Tiedätkö tykkääkö

Anonyymi-ap

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse

67

1944

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on mun, vaikka ei ole, mutta on silti

• Anonyymi

Niin hän kyllä tietää sen

• Anonyymi

Ihan sinun omasi

• Anonyymi

Sen mitä oon kuullut, niin ei tod.
      m

• Anonyymi

Ja sinä uskot muita...

• Anonyymi

Mä en tykkää juoru-ukoista. Aivan liian moni sellainen yrittänyt jotakin, jokainen saa ansaitsemansa pakit aivan varmasti. Ja tunnen asiasta hyvää omatuntoa. Minkään kakaroiden kanssa tarvitse viettää aikaa, voivat viettää juorupiireissään ihan keskenänsä luut kädessä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vastaan kaivatun puolesta mutta uskon että tykkää

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

Uskon, että nainen tykkää minusta. Mutta esteitä on ja voi tulla tiellemme. Rakastan häntä yli kaiken. Haluaisin käpertyä hänen syliinsä ja suudella vihdoinkin. Itkeä suuresta onnesta. m>n

• Anonyymi

Ajattelitko mahtua naisen syliin

• Kaivattuni on kaunis, älykäs ja luonteeltansa täydellinen, mitä muuta naisesta pitäisi haluta? Seksi on toissijainen asia, kun miettii millainen henkinen yhteys meillä on. Kyllähän siinä varmasti seksikin on hyvää, sitten kun on sen aika, mutta se ei ole merkittävin asia välillämme. :)

• Anonyymi

Kiva nimi sulla

• Anonyymi

Joo. Ja mies voi käydä muuallakin eipä se niin justiinsa ole. Sivusta

• Anonyymi

Varmuudella jono ovella ..kuhina vaan kuuluu… polttavan kuuma on hän ja ihan millon vaan oisin ollu valmiina mutta eipä häntä napostellu elikä se siitä.

• Anonyymi

Puoliso toivon mukaan tykkää enemmän kuin minä. Vaikka epäilen.

• Anonyymi

Epäilet miksi

• Anonyymi

En tiedä, mutta uskon niin. Eihän niin lutusesta voi olla tykkäämättä.

• Anonyymi

Aivan liian moni.

• Anonyymi

Kyllä luulen. Niin hot hän on. 🫶🏻👁️👁️

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Miehelle?

• Anonyymi

Varmaan tykkäää miehet ja naiset

• Anonyymi

Kuhina käypi ikkunan takana kuin korvatunturilla.

• Anonyymi

tiedän, monikin tykkää, ja se viettää aikaa niitten kanssa enemmän kuin minun, harrastaa kaikenlaisia asioita niitten kanssa, ei minun

• Anonyymi

En tiedä mutta ihan varmasti on ja töissäkin saa varmasti päivittäin isku yrityksiä ☺️😍💛🧡💚🩷

• Anonyymi

Ei kiinnosta. Kunhan tykkäisi minusta edes vähäsen..

• Anonyymi

Ei kukaan uskalla tykätä kun minä olen vastassa

• Anonyymi

Ihan varmasti tykkää. Häneen on helppo ihastua.

• Anonyymi

Hänen ulkonäköön varmasti ihastutaan helposti ja sen kautta tulee varmaan paljon kaikenlaisia yrityksiä. Se että näkee hänen sieluun ja ihastuu siihen, vaatii jo paljon enemmän ja ymmärrystä. Voin olla ihan väärässäkin, multa tältä minusta tuntuu ja näin minulle kävi.

• Anonyymi

Minkälainen sielu hänellä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen sielu hänellä on?

En halua tehdä analyysiä kaikkien pällisteltäväksi, mutta vastataan kliseisesti että puhdasta kauneinta kultaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua tehdä analyysiä kaikkien pällisteltäväksi, mutta vastataan kliseisesti että puhdasta kauneinta kultaa..

Höh. Olisin mielelläni lukenut analyysin.

• Anonyymi

Tämmöisen kommentin kun joskus saisi...

• Anonyymi

Kyllä hänestä varmaan monikin tykkää, onhan hän aika hurmaava mies. Mutta tällaista rakkautta, kuin minä tunnen häntä kohtaan, ei voi kukaan muu tuntea.

• Anonyymi

Höpsö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsö

Rakkaudesta höpsähtänyt, kyllä.

• Anonyymi

Et voi millään sanoa noin. Joku voi rakastaa häntä enemmän kuin sinä koskaan siihen kykenet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi millään sanoa noin. Joku voi rakastaa häntä enemmän kuin sinä koskaan siihen kykenet.

Ei voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä? Ei ihmiset tuosta vaan yhtäkkiä rakasta ketään. Ei rakkaus ole mikään kilpailu, vaan tunne toisesta ihmisestä kaikessa laajuudessa mitä se sisältää. ihan sivusta

• Anonyymi

Ihana....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä? Ei ihmiset tuosta vaan yhtäkkiä rakasta ketään. Ei rakkaus ole mikään kilpailu, vaan tunne toisesta ihmisestä kaikessa laajuudessa mitä se sisältää. ihan sivusta

"tällaista rakkautta, kuin minä tunnen häntä kohtaan, ei voi kukaan muu tuntea"

Tuo kirjoittaja ei tasan tarkkaan tiedä mitä muut ihmiset tuntevat. Se on se pointti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tällaista rakkautta, kuin minä tunnen häntä kohtaan, ei voi kukaan muu tuntea"

Tuo kirjoittaja ei tasan tarkkaan tiedä mitä muut ihmiset tuntevat. Se on se pointti.

On vain yksi minä. Kukaan ei voi, pysty, eikä osaa rakastaa häntä niin kuin minä. Ihan turha vängätä siellä jotain. Tiedän tämän asian. Meidät on tarkoitettu toisillemme (hänen kanssaan).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana....

Hän on se ihanin.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain yksi minä. Kukaan ei voi, pysty, eikä osaa rakastaa häntä niin kuin minä. Ihan turha vängätä siellä jotain. Tiedän tämän asian. Meidät on tarkoitettu toisillemme (hänen kanssaan).

sen joku toinen ystävä saattaa rakastaa sitä enemmän kuin sinä, et vaan tiedä siitä mitään

• Anonyymi

Kyllä varmasti. Ei se mua haittaa. Jos hän tykkää musta, hän tykkää musta. Sit meidän pitää miettiä, halutaanko olla yhdessä. Jos hän tykkää jostain muusta, ei hän ikinä mun ollutkaan, joten ei mulla ole syytä olla mustasukkainen.

• Anonyymi

Hirmusesti naisia ja miehiäkin tykkäämässä.
      Yks kana sais kyllä lopettaa tykkäämiset häneen,hän tuhoaa meidän rakkaan.
      Komistus ,ahkera,jämpti on hän mies.
      Olen julistautunut hänen vaimokseen kuten uskovaiset julistautuvat Jessen vaimoksi.
      Olen ikuisesti uskollinen hänelle.Kukaan ei voi lopettaa rakastamasta miestä.Ei mitkään kiusaamiset ,uhkailut.

• Anonyymi

Ai haluaako joku muukin rakastaa häntä aina ja olla lempein ja kiltein mies maailmassa hänelle? Varmaan haluaa. Mutta en usko että hän välittää minun haluamisista.

• Anonyymi

Olisi todella ihme, jos ei tykkäisi.

• Anonyymi

hullunleima ottassa. kaukaa karttavat. sivusta jokujoo

• Anonyymi

näkisit hänet...mun ei tarvinnu ku nähdä hänet about minuutin ajan ja olin jo melkolailla liekeissä.

• Anonyymi

Varmaan koska hän on täydellinen.

• Anonyymi

Varmasti on useimmillekin unelmienkohde.

• Anonyymi

En tiedä. Toivottavasti ei. 😂

• Anonyymi

Mitä väliä!?

• Anonyymi

Liian moni. Lisäksi hänellä on vaimo kotona, mutta ei estä häntä olemasta muiden kanssa mikä on myös redflag.

• Anonyymi

etkö ole jo tarpeeki lässyttänyt tästä ympäri nettiä n a u t a c a n t t u r a ???? jätä t u a m o rauhaa !!!

• Anonyymi

Hänestä tykkää aika moni

• Anonyymi

Varmasti hänellä on ihailijoita niin naisissa kuin miehissäkin.

• Anonyymi

Samat sanat eräälle miehelle...

En tiedä olenko alkanut itse näkemään saman sukupuolen eri tavoin ja avoimesti, kun katselen naisia.. En kyllä voisi seurustella naisen kans, mut voisin kyllä jotain muuta.. 🫣🤭

• Anonyymi

En tiedä, mutta varmasti tykkää. Hän on karismaattinen, herkkä ja komea. 😎

• Anonyymi

kyllä.

• Anonyymi

En tiedä mutta ihmettelisin jos ei ja sitä en usko, siis ihan takuulla kyllä 😚😚😚❤️

• Anonyymi

Varmasti todella moni. Olen onnekas, jos hän todella on valinnut minut. ❤️

• Anonyymi

Samoin ajattelen ❤️🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajattelen ❤️🥹

❤️❤️🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️🥹

Oltaispa me niitä toistemme valittuja 🤗 toivon niin 😻😽💕

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe