https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-uudistaa-toimeentulotuen-nykyinen-malli-ei-kannusta-toihin/ Eipä kantasuomalaisille vastaavia tukia koskaan myönnetä, mutta leikkauksista kärsivät kaikki myös ne todelliset tarvitsijat.
Toimeentulotuki uudistuu (Lue leikataan)
23
129
Vastaukset
- Anonyymi
"800€ kodin irtaimistoon" kuka ihme saa tuollaisia summia!? Minulle myönnettiin aikoinaan 50€ uuteen sänkyyn,kun jouduin luopumaan huonekaluista edellisen vuokralaisen tuoman lude ongelman vuoksi.
- Anonyymi
Ei pidä näköjään Kelan laskurit kaikkien kohdalla paikkansa..
- Anonyymi
Ai jotkut saavat tttukea autopaikkamaksuihin!? Ei tulisi kuuloonkaan Suomalaisen kohdalla vaan kehoitetaan myymään auto vaikka sitä tarvitsisi haja asutus alueilla työmatkoihin.
- Anonyymi
Onko tuo juttu totta vai persujen populismia? Niin kaukana todellisuudesta nuo jutussa esiintyvät summat. Oikeasti ei olisi enää yhtään varaa leikata. Minulla perustoimeentulotuki alle 600€ josta jää vuokran omavastuun ja muiden pakollisten kulujen jälkeen käteen n,300€/kk. Sillä pitää selvitä kuukausi. Lisäksi Kela kehoittanut muuttamaan halvempaan asuntoon vaikka asun jo kaupungin vuokra asunnossa betoni lähiöissä..
- Anonyymi
Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmosta se kelan elätit on tyytykää kohtaloonne tai menkää TÖIHIN!!!
Sellasta se on,kun "uudisasukkaille" alettiin maksamaan tukia. Nyt kärsivät kaikki siitä köyhimmästä eläkeläismummosta lähtien joka laskee senttejä apteekissa käydessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellasta se on,kun "uudisasukkaille" alettiin maksamaan tukia. Nyt kärsivät kaikki siitä köyhimmästä eläkeläismummosta lähtien joka laskee senttejä apteekissa käydessä...
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Minä sain tonnin kodinperustamisrahaa kun jouduin homeongelmien takia vaihtamaan asuntoa...
Kaikki kalusteet ja pyykkikone meni uusiks... - Anonyymi
Minä olen minimi työkyvyttömyyseläkkeellä ja aina tullut toimeentulotuesta hylky. Käskettiin päästään vain terveydenhuollon asiakasmaksut ulosottoon, jos ei pysty maksamaan vanhenevat kuulemma viidessä vuodessa.
- Anonyymi
Tyypillinen kela elätti juo eläkkeensä ja jättää laskut maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen kela elätti juo eläkkeensä ja jättää laskut maksamatta.
Ja käy Suvimäen Klubitalolla..
- AnonyymiUUSI
OLLAAN VÄÄRÄN VÄRISIÄ KOTI MAASSAMME, KANTAVÄKI,valitettava totuus ollut jo vuosia.Matuille järjestyy useita asuntoja vuoisttain, älkää edes kysykö miksi kantaväki on käärmeissään matuille,
- Anonyymi
En juo tai polta. Eläke 980€/kk josta lähtee 200€ vuokranomavastuu, puhelin, kotivakuutus, ruoka,lääkkeet. Onko siis ihme, jos ei raha riitä 100-500€ terveydenhuollon maksuihin ihan ilman juopoksi haukkumista!?
- Anonyymi
Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kannattanut jo nuorena huolehtia itsestään jotta olisi välttynyt sairauksilta. Terve sielu terveessä kehossa!
MS tauti ei terveellisyyttä katso...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
RAIVORAITIS KONTROLLIFIRIIKKI,
- Anonyymi
Ehkä vanhempien olisi kannattanut tutkituttaa geenikarttansa, tai käyttää ehkäisyä.
- Anonyymi
Varsinkin kokoomuslaisten.
- AnonyymiUUSI
SANOO LAPSETTOMAT YKSINÄISET. ELÄMÄ MENNYT OMA oman napa napansa ympärille jossain kuplassa.
- Anonyymi
Miten psyykepotilaiden annetaan lisääntyä vaikka esim, Skitsofreniassa periytyvyys 50% Ottakaa vastuuta itsestänne niin ei tule ainakaan lisää sairaita elämään työelämän ulkopuolelle. Vai käyttääkö miehet "tilaisuuden hyväkseen" näiden kanssa?
- Anonyymi
Minä ainakin miehenä kierrän psyykenaiset kaukaa...
- AnonyymiUUSI
Kiertävä sinkku ukko,
- AnonyymiUUSI
Purran kaula pitäisi leikata!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635