Olen ylivertaisen älykäs kirjailija, joka on hiukan viunaanmenevä. En tykkää duunari töistä ja päättäjän paikkoja joihin olen ylivoimaisen pätevä on aika vähän ja ne ovat ilkeän sisäpiirin hallussa.
Asd
Liian älykäs, ei työtä
12
303
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Älykäs ihminen murtautuu apteekkiin, .dokaa aivonsa pellolle ja menee jonkun kellariin punkkaamaan. Älykäs ihminen tekee Keijo -videoita tubeen, ei mene töihin, viettää vapaa-aikansa vanhentuneen tietokoneromun keskellä tumputtaen. Kuunnelkaamme älykästä miestä!
1Hoitsu- Anonyymi
Kuolema Kylmäkädelle!
- Anonyymi
Ai feikki? Miksi sitten kaikki sen tekemiset ja elämän tapahtumat ovat lähes identtiset Kylmiksen kanssa? Asuvat samassa rapussakin Puohitiellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai feikki? Miksi sitten kaikki sen tekemiset ja elämän tapahtumat ovat lähes identtiset Kylmiksen kanssa? Asuvat samassa rapussakin Puohitiellä!
ASD ei ole murtautunut apteekkiin tai tehnyt Keijo-videoita.
- Anonyymi
1Hoitsu pitää Kylmistä OYS:in liinavaatevarastossa. Huudot eivät häiritse niin paljoa muita potilaita, koska varaston akustiikka.
- Anonyymi
Kylmis voisi tehdä jotain hyödyllistä.
Hän voisi lahjoittaa ruhonsa pelastusarmeijan joulupataan. Kylmis omassa liemessään porkkanoiden ja hillosipulien kera olisi kulinarismin huippu tietenkin loraus gambinaa ja vuosikerta sorbusta täydentäisivät maun.
Maikkulan porsasta punaviinissä olisi joulupöydän kunkku.
Kylmiksen turvonnut ruho ja rasvaiset pakarat ja maksa tarjoaisivat maiskuteltavaa leipäjonojen asiakkaille joulun alla. Kaunis muisto ja joulumieli palautuisi mieleen aina, kun pelastusarmeijan orkesteri löisi tahtia sieluja pelastaessaan pohjattomaan pataansa.- Anonyymi
Ei pidä sekoittaa Puohitien Porsasta Maikkulaan. Maikkula ei tunnusta Puohitietä. Se on Talonpojankangas, ei Maikkulaa.
- Anonyymi
Hävettää niin tämä yksinäisen kulku enemmän kun viikmannin puolesta että.
- Anonyymi
Kaikilla taas korkki auennut kun niin lennokasta juttua, ei siinä, itsekin suuntaan lonkeron hakuun. Jos tää darra vaikka taittuisi joskus
- Anonyymi
Olen ylioppilaana äärimmäisen laaja-alainen nero. Yleensä maisterit ovat vain yhden alan miehiä, mutta ylioppilas joutuu tuntemaan monta erityisalaa.
Vaadin saada kansalaispalkkaa ylioppiluudestani sekä yleishyödyllisestä viihdytystyöstä alkoholipalstalla!
Asd- Anonyymi
KUOLE KYLMIS!
- Anonyymi
Ai. Siinäkö mnuunkin onkelmani?
Olenkin ehdottanut AB Alkolle, että jokaisessa isommassa piirikunnassa saisi tehdä kohtuullisilla voitoilla janojuomakauppaa kaikkina vuorokaudenaikoina.
Jylpyn jyke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987