Toimeentulotuki uudistuu (Lue leikataan)

Anonyymi-ap

23

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"800€ kodin irtaimistoon" kuka ihme saa tuollaisia summia!? Minulle myönnettiin aikoinaan 50€ uuteen sänkyyn,kun jouduin luopumaan huonekaluista edellisen vuokralaisen tuoman lude ongelman vuoksi.

• Anonyymi

Ei pidä näköjään Kelan laskurit kaikkien kohdalla paikkansa..

• Anonyymi

Ai jotkut saavat tttukea autopaikkamaksuihin!? Ei tulisi kuuloonkaan Suomalaisen kohdalla vaan kehoitetaan myymään auto vaikka sitä tarvitsisi haja asutus alueilla työmatkoihin.

• Anonyymi

Onko tuo juttu totta vai persujen populismia? Niin kaukana todellisuudesta nuo jutussa esiintyvät summat. Oikeasti ei olisi enää yhtään varaa leikata. Minulla perustoimeentulotuki alle 600€ josta jää vuokran omavastuun ja muiden pakollisten kulujen jälkeen käteen n,300€/kk. Sillä pitää selvitä kuukausi. Lisäksi Kela kehoittanut muuttamaan halvempaan asuntoon vaikka asun jo kaupungin vuokra asunnossa betoni lähiöissä..

• Anonyymi

Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!

Sellasta se on,kun "uudisasukkaille" alettiin maksamaan tukia. Nyt kärsivät kaikki siitä köyhimmästä eläkeläismummosta lähtien joka laskee senttejä apteekissa käydessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellasta se on,kun "uudisasukkaille" alettiin maksamaan tukia. Nyt kärsivät kaikki siitä köyhimmästä eläkeläismummosta lähtien joka laskee senttejä apteekissa käydessä...

Kääkö katteeks toiset saa sinä et

• Anonyymi

Minä sain tonnin kodinperustamisrahaa kun jouduin homeongelmien takia vaihtamaan asuntoa...
      Kaikki kalusteet ja pyykkikone meni uusiks...

• Anonyymi

Minä olen minimi työkyvyttömyyseläkkeellä ja aina tullut toimeentulotuesta hylky. Käskettiin päästään vain terveydenhuollon asiakasmaksut ulosottoon, jos ei pysty maksamaan vanhenevat kuulemma viidessä vuodessa.

• Anonyymi

Tyypillinen kela elätti juo eläkkeensä ja jättää laskut maksamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen kela elätti juo eläkkeensä ja jättää laskut maksamatta.

Ja käy Suvimäen Klubitalolla..

• Anonyymi
        UUSI

OLLAAN VÄÄRÄN VÄRISIÄ KOTI MAASSAMME, KANTAVÄKI,valitettava totuus ollut jo vuosia.Matuille järjestyy useita asuntoja vuoisttain, älkää edes kysykö miksi kantaväki on käärmeissään matuille,

• Anonyymi

En juo tai polta. Eläke 980€/kk josta lähtee 200€ vuokranomavastuu, puhelin, kotivakuutus, ruoka,lääkkeet. Onko siis ihme, jos ei raha riitä 100-500€ terveydenhuollon maksuihin ihan ilman juopoksi haukkumista!?

• Anonyymi

Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!

MS tauti ei terveellisyyttä katso...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

RAIVORAITIS KONTROLLIFIRIIKKI,

• Anonyymi

Ehkä vanhempien olisi kannattanut tutkituttaa geenikarttansa, tai käyttää ehkäisyä.

• Anonyymi

Varsinkin kokoomuslaisten.

• Anonyymi
        UUSI

SANOO LAPSETTOMAT YKSINÄISET. ELÄMÄ MENNYT OMA oman napa napansa ympärille jossain kuplassa.

• Anonyymi

Miten psyykepotilaiden annetaan lisääntyä vaikka esim, Skitsofreniassa periytyvyys 50% Ottakaa vastuuta itsestänne niin ei tule ainakaan lisää sairaita elämään työelämän ulkopuolelle. Vai käyttääkö miehet "tilaisuuden hyväkseen" näiden kanssa?

• Anonyymi

Minä ainakin miehenä kierrän psyykenaiset kaukaa...

• Anonyymi
        UUSI

Kiertävä sinkku ukko,

• Anonyymi
      UUSI

Purran kaula pitäisi leikata!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60