huomaat että kaivattusi ihailee jotakuta tai hänellä on henkinen yhteys jonkun muun kanssa? Mitä teet tilanteessa?
Tunnetko mustasukkaisuutta jos
12
213
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itken.
- AnonyymiUUSI
Ei ole yksinkertaista vastausta tuohon, riippuu niin monesta jutusta.
- AnonyymiUUSI
Se hänen tapansa koskettaa niitä toisia ja jättää minut ilman kosketusta, tuntuu kuin tekisi sen tahallaan. Tottakai se aiheuttaa mustasukkaisuutta. On muitakin asioita ollut hänen käytöksessään, joka aiheuttaa minussa epävarmuutta. En oikein uskalla luottaa, kun se on sellainen paikka. Inhottavia teorioita minulla riittää. Sehän voi olla vaikka niin, että olen vitsailun aihe hänelle ja hänen porukalleen. Ihastukseni kyllä näkyy ja kuuluu, vaikka yritän peittää tunteeni. Jospa se huvituttaa häntä.
Menen nukkumaan, en halua enää ajatella näitä. Anteeksi. - AnonyymiUUSI
Lapsieni äiti pettää, siihen tottuu.
- AnonyymiUUSI
Petti raskaanakin *lisäys*
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Petti raskaanakin *lisäys*
Ensimäiseen poikaystävään hänellä on henkinen yhteys. Täällä lirkuttelee hänelle, josta hänen vaimonsa ei tarkalleen ottaen ilahdu. Sitten tuo menee kamariinsa nuolemaan haavojaan. Syö kaikkea paskaa, käyttää hierontalaitetta ja katsoo sarjoja. *toimen lisäys*
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensimäiseen poikaystävään hänellä on henkinen yhteys. Täällä lirkuttelee hänelle, josta hänen vaimonsa ei tarkalleen ottaen ilahdu. Sitten tuo menee kamariinsa nuolemaan haavojaan. Syö kaikkea paskaa, käyttää hierontalaitetta ja katsoo sarjoja. *toimen lisäys*
Mutta kaikki on aika arkista. Sitä yrittää pitää huolta omista asioistaan, hoitaa velvollisuutensa, niistää nokkansa. Kaikki on jotenkin aivan vailla ja heitteillä. Itseä ei koskaan halattu pienenä tai mitään, silti kummasti sen pitäisi olla minä koko maailma pelastamassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaikki on aika arkista. Sitä yrittää pitää huolta omista asioistaan, hoitaa velvollisuutensa, niistää nokkansa. Kaikki on jotenkin aivan vailla ja heitteillä. Itseä ei koskaan halattu pienenä tai mitään, silti kummasti sen pitäisi olla minä koko maailma pelastamassa.
Mutta se täytyy lisätä, että kaikki on ihan omaa syytä. Ja oon tosi onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Laitan kaivattuni äänieristettyyn kellariin
- AnonyymiUUSI
Ja varmuudeksi jalasta patteriin kiinni
- AnonyymiUUSI
Kai sä seuraksi sinne meet sit myös :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä seuraksi sinne meet sit myös :)
Totta maar!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048