Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
Muutama syy
66
1601
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pelko vastuusta. Anonyymina ei tarvitse ottaa vastuuta, mutta se antaa vallantunteen
- AnonyymiUUSI
En pelkää mitään. Paskapuhetta.
Jos on palstalta pois = pelkää, ujo ym
- AnonyymiUUSI
Halu hallita suhdetta etäältä, ei tarvitse sitoutua
- AnonyymiUUSI
Halu hallita, ei tarvitse sitoutua
= ei niin, kun on oma kaivattu ja kirjoitellut toiselle hlö.lle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halu hallita, ei tarvitse sitoutua
= ei niin, kun on oma kaivattu ja kirjoitellut toiselle hlö.lle.Tarkoitat että kenelle toisellr
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat että kenelle toisellr
Lyhyesti sanottu, Mikille.
- AnonyymiUUSI
Ei ole syitä tietääkseni
- AnonyymiUUSI
Eri elämänarvot -pelko tämän vuoksi
- AnonyymiUUSI
Eri elämänarvot, pelko
= hyvä muistaa täällä ne copycatit - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eri elämänarvot, pelko
= hyvä muistaa täällä ne copycatitEri elämänarvot hioutuu vuosien varrella tai sitten ei jos vastakohdat toisilleen.
- AnonyymiUUSI
Ei ole uskallusta aidolla ja terveellä tavalla ottaa yhteyttä
- AnonyymiUUSI
Ei ole uskallusta aidolla ja terveellä tavalla ottaa yhteyttä.
= en näe tarpeelliseksi. Ilmeisesti olet siellä IRL.ssä kirjoitellut jonkun kanssa. Itse en käytä IRL.ä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole uskallusta aidolla ja terveellä tavalla ottaa yhteyttä.
= en näe tarpeelliseksi. Ilmeisesti olet siellä IRL.ssä kirjoitellut jonkun kanssa. Itse en käytä IRL.ä.Miksi ei ole tarpeellista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole tarpeellista
Varmaan itsekkin kirjottelisit oman murusi kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole tarpeellista
Kyllähän täällä moni kirjottaa joka ketjuun ja heittää läppää välillä.
- AnonyymiUUSI
Pelko mitä rakkaus todella vaatisi
- AnonyymiUUSI
Pelko mitä rakkaus vaatisi,
Rakkaus ei ole vain sana, vaan teko, joka osoitetaan päivittäin uudelleen.
Oikea rakkaus tunnistetaan ei suurista eleistä, vaan pienistä teoista, jotka tehdään toisilleen.
Miksi pelätä sitä.
- AnonyymiUUSI
Ei toimi kännykässä se
- AnonyymiUUSI
Candy Crush varmaa toimii :)
- AnonyymiUUSI
Sanat voivat johtaa vastuuseen, suoraan keskusteluun, johon hän ei ole valmis. Siksi hänen on turvallisempaa toimia hiljaa, lähettää eleitä, olla läsnä – mutta vältellä avoimuutta.
- AnonyymiUUSI
Moni rakastuu jos liikaa kirjottaa ja avoimesti.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Hän on pohjimmiltaan ujo. Hän jännittää minua. Hän tietää, että mä tiedän, mitä hän tuntee.
- AnonyymiUUSI
Tuoko se syy on vain
- AnonyymiUUSI
Tämä. Ja hyväksyykö hän minut? Toisaalta tiedän kuinka hän ilostui nähdessään minut, ja oma vastareaktio oli myös hymy. Eli kumminkin puolin oli positiivinen reaktio.
Sitten kun me varmasti kummatkin tiedetään, että tykätään toisistamme, niin silti epävarmuus?
Hassua, että kirjoittelemme oletettavasti täällä toisillemme, mutta miksi ei kirjotella suoraan toisillemme?
Nainen - AnonyymiUUSI
Samalla palstalla kuitenkin. Varmaan kirjottelet hänenkin kanssa välillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samalla palstalla kuitenkin. Varmaan kirjottelet hänenkin kanssa välillä.
Niinpä. For sure. 💙💙💙
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä haluat musta ??
- AnonyymiUUSI
Vastauksia, rehellisyyttä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä vastaan kyllä. Kysy ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa elämästä, oikeilla jäljillä....
Mikä on hyvä elämä tai mitä sitä elämässään tavoittelee, varmaan vielä itekkään kaikkee tiedä
- AnonyymiUUSI
Hän on varattu,ainakin ehkä
- AnonyymiUUSI
Ainakin tämä kokemusten virtaa täällä.
- AnonyymiUUSI
Kuka edes olet mies vai nainen ?
Mä en ole sun kanssa kirjoitellut täällä.
Hän nyt tässä, kerro !!! - AnonyymiUUSI
En usko sen olevan vaikeata, on vain sellainen jota ei halunnut tehdä, ehkä noista vastuu-/ valta-asemakysymyksistä johtuen, ehkä vaan koska ei oikeasti mitään väliä.
- AnonyymiUUSI
Vastuu - / valtaasemakysymyksistä ei hajua.
Olet toisen hän henkilön kanssa jutellut näistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu - / valtaasemakysymyksistä ei hajua.
Olet toisen hän henkilön kanssa jutellut näistä.Eihän sitä mitään tiedä kenen kanssa juttelee tai on juttelematta
- AnonyymiUUSI
Antaa nyt tulla kaikki mitä mielessä,
kerro ... - AnonyymiUUSI
Mä en ole ikinä ollut treffeillä selvinnyt päin.
- AnonyymiUUSI
Siis selvinpäin ehkä kannattais.
- AnonyymiUUSI
Mahdetaankohan me mennä joskus treffeille, pohdin.
- AnonyymiUUSI
Oon hauskempi miehenä.
- AnonyymiUUSI
Mikä se miehissä onkin. Pienet sievät tai enemmän niin juttua tulee ;)
- AnonyymiUUSI
Jännitys, lukkoon meneminen, epävarmuus että tykkääkö se nainen oikeasti vai pelleileekö, suuret tunteet ja niiden realisoituminen. Siinähän ne minun näkökulmasta.
- AnonyymiUUSI
Mikset sitä toista jännitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitä toista jännitä?
Ei ole toisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole toisia
No oli sitten
- AnonyymiUUSI
On eri asia olla ujo kuin rypeä alusta asti itsesäälissä ja piehtaroi oikein siinä huonossa itsetunnossa. Ensimmäinen karisee pois tutustuessa,
- AnonyymiUUSI
Se on vammane.
- AnonyymiUUSI
Mietin ihan samaa mun kaivatusta.
- AnonyymiUUSI
Kumpi oli ensin,
muna vai kana ?
- AnonyymiUUSI
“Jos sanon tunteeni ääneen, en voi enää piiloutua.”
”Jos myönnän, että rakastan sinua, minun pitää ehkä muuttaa elämäni.”
“Jos sanon sen, sinun kipusi ja toiveesi tulevat todellisiksi – ja minun pitäisi vastata niihin.”
”Jos sanon sen, paljastan myös sen, että olen tehnyt väärin – ja minun pitää kantaa siitä vastuu.”- AnonyymiUUSI
Siis oikeasti?
Mielummin olet antanut koko ajan kärsiä ja miettiä ihan kaikkia noita ja myös väärin tekemisiä. Ainoa mitä toivon, että mun pelot olisi suuremmat, kuin todellisuus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti?
Mielummin olet antanut koko ajan kärsiä ja miettiä ihan kaikkia noita ja myös väärin tekemisiä. Ainoa mitä toivon, että mun pelot olisi suuremmat, kuin todellisuus.Pitää vai olettaa ja keksiä syitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vai olettaa ja keksiä syitä
En ehkä ymmärrä. Mutta en kyllä ymmärrä tätä koko kuviotakaan. Eikä kyllä kukaan muukaan.
- AnonyymiUUSI
Hyvä lista!
Tuohon voisi lisätä vielä pari:
"Tapaamista on vaikea järjestää, koska minulla ei ole vapaa-aikaa."
"Jos tapaan hänet, havahdun ikävästi siihen, ettei siinä tunteilussa ollutkaan mitään todellista, ja minä petyn pahasti".
"Jos hän tapaa minut, hän ymmärtää ettei minussa ole mitään kaipaamisen arvoista, ja hän pettyy pahasti." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti?
Mielummin olet antanut koko ajan kärsiä ja miettiä ihan kaikkia noita ja myös väärin tekemisiä. Ainoa mitä toivon, että mun pelot olisi suuremmat, kuin todellisuus.Pelot suuremmat kuin todellisuus tällä palstalla. Täällähän on monen kirjavaa porukkaa. Ehkä syytä varoakkin vähän ja suodattaa mitä lukee täällä tai muilla palstoilla. Digimaailma saattaa purasta joskus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti?
Mielummin olet antanut koko ajan kärsiä ja miettiä ihan kaikkia noita ja myös väärin tekemisiä. Ainoa mitä toivon, että mun pelot olisi suuremmat, kuin todellisuus.Mitä täällä voi tehdä väärin ?
Anonyymi palsta ja vastaukset samoin.
Aina pitää muistaa :
Maailma on täynnä ihania asioita
sinä
olet yksi niistä 😃 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeasti?
Mielummin olet antanut koko ajan kärsiä ja miettiä ihan kaikkia noita ja myös väärin tekemisiä. Ainoa mitä toivon, että mun pelot olisi suuremmat, kuin todellisuus.Aika pro !
- AnonyymiUUSI
epävarmuus minusta taikka ittestään. sille on ihan useita isoja syitä. elämäntilanteet poikkee täysin. molemmat on jo nähny elämää mutta hyvin eri tavalla… ja sitte epävarmuus tyyliin mun statuksesta mutta luulis ny että ois jo tullu selväks tokikaan naapurin tepi ei tietyst saata sitä arvata johtuen nimestä
- AnonyymiUUSI
Ekoilla treffeillä kaikkia jännittää vähän. Mitä kiinnostuneempi mies on naisesta, sitä enemmän hermostuttaa. Etenkin seuraavilla treffeillä. Varma ihastumisen merkki.
- AnonyymiUUSI
Ravit. Molemmille ehkä eka kerta. Veikkaa pienillä panoksilla, sitä mitä muutkin on veikannut - saattaa voittaakkin. Siellä kahvit.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, kun itselleni ei olisi yhtään vaikeaa. Uskaltaisin tavata ja kohdata kenet tahansa miehen joka vaan tykkäisi musta. Ja tämä tietenkin koska ei ole tarvetta ja halua kohdata niitä, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita.
- AnonyymiUUSI
Varmaan sen takia koska kaikki/mikään
ei ole niin ku sanoi olevan.
Mutta kun ei sillä ole merkitystä,
vaan pelkästään sillä mitä se mies on. - AnonyymiUUSI
Häntä ei kiinosta lähteä minun kanssa romanttiselle leipäjonoreissulle.
- AnonyymiUUSI
Mä lähtisin minne vaan miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068