Ja nää karkelot jatkuu vuodesta toiseen eikä loppua näy
Pyhäjärven pessimistipäivät
14
392
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäjärven työttömyys piti olla ohi viikossa, mutta kuinkas kävikään 😂😂😂
- Anonyymi
Kukaan ei keksinyt ratkaisua siihen kuinka tehdä ja saada olemattomia työkohteita
- Anonyymi
Kyllä Persut lupasi kaikkea hyvää meidän yhteiskunnan parhaaksi vai lupasivatko
- Anonyymi
Ja Cepulit on pysynyt puheissaan jo vuosikymmeniä? Ei tänne mitään tarvita , meillä on kaivos 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Cepulit on pysynyt puheissaan jo vuosikymmeniä? Ei tänne mitään tarvita , meillä on kaivos 🤣🤣🤣
Kaivos täyttyy vedellä ensi vuonna.
- Anonyymi
Vian ei tarvitse olla suuri kun se on pyhäsalmisessa
- Anonyymi
Kunhan PERSUjen lopullinen loppu/lopettaminen tapahtuu niin Pyhäjärvi ja koko Suomi vaihtaa pessimismin optimismiin kun haitta Suomalaiset ovat pois keskuudestamme🌈💦💦💦
- Anonyymi
Rasta.
- Anonyymi
Viha englanniksi haastaa aina riita. On siksi erittäin epätoivottu keskustelukumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viha englanniksi haastaa aina riita. On siksi erittäin epätoivottu keskustelukumppani.
Epäsiveelliset ovat ilman, tilan ja tienoot peittävä sairaus, joka heijastaa kafkamaista rienausta pahimmillaan.
Suomi24 - sivustolle ilmestynyt yksi tällainen, joka on outo, yksipuolinen, varmasti kärsinyt, tehnyt jonkun oudon yhtälön aivotuotantonsa kannalta, vaiva näyttäää seuraavan monimuotoisina näkyminä, mielen ongelmina. Ei kovinkaan tervettä tähän päivään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäsiveelliset ovat ilman, tilan ja tienoot peittävä sairaus, joka heijastaa kafkamaista rienausta pahimmillaan.
Suomi24 - sivustolle ilmestynyt yksi tällainen, joka on outo, yksipuolinen, varmasti kärsinyt, tehnyt jonkun oudon yhtälön aivotuotantonsa kannalta, vaiva näyttäää seuraavan monimuotoisina näkyminä, mielen ongelmina. Ei kovinkaan tervettä tähän päivään.Sata kilometriän pohjoisempaa on tämä luonnevikainen meille muuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata kilometriän pohjoisempaa on tämä luonnevikainen meille muuttanut.
Tunnetaan myös jankuttavana Marisijana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata kilometriän pohjoisempaa on tämä luonnevikainen meille muuttanut.
Enpä usko, lienee 35 - km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko, lienee 35 - km.
Näin on ! Vieläpä ollut armeijan palvluksessa .Oikea riidankylväjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023