Mitä kustantaa pörssiähkö nyt
Mitä saat paneeleista nyt
Mielenkiinnolla odottelen kommentejasi
Sana on vapaa
Kysymys kumpi tulee halvemmaksi paneelit vai pörssiähkö
15
271
Vastaukset
- Anonyymi
Pösä maksaa siirron +verot, vaikka itse kilowattitunti onkin ~0. Voisin työntää verkkoon +12kW, mutta säädän OMAN tuotantoni ja OMAN kulutukseni kohtaamaan toisensa; sähkömittari ei vilku. Kohta kun pösä kallistuu pois 'pakkaselta', syöttöni verkkoon alkaa taas. Vahva signaali ymmärtäväisille, debiilit putinistit että: mitäh?!? Sana on Suomessa.
- Anonyymi
No paneelit ja on ilmaiset vai
Talbel,ei mittään
Yöllä ei mittään
Syksyl,ei kun jotain
Kevääl eikun jotain - Anonyymi
Minäkin työnnän
Minä minä, minä
Minä en vastaa aiheeseen
- Anonyymi
Onko tää joku huumehörhöjen kokous?
- Anonyymi
Heh, Bneelihörhön kokous päibästä toiceen
- Anonyymi
Paneelit maksaa 1
15 000 € ja tuottaa alle puoli vuotta ja ei tuota silloin kun sähkö kalleinta ja ei edes yllä kun pörssisähkö on aina halvinta
Äänestän aina SDP - Anonyymi
Onko kukaan jo kuljettanut paneelien hankinta hinnan kokonaan
Muistakaa invertterin vaihto toimeen noin 4000 € - Anonyymi
Mut miten en kustannukset on kun kukaan ei kerro mitä on maksanut
Kun kuin kukaan eimtiedö paljonko saa maatalustukee vuodessa siis sosiaalietuutta vuodessa - Anonyymi
Mulla sähköt vuodessa maksaa siinä 2ooo e
Jos olsimoaneelit maksaisin kuiten 1500 e koska talvella jolloin sähköö mene ja yöllä ei paneelit anna kuin lämmintä kättä mulle ja myyjälle lämpöön taloon
Vaikee käsittää- Anonyymi
Towerin vaikea käsittää; siksi SDP
- Anonyymi
Lowe you
- Anonyymi
Tyhmä kyssäri tietenkin paneelit
Koska paneelista saat ilmaiseksi seksi sähköö
Muut maksaa
Hörhö tohtori - Anonyymi
Mutku mutku ne paanewlit pitää hankkii ja maksaa , silloin ei voi edes maksaa sähkölaskun.
Paneelit han ei tuota koskaan silloin kun sähkö kalleinta ja sitä kuluu eniten siis lokakuusta huhtikuuhun.
Varsinkin tammiku ja helmikuu qikamkylmää,ja kallista kyytii, pitää tehdä takkapuitakkn - Anonyymi
Vastaus on yhtä helppo kuin kysymykseen "kumpi on isompi, pieni vai vihreä?"
Aivan liikaa muuttujia, kukaan ei tätä tiedä varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k924070Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k252856Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2222098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552063- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 68914