Vappu Pimiä ja Erika

Anonyymi-ap

Nyt tuo kälättäjä on alkanut puolustamaan Erikaa. No, tavallaan hehän ovat samaa kastia suustansa, mutta mietittiin kyllä Vappua vähän fiksummaksi tyypiksi, muta ei niin ei.

19

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vappu on julkisuuden yksi röyhkeimmistä akoista. Sen terävistä kyynärpäistä ovat varmasti saaneet monet nauttia...

• Anonyymi

Jep. Kyllä saa yksin mennä Salon torille huutamaan Erikaa.

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä Vapun kanssa, vanhat naiset ovat katkeria ja haukkuneet todellakin törkeillä nimityksillä Erika. Toivottavasti pärjää hyvin vinaalissa ja toivotaan paljon onnea ihanalle Erikal 🇫🇮.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä Vapun kanssa, vanhat naiset ovat katkeria ja haukkuneet todellakin törkeillä nimityksillä Erika. Toivottavasti pärjää hyvin vinaalissa ja toivotaan paljon onnea ihanalle Erikal 🇫🇮.

Mistä se Vappu tietää, että haukkujat on vanhoja naisia. Miten se tietää, minkä ikäisiä ne on🤣

• Anonyymi

Meidän perheessä kukaan ei toivo Erikalle menestystä. Olemme miesvoittoinen perhe. Meillä on parempi moraali.

• Anonyymi

Teidän miesvoittoinen perhe tykkää enemmän KAJ:sta tietenkin.

• Anonyymi

Onko sekä isä että äiti mies?

• Anonyymi

Sinulla ei ole edes perhettä 😂. Joten saako nauraakin kunnolla ja vielä, että miesvoittoinen perhe.

• Anonyymi

Onko mukamas homoilla parempi moraali ?

• Anonyymi

Kirjoitin hyvästä moraalista, joten isä on mies ja äiti on nainen.

• Anonyymi

Hahaa haa Riitta Purra ihailee kans Erikaa ja kehuu kovasti 🤗.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa haa Riitta Purra ihailee kans Erikaa ja kehuu kovasti 🤗.

Samoin ihana Sanna Marin 🤗.

• Anonyymi

Onks Riitta Purra sinun mielestä kans fiksu tyyppi. Kehuu nimittäin Erikaa ja kehuu kovasti voittajaksi ?

• Anonyymi

Vapun sietäis olla hiljaa, ku sai veronmaksajien rahoja valtavia summia tuttujensa ohjaamina ”koronatukien” muodossa. Muija tienasi valtavia summia ja silti meni iso könttä rahaa tolle kälkättäjälle Marinin ja kumppaneiden toimesta. Tietenkin se kälättää Erikan puolesta. Samaa julkkispiiriä molemmat. Kummallakaan ei mitään moraalia. Toisella se vain liittyy rahoihin ja toisella horahtavaan sugardaddymäiseen toimintaan.

• Anonyymi

Samaa roskasakkia.

• Anonyymi

On aivan oikein, että suomalaiset kuolee sukupuuttoon, jos edustajat ovat tätä luokkaa, kuin tuo mainitsemasi roskasakki.

• Anonyymi

Kääk. Vappu on jo 47 v siis vanhuutta kohti menossa. Haukkuu vanhoja naisia eikä ymmärrrä, että he ovat paljon fiksumpia, kuin ahne Pimiä, joka on tietävinään kaikesta kaiken. No, kyllä se elämä vielä koulii pahimmankin rehentelijän.

• Anonyymi

Kaksi pulskaa blondia.

• Anonyymi

Vappu on ihana iloinen pirtsakka nainen. Pois kateus ja katkeruus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe