Aisurin kertomus
Vaimo Käy vieraissa yhteisestä sopimuksesta. Kun hän löytää uuden hyvän peniksen, hän järjestää minulle erikoistilaisuuden. Lähtee hyvin valmistautuneena pantavaksi. Tällä reissulla hänellä oli mustat satiiniset avosukkahousut hameen alla ilman pikkareita
Odotan kiltisti kotona. Viimein vaimo tulee, huikkaa ovelta, oletko hereillä, no varmaan olen!
Menen vaimon luokse, on kyllä nussitun näköinen.
Mitä nyt?
Aisuri mason palkinto.
Vaimo pudottaa hameen, vie käteni pillulle, märkä ja turpea. Riisun itseni alasti ja hän yläosan, saan halauksen, paljaat rinnat tuntuvat ihanilta, vaimo kuiskaa, nyt kiltti poika saa remmiä
Ja niin minä hävettävää kyllä saa kunnon remmisaunan palkinnoksi.
Tämä kaikki on vaimon mielestä niin kiihoittavaa, että hän kertoi seuraavana päivänä kahvitellessaan ystävätterelleen, minä olin tietenkin paikalla. Ystävätär on virolainen suloinen domina ja hänellä oli hauskaa ja nauroi ihanan helisevästi minulle kun näytin punaista takapuolta. Minulla rupesi seisomaan runkkasi minut kun oli ensin saanut vähän heiluttaa remmiä.
Onnellinen
Anonyymi-ap
4
448
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen tyylillään,ihan ok jos tykkää aisurihommasta..t.61ukm
- Anonyymi
Ihana vaimo
- Anonyymi
upeaa
- Anonyymi
Yäk!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108