Pelastakaa oma tilanteenne.. Estäkää tämä -50% leikkaus. Ja puolustakaa edes joskus Suomen köyhiä... haloo -50% kohtuutonta !
No nyt ne leikkaa köyhiltä jo -50% PS estäkää tämä..
12
158
Vastaukset
- Anonyymi
helvetin hyvä !
- Anonyymi
Että Persut kartoittavat tyhmimmätkin äänestäjät.
- Anonyymi
Joutuuko joku maksamaan 50% ? Mistä summasta ? Siis rikkaat maksaa köyhille (elättää) edelleen. Hyvä kokoomus ja persut!
- Anonyymi
Sinä raukka et ellä ketään.
Sinun vaivaisella verokertymällä tuskin pystytään maksamaan, edustajan kokous palkiotakaan.
Minä olen töissä jo 1975 lähtien, voisitko laittaa edes muutaman 40h viikossa olevasta työpaikasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä raukka et ellä ketään.
Sinun vaivaisella verokertymällä tuskin pystytään maksamaan, edustajan kokous palkiotakaan.
Minä olen töissä jo 1975 lähtien, voisitko laittaa edes muutaman 40h viikossa olevasta työpaikasta.Kirjoittaja kertoo olevansa töissä jo 1975 lähtien. Arvostan näin vankkaa sitoutumista työntekoon ,mutta mielestäni olisi paikallaan päästä käymään kotona välillä. Jos ei muuta niin ainakin puhtaat vaatteet voisi työnsankari vaihtaa ylleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja kertoo olevansa töissä jo 1975 lähtien. Arvostan näin vankkaa sitoutumista työntekoon ,mutta mielestäni olisi paikallaan päästä käymään kotona välillä. Jos ei muuta niin ainakin puhtaat vaatteet voisi työnsankari vaihtaa ylleen.
Melko säälittävää läppää.
- Anonyymi
Persut estäkää tämä 😂🤣😂 hehän ovat etunenässä olleet köyhiä kurittamassa.
Onhan Persu kannattajatkin täälä iloineet kurjistamisesta. - Anonyymi
Persuista putoo 80% pois eduskunnasta jos ne ei torppaa tätä hullua aietta...
- Anonyymi
Parempi olisi kun tippuisi 100%.
- Anonyymi
Persujen määrää leikattiin vaaleissa jo ihan hyvin ja oikea suunta jatkuu kun ei saaneet yhtään puheenjohtajapaikkaa.
- Anonyymi
Persujen vaali vale: Se ei meille käy.
- Anonyymi
Eipä kannata olla köyhä. Suosittelen tekemään jotain poistuaksesi köyhyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840