Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
Tiedätkö tykkääkö
67
1944
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on mun, vaikka ei ole, mutta on silti
- Anonyymi
Niin hän kyllä tietää sen
- Anonyymi
Ihan sinun omasi
- Anonyymi
Sen mitä oon kuullut, niin ei tod.
m- Anonyymi
Ja sinä uskot muita...
- Anonyymi
Mä en tykkää juoru-ukoista. Aivan liian moni sellainen yrittänyt jotakin, jokainen saa ansaitsemansa pakit aivan varmasti. Ja tunnen asiasta hyvää omatuntoa. Minkään kakaroiden kanssa tarvitse viettää aikaa, voivat viettää juorupiireissään ihan keskenänsä luut kädessä.
- Anonyymi
Ihan sama.
T. Oluenna.
https://m.youtube.com/watch?v=hnmiObKNkrY - Anonyymi
Vastaan kaivatun puolesta mutta uskon että tykkää
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Uskon, että nainen tykkää minusta. Mutta esteitä on ja voi tulla tiellemme. Rakastan häntä yli kaiken. Haluaisin käpertyä hänen syliinsä ja suudella vihdoinkin. Itkeä suuresta onnesta. m>n
- Anonyymi
Ajattelitko mahtua naisen syliin
Kaivattuni on kaunis, älykäs ja luonteeltansa täydellinen, mitä muuta naisesta pitäisi haluta? Seksi on toissijainen asia, kun miettii millainen henkinen yhteys meillä on. Kyllähän siinä varmasti seksikin on hyvää, sitten kun on sen aika, mutta se ei ole merkittävin asia välillämme. :)
- Anonyymi
Kiva nimi sulla
- Anonyymi
Joo. Ja mies voi käydä muuallakin eipä se niin justiinsa ole. Sivusta
- Anonyymi
Varmuudella jono ovella ..kuhina vaan kuuluu… polttavan kuuma on hän ja ihan millon vaan oisin ollu valmiina mutta eipä häntä napostellu elikä se siitä.
- Anonyymi
Puoliso toivon mukaan tykkää enemmän kuin minä. Vaikka epäilen.
- Anonyymi
Epäilet miksi
- Anonyymi
En tiedä, mutta uskon niin. Eihän niin lutusesta voi olla tykkäämättä.
- Anonyymi
Aivan liian moni.
- Anonyymi
Kyllä luulen. Niin hot hän on. 🫶🏻👁️👁️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Varmaan tykkäää miehet ja naiset
- Anonyymi
Kuhina käypi ikkunan takana kuin korvatunturilla.
- Anonyymi
tiedän, monikin tykkää, ja se viettää aikaa niitten kanssa enemmän kuin minun, harrastaa kaikenlaisia asioita niitten kanssa, ei minun
- Anonyymi
En tiedä mutta ihan varmasti on ja töissäkin saa varmasti päivittäin isku yrityksiä ☺️😍💛🧡💚🩷
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Kunhan tykkäisi minusta edes vähäsen..
- Anonyymi
Ei kukaan uskalla tykätä kun minä olen vastassa
- Anonyymi
Ihan varmasti tykkää. Häneen on helppo ihastua.
- Anonyymi
Hänen ulkonäköön varmasti ihastutaan helposti ja sen kautta tulee varmaan paljon kaikenlaisia yrityksiä. Se että näkee hänen sieluun ja ihastuu siihen, vaatii jo paljon enemmän ja ymmärrystä. Voin olla ihan väärässäkin, multa tältä minusta tuntuu ja näin minulle kävi.
- Anonyymi
Minkälainen sielu hänellä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen sielu hänellä on?
En halua tehdä analyysiä kaikkien pällisteltäväksi, mutta vastataan kliseisesti että puhdasta kauneinta kultaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua tehdä analyysiä kaikkien pällisteltäväksi, mutta vastataan kliseisesti että puhdasta kauneinta kultaa..
Höh. Olisin mielelläni lukenut analyysin.
- Anonyymi
Tämmöisen kommentin kun joskus saisi...
- Anonyymi
Kyllä hänestä varmaan monikin tykkää, onhan hän aika hurmaava mies. Mutta tällaista rakkautta, kuin minä tunnen häntä kohtaan, ei voi kukaan muu tuntea.
- Anonyymi
Höpsö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsö
Rakkaudesta höpsähtänyt, kyllä.
- Anonyymi
Et voi millään sanoa noin. Joku voi rakastaa häntä enemmän kuin sinä koskaan siihen kykenet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi millään sanoa noin. Joku voi rakastaa häntä enemmän kuin sinä koskaan siihen kykenet.
Ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä? Ei ihmiset tuosta vaan yhtäkkiä rakasta ketään. Ei rakkaus ole mikään kilpailu, vaan tunne toisesta ihmisestä kaikessa laajuudessa mitä se sisältää. ihan sivusta
- Anonyymi
Ihana....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä? Ei ihmiset tuosta vaan yhtäkkiä rakasta ketään. Ei rakkaus ole mikään kilpailu, vaan tunne toisesta ihmisestä kaikessa laajuudessa mitä se sisältää. ihan sivusta
"tällaista rakkautta, kuin minä tunnen häntä kohtaan, ei voi kukaan muu tuntea"
Tuo kirjoittaja ei tasan tarkkaan tiedä mitä muut ihmiset tuntevat. Se on se pointti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"tällaista rakkautta, kuin minä tunnen häntä kohtaan, ei voi kukaan muu tuntea"
Tuo kirjoittaja ei tasan tarkkaan tiedä mitä muut ihmiset tuntevat. Se on se pointti.On vain yksi minä. Kukaan ei voi, pysty, eikä osaa rakastaa häntä niin kuin minä. Ihan turha vängätä siellä jotain. Tiedän tämän asian. Meidät on tarkoitettu toisillemme (hänen kanssaan).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana....
Hän on se ihanin.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vain yksi minä. Kukaan ei voi, pysty, eikä osaa rakastaa häntä niin kuin minä. Ihan turha vängätä siellä jotain. Tiedän tämän asian. Meidät on tarkoitettu toisillemme (hänen kanssaan).
sen joku toinen ystävä saattaa rakastaa sitä enemmän kuin sinä, et vaan tiedä siitä mitään
- Anonyymi
Kyllä varmasti. Ei se mua haittaa. Jos hän tykkää musta, hän tykkää musta. Sit meidän pitää miettiä, halutaanko olla yhdessä. Jos hän tykkää jostain muusta, ei hän ikinä mun ollutkaan, joten ei mulla ole syytä olla mustasukkainen.
- Anonyymi
Hirmusesti naisia ja miehiäkin tykkäämässä.
Yks kana sais kyllä lopettaa tykkäämiset häneen,hän tuhoaa meidän rakkaan.
Komistus ,ahkera,jämpti on hän mies.
Olen julistautunut hänen vaimokseen kuten uskovaiset julistautuvat Jessen vaimoksi.
Olen ikuisesti uskollinen hänelle.Kukaan ei voi lopettaa rakastamasta miestä.Ei mitkään kiusaamiset ,uhkailut. - Anonyymi
Ai haluaako joku muukin rakastaa häntä aina ja olla lempein ja kiltein mies maailmassa hänelle? Varmaan haluaa. Mutta en usko että hän välittää minun haluamisista.
- Anonyymi
Olisi todella ihme, jos ei tykkäisi.
- Anonyymi
hullunleima ottassa. kaukaa karttavat. sivusta jokujoo
- Anonyymi
näkisit hänet...mun ei tarvinnu ku nähdä hänet about minuutin ajan ja olin jo melkolailla liekeissä.
- Anonyymi
Varmaan koska hän on täydellinen.
- Anonyymi
Varmasti on useimmillekin unelmienkohde.
- Anonyymi
En tiedä. Toivottavasti ei. 😂
- Anonyymi
Mitä väliä!?
- Anonyymi
Liian moni. Lisäksi hänellä on vaimo kotona, mutta ei estä häntä olemasta muiden kanssa mikä on myös redflag.
- Anonyymi
etkö ole jo tarpeeki lässyttänyt tästä ympäri nettiä n a u t a c a n t t u r a ???? jätä t u a m o rauhaa !!!
- Anonyymi
Hänestä tykkää aika moni
- Anonyymi
Varmasti hänellä on ihailijoita niin naisissa kuin miehissäkin.
- Anonyymi
Samat sanat eräälle miehelle...
En tiedä olenko alkanut itse näkemään saman sukupuolen eri tavoin ja avoimesti, kun katselen naisia.. En kyllä voisi seurustella naisen kans, mut voisin kyllä jotain muuta.. 🫣🤭
- Anonyymi
En tiedä, mutta varmasti tykkää. Hän on karismaattinen, herkkä ja komea. 😎
- Anonyymi
kyllä.
- Anonyymi
En tiedä mutta ihmettelisin jos ei ja sitä en usko, siis ihan takuulla kyllä 😚😚😚❤️
- Anonyymi
Varmasti todella moni. Olen onnekas, jos hän todella on valinnut minut. ❤️
- Anonyymi
Samoin ajattelen ❤️🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajattelen ❤️🥹
❤️❤️🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️🥹
Oltaispa me niitä toistemme valittuja 🤗 toivon niin 😻😽💕
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248