Kyselee juuri 18 vuotta täyttänyt poika.
Olisiko setämiehen suuta tarjolla pirkanmaan alueella?
11
156
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kyllä 60v.
- Anonyymi
Mitä haluisit.
- Anonyymi
Heinolassa löytyy kaappihomo heteroa esittäen... 48 v. vain 171 cm ja 86 kg sitten se keskijalka n. 11 cm! Kengön nro 36,5 !
- Anonyymi
Onpas sinulla pieni kengän koko pituuteen nähden. Noin siroja jalkoteriä voisi imeskellä sen kolmannen jalan lisäksi. Tykkäisitkö jos ottaisin varpaasi suuhuni imeskeltäväksi?
- Anonyymi
Sedän äo unohtui mainita: 0
- Anonyymi
Jos omanikäsempää haluu nii 17v jätkä löytys pirkanmaalta ja sais suuta ja persettä ja kullia kyl haluttais ottaa suihin
- Anonyymi
Olisipa daddylle sellaista,,, Pirkanmaalla??
- AnonyymiUUSI
Haluisin ottaa sinun nuoren kullisi suuhuni ja nauttia siitä, imisin ja nuolisin kunnes laukeisit suuhuni. T.64biukm.
- AnonyymiUUSI
Hei tääl ois 34 v mies joka vois ottaa sun munan suuhun lutkuttaa rajusti ottaa spermasi suuhuni nauttia sun munasta ja antaa lutkuttaa omaani kalua olen pohjoiskarjalasta juuasta asun yksin tahdotko tulla luokseni ota yhteyttä viestillä Puh 0505847559 niin sovitaan lisää .
- AnonyymiUUSI
Onko suihinotto sittenkin itsetyydytystä?
- AnonyymiUUSI
Nyt olis pirkanmaalla just posliiniks sheivattua 14cm neitsyt kyrpää 17v pojalta. Vain söpöimmille poikkeleille. En malta oottaa et työnnät kyrpäs mun sheivattuun perseeseen ja panet ja sit otan sulta poskeen ahh tulee vesi kielelle kun aattelenkin kunnon järkälettä mun suussa. Jos ja kun ei mahu kokonaan suuhun niin kurkkuun loppu osa. Ahh tuun imee sut kuiviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595