Niin keisarin mielisiä toimittajtkin on, Mannerheimin malliin ja olihan Suomalaisia silloinkin,Viron koaliitio sodassa 1919,piretaria valloittamaan !?
Ylessäkään ei keskustella, luhanskin ja Donetskin itsenäisyydestä,epäisänmaallisina !?
22
218
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule pietarin trolli, YLE EI OLE EPÄISÄNMAALLINEN VAAN SINÄ ITSE OLET SITÄ!
- Anonyymi
Ylessä on poskettomia uutisia,jos venjä vaatii Donetskin alueen Donetskille !?
- Anonyymi
Et noin selvästi voi kertoa itsestäsi ja vielä enenmmän linjasta,hävetkää !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylessä on poskettomia uutisia,jos venjä vaatii Donetskin alueen Donetskille !?
Donetski kuuluu Ukrainalle, ei venäjälle! Paina se kovaan kalloosi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et noin selvästi voi kertoa itsestäsi ja vielä enenmmän linjasta,hävetkää !?
Sinun tässä kuuluisi hävetä, Abrahamm, eikä minun, koska trollaat venäjän puolella!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Donetski ja Luhanski ei kuulu senkummemmin ,vallankaappaus Ukrainalle,onhan edimerkki lännen hajottamisista valtioista,joista Libya on vielä kesken,kateus alkusyynä !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Donetski ja Luhanski ei kuulu senkummemmin ,vallankaappaus Ukrainalle,onhan edimerkki lännen hajottamisista valtioista,joista Libya on vielä kesken,kateus alkusyynä !?
Sinä se vaan jaksat jauhaa kateudesta jota ei oikeasti edes ole ja kyllä, Donetski ja Luhansk kuuluvat UKRAINAAN eikä venäjälle!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tässä kuuluisi hävetä, Abrahamm, eikä minun, koska trollaat venäjän puolella!!
Ai Venjä on sellainen maa Rasistille.ålå kaikkea paljasta itsestäsi,ettet joudu häpeään !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Venjä on sellainen maa Rasistille.ålå kaikkea paljasta itsestäsi,ettet joudu häpeään !?
Sinun tässä kuuluisi itse hävetä! Ja minä en ole rasisti jos siihen viittaat! SINÄ ITSE olet rasisti, kuten muutkin venäläiset!
- Anonyymi
Suomenki varjomedia,ei uskalla puhua asiaa ja peloteltu kansa !?
Lännessähän on ollut aina, kahdenkerroksen väkeä,olisi nuortenkin jo aika uskoa !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää vallankaappaus Ukrainalle,vaalipettureineen !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää vallankaappaus Ukrainalle,vaalipettureineen !?
Ei ole mitään vallankaappausta eikä vaalipetturia, teillä venäjällä sensijaan kyllä!
- Anonyymi
Aloittajan hyvin huono kirjoitustaito herättää epäilyksiä...
- Anonyymi
Sulla ressukalla,ei taas tietotaitoa, vain Natsien rinnoilla roikkuja,olenko oikeassa !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ressukalla,ei taas tietotaitoa, vain Natsien rinnoilla roikkuja,olenko oikeassa !?
Sinä tässä se natsi itse olet, venäläistä sukujuurta kun olet!
- Anonyymi
"Viron koaliitio sodassa 1919,piretaria valloittamaan !?"
Meile Ryysile kaiki yli viiiide n kiriamen sanat on lian vaigeeta,nin kun tämmä Pitari,jonka mnä kylä osan kiri olita iioiken,jos yrritän tosi sani?!? - Anonyymi
Ylen varjo uutisilla petetään totuus,se on nyky uskontokin,eihän saa edes Luhanskin ja Donetskin oikeuksia edes mainiota !?
Suomi ja EU elää Baidenin ehdoilla,kansanmurhaajana !?- Anonyymi
Suomi ja EU ei ole mikäään kansanmurhaaja toisinkuin isäntäsi Putler (Netanjahua unohtamatta)!!
- Anonyymi
Ollaan niin kuin Israeili,eikä Lunaskia ja Donetskia tunnusteta valtioikai ja Krimiläisten palata demokraattisemmin !? Jotain kieroutta paljon,länsipolitiikassa !? Ei Olikarkkiameijoiden Ukrinakaan,ole sama valtio,vaalipettureilla !?
- Anonyymi
Tymhät Suoma Liaste ei ymärä,etä Sumi on perin tiesesti olut os a Venjkän valta kunta ?! Näin on olut sitä, asti ?! kun Venjä on hgänyt Soumen ja raskanut Suoma Laisa ai nasia ?!
- Anonyymi
Suomi sai Venläisiltä itsenäisyyden ja nyt Venjän tunustamien Donetskin ja Luhanskille, Suomei ei halua antaa, kaateellisena,EU:n huijareiden kanssa !?
- Anonyymi
PRKLE, LOPETA SE JAUHAMINEN KATEUDESTA KOSKA SITÄ EI OLE! Ja Donetski ja Luhansk EI KUULU VENÄJÄLLE VAAN UKRAINALLE, NÄIN ON VAIKKA MITÄ MUUTA VÄITTÄISIT!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849