Suomesta loppuu sähkö

Anonyymi-ap

Suomeen rakennetaan datakeskuksia ja liikenne sähköistyy. Tällöin sähkönkulutus kasvaa, mutta perustuotantoa ei rakenneta yhtään lisää. Tuuli- ja aurinkosähköä ei aina saada, joten sen varaan ei voi laskea. Jos sähkönkulutus kasvaa roimasti eikä jatkuvaa tuotantoa tule yhtään lisää, niin sähkö loppuu ja hinnat karkaavat pilviin.

Herätkää vaatimaan tuotantovarmaa sähköä tai muuten maksamme kalliisti.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuluttajille sähkö on liian kallista. Hinta vaihtelee miinuksesta kymmeniin sentteihin. Jokin järki tuohon pitää saada. Jos sähköä aletaan myymään datakeskuksiin halvalla, niin kuluttajien hinnat tulevat nousemaan entisestään. Uuden ydinvoimalan rakentaminen kestää 10 vuotta. Tuulivoimaa saadaan kyllä lisää, mutta pakkastalvella ei tuule ja lämmitys tulee todella kalliiksi kun datakeskuksien käyttöä ei voi rajoittaa, jolloin kuluttaja on se joka joustaa ja maksaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ovatko päättäjät idiootteja! Halpa sähkö myydää datakeskuksille ja suomalaiset kuluttajat maksavat kalliisti siitä mitä jää jäljelle. Datakeskus tarvitsee jatkuvasti sähköä eikä voi rajoittaa koulutustaan, jos sähköstä on pulaa. Suomalainen kotitalous sitten joustaa ja maksaa kalliista sähköstä. Millä näille päättäjille saisi taottua järkeä. Tuulisähköä ei ole aina saatavilla ja tavallista sähköä ei voi rakentaa kun se on kalliimpaa rakentaa kuin tuulisähkö. Kun ei sitten tuule, niin ei ole perusvoimasa a kuluttaja maksaa sähköstä järjettömän paljon.
      Sähkö on perustarvike, jota täytyy olla edullisesti saatavilla kuluttajille. Sitten vasta myydään ylimäärä datakeskukselle joka saa maksaa enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä järkeä on antaa Kiinalaisille halpaa sähköä, jotta siitä itse saa maksaa enemmän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1348
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1102
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe