. Ilman mitään muuta elämää kuin em.
- Anonyymi
Eikö tuo ole juuri palstan tarkoitus ??
Keskustella PS:n touhuista, esim. hallituksessa ??? - Anonyymi
Sinulla on tuo vuodatus tekstitiedostona jonka näppärästi ctrl+c ja ctrl+v toiminnoilla saat viestikenttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustella PS:n touhuista, esim. hallituksessa ???Kopiopersun mielestä täällä pitäisi vain ihailla ja kunnioittaa itse Mestaria ja opetuslastaan kuin pohjoiskorealaiset Kim Yong Unia konsanaan.
Anonyymi kirjoitti:
Keskustella PS:n touhuista, esim. hallituksessa ???Näin minäkin asian näen.Palsta persujen mieistä heitä pitäsi kehua ja ylistää kuin uskovanen Jeesusta ja Jumalaa.
- Anonyymi
Aloittajana kysyn vielä samaa toisella tavalla: Millainen olisi hyvä ja tervetullut keskustelunavaus persupalstalle? Samanmielinen oman poliittisen näkemyksen kanssa, jota on ilo kommentoida ja kehua? Vaiko vastapuolelta tuleva avaus, jota vastaan on vielä hauskempaa hyökätä ja moittia? Eikö samanmielisten aloitusten kehuminen ole pitemmän päälle tylsää ja mielenkiinnotonta? Kunnon verbaalinen matsi yhtä terävän vastustajan kanssa tuottaa sittenkin enemmän mielihyvää, vaikka matsin lopulta häviäisikin?
- Anonyymi
2025-05-16 13:15:52
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajana kysyn vielä samaa toisella tavalla: Millainen olisi hyvä ja tervetullut keskustelunavaus persupalstalle?
Lue lisää
No esim.. sellainen mistä sinä sinimustien somesaastevastaava ap et poistaisi jauhottajiesi vastauksia vttuillen vielä perään ylläpidon suojista. 😏
- Anonyymi
Luulen kirjoittelun täällä jatkuvan niin kauan, kuin muistot persuista aiheuttavat ihmisille avautumisen tarvetta.
- Anonyymi
Niin kauan kun PS on hallituspuolue, jutun juurta riittää.
https://stat.fi/fi/uutinen/Joka-kymmenes-lapsi-kokee-aineellista-puutetta-osuus-kasvanut-nopeasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun PS on hallituspuolue, jutun juurta riittää.
https://stat.fi/fi/uutinen/Joka-kymmenes-lapsi-kokee-aineellista-puutetta-osuus-kasvanut-nopeastiSitten hurskastellaan ''...mistä ne katujengit saa jäseniä...''
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906