Nopeus joka eroittaa muista ja nopeat harhautusliikkeet eli lähes aina luistimella tehdyt nopeat käännökset jotka nopeudessaan eroittavat muista täysin. Samaan pystyy MacDavid ainoastaan.
Naurattanut kun katsonu Kanadan pelejä jois tää Nathan McGinnoni että kun se on kuin ois toiselta planeetalta ja kuin joku yli-ihminen ylivoimaisuudessaan että näyttää niin koomiselta kun pittää muita jäällä pilkkanaan =)
Ihmeellinen luonnonvoima myös! Oon nähäny sen NHL-tappeluita eikä oo tainnu kertaakaan hävitä vaan voittanu kaikki ihan ylivoimaisesti. Tuntuu että kaikki mitä se tekkee niin on kaikessa paras.
kommentoija Juha pohjola
kanadan MacGinnon toiselta planeetalta
Anonyymi-ap
3
293
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kirjoitetaan MacKinnon.
- Anonyymi
kiitos tiejosta!
Juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621578Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1411224Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582