Kyselee juuri 18 vuotta täyttänyt poika.
Olisiko setämiehen suuta tarjolla pirkanmaan alueella?
11
458
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kyllä 60v.
- Anonyymi
Mitä haluisit.
- Anonyymi
Heinolassa löytyy kaappihomo heteroa esittäen... 48 v. vain 171 cm ja 86 kg sitten se keskijalka n. 11 cm! Kengön nro 36,5 !
- Anonyymi
Onpas sinulla pieni kengän koko pituuteen nähden. Noin siroja jalkoteriä voisi imeskellä sen kolmannen jalan lisäksi. Tykkäisitkö jos ottaisin varpaasi suuhuni imeskeltäväksi?
- Anonyymi
Sedän äo unohtui mainita: 0
- Anonyymi
Jos omanikäsempää haluu nii 17v jätkä löytys pirkanmaalta ja sais suuta ja persettä ja kullia kyl haluttais ottaa suihin
- Anonyymi
Olisipa daddylle sellaista,,, Pirkanmaalla??
- Anonyymi
Haluisin ottaa sinun nuoren kullisi suuhuni ja nauttia siitä, imisin ja nuolisin kunnes laukeisit suuhuni. T.64biukm.
- Anonyymi
Onko suihinotto sittenkin itsetyydytystä?
- Anonyymi
Nyt olis pirkanmaalla just posliiniks sheivattua 14cm neitsyt kyrpää 17v pojalta. Vain söpöimmille poikkeleille. En malta oottaa et työnnät kyrpäs mun sheivattuun perseeseen ja panet ja sit otan sulta poskeen ahh tulee vesi kielelle kun aattelenkin kunnon järkälettä mun suussa. Jos ja kun ei mahu kokonaan suuhun niin kurkkuun loppu osa. Ahh tuun imee sut kuiviin.
- Anonyymi
Joo kävis jos oot todellinen. lait kik nii jatketaa siä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741