Ja alistamista.. PS petti ja käänsi selkänsä jo Valmiiksi kaikista köyhimmille Suomalaisille.. Luulevat että kun pettää köyhät, ja heitä kiusaa ja sortaa niin sillä suomi nousee.. EI toimi. PS on juudas-sakki.. Kyl on ikävä wanhaa kunnon SMP, tä. Se EI alistanut köyhää kansaa, vaan piti heidän PUOLIAAN !!
Petosjytkyhallitus jatkaa jo kaikista köyhimpien kiusaamista..
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos PS aikoo tämänkin leikkauksen, toimeentulotuen - 50% !! leikkauksen hyväksyy.. niin huh huh. Ps on pettänyt totaalisesti...
- Anonyymi
-50% jo valmiiksi köyhimmille..?! sairas on hallitus. Petosjytkyhallitus..
- Anonyymi
Jos toteutuu niin mun ainoan lapsen saa sossu sijoittaa minne tykkää .
- Anonyymi
Siis jytkytellään ja nytkytellään Äijänkivellä. Kirvesmies on jo valmiina odottelemassa kaikkia jytkynnytkyjä. Tehdään yhdessä iso jytky jööti ja saatetaan Vammala Ginesin kirjoihin!
- Anonyymi
Oli miten oli mutta en edellisen hallituksen aikana ainakaan rikastumaan päässyt. Bensiinikin maksoi 2,50 €. Melkoinen menoerä kun työmatkaa tuli 110 km päivässä.
- Anonyymi
kokoomus on sastamalassa hoitanut asioita pitkään ja ei ainakaan asiat ole parantumaan päin.rollaattori vanhukset vaan lisääntyy.
orpon ja riikan leikkaukset on kyllä sairaita.toivon et persut lykkää riikan pois ja suunnanmuutosta kehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635