Toimeentulotuki uudistuu (Lue leikataan)

Anonyymi-ap

32

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"800€ kodin irtaimistoon" kuka ihme saa tuollaisia summia!? Minulle myönnettiin aikoinaan 50€ uuteen sänkyyn,kun jouduin luopumaan huonekaluista edellisen vuokralaisen tuoman lude ongelman vuoksi.

• Anonyymi

Minulle ei ole myönnetty yhtään mitään enkä ole anonutkaan. Aina oon pärjännyt omillani. Otin vastaan sitä työtä mitä oli saatavilla enkä palkkaa n tuijottanut.

• Anonyymi

Ei pidä näköjään Kelan laskurit kaikkien kohdalla paikkansa..

• Anonyymi

Ai jotkut saavat tttukea autopaikkamaksuihin!? Ei tulisi kuuloonkaan Suomalaisen kohdalla vaan kehoitetaan myymään auto vaikka sitä tarvitsisi haja asutus alueilla työmatkoihin.

• Anonyymi

Onko tuo juttu totta vai persujen populismia? Niin kaukana todellisuudesta nuo jutussa esiintyvät summat. Oikeasti ei olisi enää yhtään varaa leikata. Minulla perustoimeentulotuki alle 600€ josta jää vuokran omavastuun ja muiden pakollisten kulujen jälkeen käteen n,300€/kk. Sillä pitää selvitä kuukausi. Lisäksi Kela kehoittanut muuttamaan halvempaan asuntoon vaikka asun jo kaupungin vuokra asunnossa betoni lähiöissä..

• Anonyymi

Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!

Sellasta se on,kun "uudisasukkaille" alettiin maksamaan tukia. Nyt kärsivät kaikki siitä köyhimmästä eläkeläismummosta lähtien joka laskee senttejä apteekissa käydessä...

• Anonyymi

Minä sain tonnin kodinperustamisrahaa kun jouduin homeongelmien takia vaihtamaan asuntoa...
      Kaikki kalusteet ja pyykkikone meni uusiks...

• Anonyymi

Eikö kalusteita ja pyykkikonetta olisi voinut pyyhkiä puhtaaksi.
        Heititkö haarukat ja lusikatkin roskiin.entäs lautaset.

.ja vaatteet.

• Anonyymi

Minä olen minimi työkyvyttömyyseläkkeellä ja aina tullut toimeentulotuesta hylky. Käskettiin päästään vain terveydenhuollon asiakasmaksut ulosottoon, jos ei pysty maksamaan vanhenevat kuulemma viidessä vuodessa.

• Anonyymi

Ja käy Suvimäen Klubitalolla..

• Anonyymi

OLLAAN VÄÄRÄN VÄRISIÄ KOTI MAASSAMME, KANTAVÄKI,valitettava totuus ollut jo vuosia.Matuille järjestyy useita asuntoja vuoisttain, älkää edes kysykö miksi kantaväki on käärmeissään matuille,

• Anonyymi

En juo tai polta. Eläke 980€/kk josta lähtee 200€ vuokranomavastuu, puhelin, kotivakuutus, ruoka,lääkkeet. Onko siis ihme, jos ei raha riitä 100-500€ terveydenhuollon maksuihin ihan ilman juopoksi haukkumista!?

• Anonyymi

Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!

MS tauti ei terveellisyyttä katso...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RAIVORAITIS KONTROLLIFIRIIKKI,

• Anonyymi

Minä ainakin miehenä kierrän psyykenaiset kaukaa...

• Anonyymi

Kiertävä sinkku ukko,

• Anonyymi

Mitä muuta voi sadistiselta hallitukselta odottaa

• Anonyymi

Persuapinoita lyötävä kaksin käsin.

• Anonyymi

On ryhdyttävä välittömiin toimiin rakkaan isänmaamme pelastamiseksi.

• Anonyymi

Erotettava nykyinen hallitus välittömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erotettava nykyinen hallitus välittömästi.

Vaikka voimakeinoin.

• Anonyymi

Syökää lääkkeenne ja olkaa vaiti

• Anonyymi

Epäinhimillistä toimintaa leikata myös Suomalaisilta eikö persut pidä Suomalaisten puolta!?

• Anonyymi

Kuolema petturipersuille.

• Anonyymi

Onneksi persujen kannatus vajonnut jo 10 prosenttiin. Vuoden päästä enää 5 prosentin luokkaa.

• Anonyymi

Leikkasminen vain Suomalaisilta olisi perustuslain vastaista.. siksi eivät sitä pysty tekemään vaikka haluaisivatkin.

• Anonyymi

Kyllä he pitävät... nimittäin töissä käyvien Suomalaisten.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4158
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2812
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1079
    Aihe