Sinimustan liikkeen päämääränä on suomalaisen perinteiden ja kulttuurin säilyttäminen. Suomen liittyminen Euroopan Unioniin on rappeuttanut meidän itsenäisyyttämme ja meidän Suomen kansan päätösvaltaamme. Sinimusta liike pyrkii Suomen irti EU:sta, jotta Suomi saa markan ja meidän oman päätösvallamme takaisin. EU:lla on isompi päätösvalta kuin Suomella ja EU-direktiivit ja päätökset tehdään Suomen ulkopuolella, jossa Suomella on hyvin vähän edustajia verrattuna muihin EU-maihin. EU siis tekee päätöksiä koskien myös Suomea, jolla tavallisilla Suomen kansalaisilla ei ole päätösvaltaa, joka ei enää kuulosta demokratialta. SUOMI IRTI EU:STA! Me olemme Suomi! Meillä on itsenäisyys! Me emme ole EU:n 'diktatuurin' vallan alla, vaan me olemme OMA KANSA! Sinimusta liike pyrkii ITSENÄISEEN JA PERINTEISEEN SUOMEEN! Sinimusta liikkeen puheenjohtaja Tuukka Kuru ja muut jäsenet tekevät hienoa työtä itsenäisen ja perinteisen Suomen puolesta. Eläköön SUOMI ja ITSENÄISYYTEMME! OLEMME VAPAA KANSA!
Eläköön Sinimusta liike!
9
303
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sinun kannattaisi kysyä äidiltäsi, että saatko lauantaina makaronilaatikkoa vai kaalisoppaa?
- Anonyymi
Yhdistyttekö pian emopuolue persujen kanssa ?
- Anonyymi
Sinimusta Liike puolustaa SUOMALAISTA KÖYHÄÄ, toisin kuin petturipersut !!!
- Anonyymi
Taidat ola aika nuori, etkä muista aikaa ennen EU:ta?
1970 luvulla Suomen taloutta pyöritettiin aina devalvoimalla markkaa kun vienti veti huonosti. Korot olivat 10-15% ja inflaatio kova. Elintaso oli paljon matalampi ja tuontitavarat olivat kalliita. Työttömyys kausivaihtelut suuria.
Nyt kun ollaan EU:ssa korot ovat 2-3% luokkaa. Elintaso paljon korkeampi ja euro vakaa valuutta. Itse en haikaile paluuta peräkylän politiikkaan. - Anonyymi
Natsi,natsi ,natsi natsi
- Anonyymi
Jos näen teidän liikkeen liikkuvan niin heitän polttopullon teitä päin enkä kadu.
- Anonyymi00009
T: Suomen Ra(u)hanpuolustajat.
- Anonyymi00010
Rauhallinen vassari joka suvaitsee kaikkia ihmisiä. Alumiinimailaa ja linnaan sunkaltaiset👍
- Anonyymi00008
Luettelisitko ne kaikki, jotka kuuluvat tähän OMAan KANSAan? Kuinka monta niitä on, ja millä perusteella heidät lasketaan kuuluviksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591134Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83593Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt29480