Lenita Airisto on siirretty kotihoitoon pitkän sairaalassa olon jälkeen. Airistolle on myös asetettu edunvalvoja ja varojen sekä perinnönhoitaja. Tällaiset toimet tulevat kysymykseen silloin jos henkilö ei ole kykenevä itsenäiseen toimintaan ja ajatteluun. Lenita Airisto on joko pahasti dementoitunut tai saanut aivoinfraktin tmv aivoperäisen kohtauksen. Ikääntyminen ei ole siihen syynä jos pää pelaa.
Veikkaan että ei elä juhannukseen asti
Lenita Airisto
23
609
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne Spede jutut valheita ollut. Hän ei kestänyt Veskun kuolemaa.
- Anonyymi
Lenita on jo 88 vuotias, eikä hänellä tiettävästi ole lapsia jotka pitäisivät hänen asioistaan huolta. Kiva kun voi olla kotihoidossa, omien tavaroittensa ja muistojensa ympäröimänä.
- Anonyymi
Kaikki vanhenee, mollaajille voi käydä samoin. Hyvä kun joku pitää huolen asioista jos itse ei kykene. Saa hoitoa kotiinsa jossa asuu.
- Anonyymi
Juuri näin. Tähän me kaikki pyritään vaikka yksin ollaankin. Ei me haluta mihinkään säilöntälaitoksiin.
- Anonyymi
Turha mitään veikkauksia esittää. Hyvää kesää Lenitalle 🌸
- Anonyymi
Lenita on tehnyt loistavan uran. On jo iäkäs, joten irvileuat jättäkää hänet rauhaan.
- Anonyymi
Ja ura on ?????
- Anonyymi
Diplomiekonomina toiminut. Nyt elää hissukseen vanhuuttaan. Upea viisas Lenita. Annetaan rauha elää vanhuuden päivät.
- Anonyymi
Kautta aikojen Lenitaa, hänen koulutustaan ja osaamistaan on yritetty häpäistä ja aliarvioida miesten maailmassa. Mutta Lenita on osannut puolustautua ja on viisaampi kuin moni mies. Lenitalla on ollut aina älykkäitä kumppaneita. Ei ole hinkunut avioon. Lenita on loistava esimerkki menestyneestä ja viisaasta naisesta. Hänellä on hyvä koulutus, joka kismittää monia miehiä. Lenita on pärjännyt bisnes maailmassa.
- Anonyymi
Oli Lenita avioliitossa kymmenen vuoden ajan, mutta he erosivat 70-luvun alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli Lenita avioliitossa kymmenen vuoden ajan, mutta he erosivat 70-luvun alussa.
Lenitan mies miehille tuttuun tyyliin vaihtoi nuoreen naiseen ja varmasti se asia teki Lenitasta jonkin tason miesvihaajan.
- Anonyymi
Joillekin miehille on liikaa että nainen on tavattoman kaunis ja samana aikaan älykäs. Se on joillekin liikaa 😁
- Anonyymi
Ja työt on ????
- Anonyymi
Miehet pelkäävä vahvoja itsenäisiä hyvin menestyviä naisia. Syy on ainoastaan miehen heikko itsetunto ja eivät hyväksy sitä että naisella on parempi palkka taso, kuin itsellään miehellä.
- Anonyymi
Löydät henkilöstä kaiken tarvittavan tiedon netistä, etkö muka osaa hakea?
- Anonyymi
Lenita Airiston työ-, ja muu siihen liittyvä historia on niin pitkä, että turha sitä on tässä ryhtyä sinulle kertomaan. Katso itse ne Wikipediasta.
Kerrottakoon, että Lenita Airistolle on myönnetty mm.
Suomen Leijonan ritarikunnan ensimmäisen luokan ritarimerkki.🦁
Merkkiä ei myönnetä ihan kevein perustein.
- Anonyymi
Itse tunsin Speden , Spede ei todellakaan ollut kiinnostunut vanhoista akoista. Tämä oli silloin 60 vuotias kun väitti Speden käyneen käsiksi. Airisto meni Speden työhuoneeseen ehdottamaan tv-ohjelmaa. Spede ei ollut kiinnostunut asiasta ja Airistolla meni kuppi nurin. Jos Airiston kaltaiseen joku olisi käynyt käsiksi ei olisi odottanut 30 vuotta ennen kuin asian kertoo roskakirjassaan.
- Anonyymi
Lenita oli tuohon aikaan kaunis ja hyvin huoliteltu nainen. Ei ihme jos tuo vähemmän komea mies yrittikin häntä. Spede ei juurikaan hurmannut ketään ulkomuodollaan, eikä käytöksellään. Muutamia lukuunottamatta.
- Anonyymi
Onhan 88 vuotta korkea ikä jopa naiselle.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ihana Lenita ❤️ Kaunis Lady. Kaikkea hyvää hänelle.
- Anonyymi
Samoin ajattelen. Harvinaisen upea nainen.
- Anonyymi
Vähän kalskahti korvaan tuo aloitus, että on Lenita Airistolle "asetettu edunvalvoja ja varojen sekä perinnönhoitaja".
Hän on ollut ja on niin fiksu nainen, että on varmasti itse teettänyt kaikki paperit kuntoon etukäteen esim. edunvalvontavaltuutuksen, joka tarvittaessa toimeenpannaan käyttöön asioiden ym. hoitoa varten.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760