Vappu Pimiä ja Erika

Anonyymi-ap

Nyt tuo kälättäjä on alkanut puolustamaan Erikaa. No, tavallaan hehän ovat samaa kastia suustansa, mutta mietittiin kyllä Vappua vähän fiksummaksi tyypiksi, muta ei niin ei.

19

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vappu on julkisuuden yksi röyhkeimmistä akoista. Sen terävistä kyynärpäistä ovat varmasti saaneet monet nauttia...

• Anonyymi

Jep. Kyllä saa yksin mennä Salon torille huutamaan Erikaa.

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä Vapun kanssa, vanhat naiset ovat katkeria ja haukkuneet todellakin törkeillä nimityksillä Erika. Toivottavasti pärjää hyvin vinaalissa ja toivotaan paljon onnea ihanalle Erikal 🇫🇮.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä Vapun kanssa, vanhat naiset ovat katkeria ja haukkuneet todellakin törkeillä nimityksillä Erika. Toivottavasti pärjää hyvin vinaalissa ja toivotaan paljon onnea ihanalle Erikal 🇫🇮.

Mistä se Vappu tietää, että haukkujat on vanhoja naisia. Miten se tietää, minkä ikäisiä ne on🤣

• Anonyymi

Meidän perheessä kukaan ei toivo Erikalle menestystä. Olemme miesvoittoinen perhe. Meillä on parempi moraali.

• Anonyymi

Teidän miesvoittoinen perhe tykkää enemmän KAJ:sta tietenkin.

• Anonyymi

Onko sekä isä että äiti mies?

• Anonyymi

Sinulla ei ole edes perhettä 😂. Joten saako nauraakin kunnolla ja vielä, että miesvoittoinen perhe.

• Anonyymi

Onko mukamas homoilla parempi moraali ?

• Anonyymi

Kirjoitin hyvästä moraalista, joten isä on mies ja äiti on nainen.

• Anonyymi

Hahaa haa Riitta Purra ihailee kans Erikaa ja kehuu kovasti 🤗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa haa Riitta Purra ihailee kans Erikaa ja kehuu kovasti 🤗.

Samoin ihana Sanna Marin 🤗.

• Anonyymi

Onks Riitta Purra sinun mielestä kans fiksu tyyppi. Kehuu nimittäin Erikaa ja kehuu kovasti voittajaksi ?

• Anonyymi

Vapun sietäis olla hiljaa, ku sai veronmaksajien rahoja valtavia summia tuttujensa ohjaamina ”koronatukien” muodossa. Muija tienasi valtavia summia ja silti meni iso könttä rahaa tolle kälkättäjälle Marinin ja kumppaneiden toimesta. Tietenkin se kälättää Erikan puolesta. Samaa julkkispiiriä molemmat. Kummallakaan ei mitään moraalia. Toisella se vain liittyy rahoihin ja toisella horahtavaan sugardaddymäiseen toimintaan.

• Anonyymi

Samaa roskasakkia.

• Anonyymi

On aivan oikein, että suomalaiset kuolee sukupuuttoon, jos edustajat ovat tätä luokkaa, kuin tuo mainitsemasi roskasakki.

• Anonyymi

Kääk. Vappu on jo 47 v siis vanhuutta kohti menossa. Haukkuu vanhoja naisia eikä ymmärrrä, että he ovat paljon fiksumpia, kuin ahne Pimiä, joka on tietävinään kaikesta kaiken. No, kyllä se elämä vielä koulii pahimmankin rehentelijän.

• Anonyymi

Kaksi pulskaa blondia.

• Anonyymi
        UUSI

Vappu on ihana iloinen pirtsakka nainen. Pois kateus ja katkeruus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60