https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-uudistaa-toimeentulotuen-nykyinen-malli-ei-kannusta-toihin/ Eipä kantasuomalaisille vastaavia tukia koskaan myönnetä, mutta leikkauksista kärsivät kaikki myös ne todelliset tarvitsijat.
Toimeentulotuki uudistuu (Lue leikataan)
32
324
Vastaukset
- Anonyymi
"800€ kodin irtaimistoon" kuka ihme saa tuollaisia summia!? Minulle myönnettiin aikoinaan 50€ uuteen sänkyyn,kun jouduin luopumaan huonekaluista edellisen vuokralaisen tuoman lude ongelman vuoksi.
- Anonyymi
Minulle ei ole myönnetty yhtään mitään enkä ole anonutkaan. Aina oon pärjännyt omillani. Otin vastaan sitä työtä mitä oli saatavilla enkä palkkaa n tuijottanut.
- Anonyymi
Ei pidä näköjään Kelan laskurit kaikkien kohdalla paikkansa..
- Anonyymi
Ai jotkut saavat tttukea autopaikkamaksuihin!? Ei tulisi kuuloonkaan Suomalaisen kohdalla vaan kehoitetaan myymään auto vaikka sitä tarvitsisi haja asutus alueilla työmatkoihin.
- Anonyymi
Onko tuo juttu totta vai persujen populismia? Niin kaukana todellisuudesta nuo jutussa esiintyvät summat. Oikeasti ei olisi enää yhtään varaa leikata. Minulla perustoimeentulotuki alle 600€ josta jää vuokran omavastuun ja muiden pakollisten kulujen jälkeen käteen n,300€/kk. Sillä pitää selvitä kuukausi. Lisäksi Kela kehoittanut muuttamaan halvempaan asuntoon vaikka asun jo kaupungin vuokra asunnossa betoni lähiöissä..
- Anonyymi
Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!
Sellasta se on,kun "uudisasukkaille" alettiin maksamaan tukia. Nyt kärsivät kaikki siitä köyhimmästä eläkeläismummosta lähtien joka laskee senttejä apteekissa käydessä...
- Anonyymi
Minä sain tonnin kodinperustamisrahaa kun jouduin homeongelmien takia vaihtamaan asuntoa...
Kaikki kalusteet ja pyykkikone meni uusiks...- Anonyymi
Eikö kalusteita ja pyykkikonetta olisi voinut pyyhkiä puhtaaksi.
Heititkö haarukat ja lusikatkin roskiin.entäs lautaset.
.ja vaatteet.
- Anonyymi
Minä olen minimi työkyvyttömyyseläkkeellä ja aina tullut toimeentulotuesta hylky. Käskettiin päästään vain terveydenhuollon asiakasmaksut ulosottoon, jos ei pysty maksamaan vanhenevat kuulemma viidessä vuodessa.
- Anonyymi
Ja käy Suvimäen Klubitalolla..
- Anonyymi
OLLAAN VÄÄRÄN VÄRISIÄ KOTI MAASSAMME, KANTAVÄKI,valitettava totuus ollut jo vuosia.Matuille järjestyy useita asuntoja vuoisttain, älkää edes kysykö miksi kantaväki on käärmeissään matuille,
- Anonyymi
En juo tai polta. Eläke 980€/kk josta lähtee 200€ vuokranomavastuu, puhelin, kotivakuutus, ruoka,lääkkeet. Onko siis ihme, jos ei raha riitä 100-500€ terveydenhuollon maksuihin ihan ilman juopoksi haukkumista!?
- Anonyymi
Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!
MS tauti ei terveellisyyttä katso...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAIVORAITIS KONTROLLIFIRIIKKI,
- Anonyymi
Minä ainakin miehenä kierrän psyykenaiset kaukaa...
- Anonyymi
Kiertävä sinkku ukko,
- Anonyymi
Mitä muuta voi sadistiselta hallitukselta odottaa
- Anonyymi
Persuapinoita lyötävä kaksin käsin.
- Anonyymi
On ryhdyttävä välittömiin toimiin rakkaan isänmaamme pelastamiseksi.
- Anonyymi
Erotettava nykyinen hallitus välittömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotettava nykyinen hallitus välittömästi.
Vaikka voimakeinoin.
- Anonyymi
Syökää lääkkeenne ja olkaa vaiti
- Anonyymi
Epäinhimillistä toimintaa leikata myös Suomalaisilta eikö persut pidä Suomalaisten puolta!?
- Anonyymi
Kuolema petturipersuille.
- Anonyymi
Onneksi persujen kannatus vajonnut jo 10 prosenttiin. Vuoden päästä enää 5 prosentin luokkaa.
- Anonyymi
Leikkasminen vain Suomalaisilta olisi perustuslain vastaista.. siksi eivät sitä pysty tekemään vaikka haluaisivatkin.
- Anonyymi
Kyllä he pitävät... nimittäin töissä käyvien Suomalaisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkasminen vain Suomalaisilta olisi perustuslain vastaista.. siksi eivät sitä pysty tekemään vaikka haluaisivatkin.
https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2017/08/28/perustuslaki-ja-yhdenvertaisuus/ Tässä tarkempi selvitys..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584