Aisurin kertomus
Vaimo Käy vieraissa yhteisestä sopimuksesta. Kun hän löytää uuden hyvän peniksen, hän järjestää minulle erikoistilaisuuden. Lähtee hyvin valmistautuneena pantavaksi. Tällä reissulla hänellä oli mustat satiiniset avosukkahousut hameen alla ilman pikkareita
Odotan kiltisti kotona. Viimein vaimo tulee, huikkaa ovelta, oletko hereillä, no varmaan olen!
Menen vaimon luokse, on kyllä nussitun näköinen.
Mitä nyt?
Aisuri mason palkinto.
Vaimo pudottaa hameen, vie käteni pillulle, märkä ja turpea. Riisun itseni alasti ja hän yläosan, saan halauksen, paljaat rinnat tuntuvat ihanilta, vaimo kuiskaa, nyt kiltti poika saa remmiä
Ja niin minä hävettävää kyllä saa kunnon remmisaunan palkinnoksi.
Tämä kaikki on vaimon mielestä niin kiihoittavaa, että hän kertoi seuraavana päivänä kahvitellessaan ystävätterelleen, minä olin tietenkin paikalla. Ystävätär on virolainen suloinen domina ja hänellä oli hauskaa ja nauroi ihanan helisevästi minulle kun näytin punaista takapuolta. Minulla rupesi seisomaan runkkasi minut kun oli ensin saanut vähän heiluttaa remmiä.
Onnellinen
Anonyymi-ap
5
657
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jokainen tyylillään,ihan ok jos tykkää aisurihommasta..t.61ukm
- Anonyymi
Ihana vaimo
- Anonyymi
upeaa
- Anonyymi
Yäk!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460