Kyllä Riikka ajaa hyvin Halla-ahon äärioikeisto agendaa !

Anonyymi-ap

Luukkanen haastaa Riikan ja ei hänkään moiti kuin EU yhteisvelan hyväksymistä !

16

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmeen kauvan Persujen vasemisto siipi ollut hiljaa.

      • Saksikäsi huolehtii että vähäinenkin nousu puolueessa on sillä poikki, jos ei ole hiljaa.

        Tosin nyt voi jopa yli puolella porukasta olla poikki koko näennäisen lupaava eduskuntaura.


    • Meinaako Artsi antaa Riikalle oikein sellaisen ARMONLAUKAUKSEN?

    • Anonyymi

      Luukkasessa ei ole ainesta puheenjohtajaksi. Pitää olla täysin erilainen tyyli, jos meinaa puheenjohtajana pärjätä muille puheenjohtajille.

      • Anonyymi

        Totta , ei tuo faari vetoa kansaan......jupisija.


      • Anonyymi

        Laukkanen ei muista persujen lupausta Orpolle . Orpo sanoi TV ssä persujen luvanneen , etteivät he aja EU eroa hallituksessa ollessaan .


      • Anonyymi

        Purralle ainakin pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukkanen ei muista persujen lupausta Orpolle . Orpo sanoi TV ssä persujen luvanneen , etteivät he aja EU eroa hallituksessa ollessaan .

        Eikö Persu ero ole aivan eriasia, kun yhteisvelka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta , ei tuo faari vetoa kansaan......jupisija.

        Piti varmaan kansan kohdalla käyttää sanaa rikkaisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laukkanen ei muista persujen lupausta Orpolle . Orpo sanoi TV ssä persujen luvanneen , etteivät he aja EU eroa hallituksessa ollessaan .

        Oppositiossa 20 paikalla ei ajeta sitten paljonkhan mithän.


    • Moittipas myös ay-maksujen verovapauden poistoa.

      • Anonyymi

        Toteaa kassan jäsen, mikä maksaa niitä maksuja, kun pelkää saavansa potkut.
        Muutenhan tuo maksu on turha.


      • Anonyymi

        Persujen puheenjohtaja ehrookkaasta puhutaan, idiootti Persu pääsi siitä liittojen jäsen maksuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen puheenjohtaja ehrookkaasta puhutaan, idiootti Persu pääsi siitä liittojen jäsen maksuihin.

        Noiden puheilla ei ole minkäänlaista katetta. Sinne meni Eu kriittisyys .Lulu Ranen tuolla tänäkin aamuna Tv:ssä paasaa Eu vaatii sitä sun tätä .Eu:lle annettava vastauksia ,mm. raideleveys vaihdettava ,Selittelee Venäjän uhka antaa oikeutuksen yhteisvelkaan ,joka on suorataan osittaisen budjettivallan luovutus vieraan vallan käsiin. Nämä ovat myyneet aatteensa kauttaaltaan asemastaan ja nyt jopa luovuttamassa maatamme vieraan vallan päätöksenteon alle . Tuo toiminta antaa sen käsityksen, että sillä mitä puhuu saadakseen toimimandaatin ei ole mitään väliä ja kun tuon saa voi toimia kuinka tahansa niin laeista, kuin lupauksistaan piittaamatta. Perusuomalaiset ovat romuttanee uskon poliittisen järjestelmän kautta vaikuttamiseen ,että sen merkityksen instanssina, jonka kautta kansalaiset saavat vietyä eteenpäin omia asioitaan, sekä käytännössä koko eduskunnan uskottavuuteen oikeus valtion ylläpitäjänä. Sinne meni työmiehen asialla olemiset ja usko demokratian toimivuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noiden puheilla ei ole minkäänlaista katetta. Sinne meni Eu kriittisyys .Lulu Ranen tuolla tänäkin aamuna Tv:ssä paasaa Eu vaatii sitä sun tätä .Eu:lle annettava vastauksia ,mm. raideleveys vaihdettava ,Selittelee Venäjän uhka antaa oikeutuksen yhteisvelkaan ,joka on suorataan osittaisen budjettivallan luovutus vieraan vallan käsiin. Nämä ovat myyneet aatteensa kauttaaltaan asemastaan ja nyt jopa luovuttamassa maatamme vieraan vallan päätöksenteon alle . Tuo toiminta antaa sen käsityksen, että sillä mitä puhuu saadakseen toimimandaatin ei ole mitään väliä ja kun tuon saa voi toimia kuinka tahansa niin laeista, kuin lupauksistaan piittaamatta. Perusuomalaiset ovat romuttanee uskon poliittisen järjestelmän kautta vaikuttamiseen ,että sen merkityksen instanssina, jonka kautta kansalaiset saavat vietyä eteenpäin omia asioitaan, sekä käytännössä koko eduskunnan uskottavuuteen oikeus valtion ylläpitäjänä. Sinne meni työmiehen asialla olemiset ja usko demokratian toimivuuteen.

        Teitä joilta on mennyt usko suomalaisen demokratian toimivuuteen kokonaan on kuitenkin aika vähän, yhtäkään miekkariakaan en ole nähnyt, onko ehkä tulossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe