Kyselee juuri 18 vuotta täyttänyt poika.
Olisiko setämiehen suuta tarjolla pirkanmaan alueella?
10
274
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kyllä 60v.
- Anonyymi
Mitä haluisit.
- Anonyymi
Heinolassa löytyy kaappihomo heteroa esittäen... 48 v. vain 171 cm ja 86 kg sitten se keskijalka n. 11 cm! Kengön nro 36,5 !
- Anonyymi
Onpas sinulla pieni kengän koko pituuteen nähden. Noin siroja jalkoteriä voisi imeskellä sen kolmannen jalan lisäksi. Tykkäisitkö jos ottaisin varpaasi suuhuni imeskeltäväksi?
- Anonyymi
Sedän äo unohtui mainita: 0
- Anonyymi
Jos omanikäsempää haluu nii 17v jätkä löytys pirkanmaalta ja sais suuta ja persettä ja kullia kyl haluttais ottaa suihin
- Anonyymi
Olisipa daddylle sellaista,,, Pirkanmaalla??
- Anonyymi
Haluisin ottaa sinun nuoren kullisi suuhuni ja nauttia siitä, imisin ja nuolisin kunnes laukeisit suuhuni. T.64biukm.
- Anonyymi
Onko suihinotto sittenkin itsetyydytystä?
- Anonyymi
Nyt olis pirkanmaalla just posliiniks sheivattua 14cm neitsyt kyrpää 17v pojalta. Vain söpöimmille poikkeleille. En malta oottaa et työnnät kyrpäs mun sheivattuun perseeseen ja panet ja sit otan sulta poskeen ahh tulee vesi kielelle kun aattelenkin kunnon järkälettä mun suussa. Jos ja kun ei mahu kokonaan suuhun niin kurkkuun loppu osa. Ahh tuun imee sut kuiviin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195950
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263694- 822567
- 372100
- 331882
- 451858
- 1071765
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431