Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
Tiedätkö tykkääkö
25
1036
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän on mun, vaikka ei ole, mutta on silti
- AnonyymiUUSI
Niin hän kyllä tietää sen
- AnonyymiUUSI
Ihan sinun omasi
- AnonyymiUUSI
Sen mitä oon kuullut, niin ei tod.
m- AnonyymiUUSI
Ja sinä uskot muita...
- AnonyymiUUSI
Mä en tykkää juoru-ukoista. Aivan liian moni sellainen yrittänyt jotakin, jokainen saa ansaitsemansa pakit aivan varmasti. Ja tunnen asiasta hyvää omatuntoa. Minkään kakaroiden kanssa tarvitse viettää aikaa, voivat viettää juorupiireissään ihan keskenänsä luut kädessä.
- AnonyymiUUSI
Ihan sama.
T. Oluenna.
https://m.youtube.com/watch?v=hnmiObKNkrY - AnonyymiUUSI
Vastaan kaivatun puolesta mutta uskon että tykkää
- AnonyymiUUSI
En tiedä.
- AnonyymiUUSI
Uskon, että nainen tykkää minusta. Mutta esteitä on ja voi tulla tiellemme. Rakastan häntä yli kaiken. Haluaisin käpertyä hänen syliinsä ja suudella vihdoinkin. Itkeä suuresta onnesta. m>n
- AnonyymiUUSI
Ajattelitko mahtua naisen syliin
Kaivattuni on kaunis, älykäs ja luonteeltansa täydellinen, mitä muuta naisesta pitäisi haluta? Seksi on toissijainen asia, kun miettii millainen henkinen yhteys meillä on. Kyllähän siinä varmasti seksikin on hyvää, sitten kun on sen aika, mutta se ei ole merkittävin asia välillämme. :)
- AnonyymiUUSI
Kiva nimi sulla
- AnonyymiUUSI
Joo. Ja mies voi käydä muuallakin eipä se niin justiinsa ole. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Varmuudella jono ovella ..kuhina vaan kuuluu… polttavan kuuma on hän ja ihan millon vaan oisin ollu valmiina mutta eipä häntä napostellu elikä se siitä.
- AnonyymiUUSI
Puoliso toivon mukaan tykkää enemmän kuin minä. Vaikka epäilen.
- AnonyymiUUSI
Epäilet miksi
- AnonyymiUUSI
En tiedä, mutta uskon niin. Eihän niin lutusesta voi olla tykkäämättä.
- AnonyymiUUSI
Aivan liian moni.
- AnonyymiUUSI
Kyllä luulen. Niin hot hän on. 🫶🏻👁️👁️
- AnonyymiUUSI
Varmaan tykkäää miehet ja naiset
- AnonyymiUUSI
Kuhina käypi ikkunan takana kuin korvatunturilla.
- AnonyymiUUSI
tiedän, monikin tykkää, ja se viettää aikaa niitten kanssa enemmän kuin minun, harrastaa kaikenlaisia asioita niitten kanssa, ei minun
- AnonyymiUUSI
En tiedä mutta ihan varmasti on ja töissäkin saa varmasti päivittäin isku yrityksiä ☺️😍💛🧡💚🩷
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta. Kunhan tykkäisi minusta edes vähäsen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143