https://yle.fi/a/74-20161930
"Toukokuun alussa thaimaalaisia raivostutti somevideo nuoresta israelilaisnaisesta, joka käyttäytyi epäkunnioittavasti kahvilassa Koh Phanganilla.
Sanaharkka oli alkanut siitä, että nainen oli kieltäytynyt ottamasta pois kenkiään kahvilassa, kertoo uutistoimisto Reuters. Thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu kenkien riisuminen monissa paikoissa.
Thaimaalaiset somekommentoijat vaativat, että nainen pitäisi karkottaa maasta ja asettaa maahantulokieltoon."
Aivan eri asia, että kotona ja toisen kotiin tullessa riisutaan kegät, muttei missään kahvilassa tai ravintolassa.
Aika typeriä käytös sääntöjä thaimaassa.
Ajatelkaapa, jos suomessa olisi samanlaisia "käytös" sääntöjä ravintoloissa ja kahviloissa, siellähän olisi kenkämeri ravintolan/kahvilan eteisessä.
Sieltä sitten yrittää löytää omat kengät.
Riisuitko kengät pois kahvilassa ja ravintolassa
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Mulla on sellainen sääntö vieraille, että sielu tulee jättää eteisessä olevaan kryptaan, jotta voi astua peremmälle.
(hirn) - Anonyymi
minä en riisunut edes silmälääkäeissä ollessani kenkiä
- Anonyymi
riisutko pikkuhousut pois aina hammaslääkäriin mennessä
Mutta mites toi kouluhommat. Kun suomessa yhä useammat peruskoulut on nykyään kengättömiä. Että lapset joutuu riisuun kengät ns kenkä eteisessä. Meillä päin kaikki uudet koulut on kengättömiä. Päivähoidossa sen tieteskin ymmärrän kun leikitään lattialla. Onko muissa päin maailmassa kengättömiä kouluja. Mä kun en tiedä kun kotikaupungin tilanteen.
- Anonyymi
aika hauska jutyu joku prlijuttu auttaa tyttöjen masennusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499