Itse en tiedä suurempaa ja pahempaa vähemmistökansojen hyväksikäyttäjää kuin venäläiset. Eiväthän venäläiset käy edes sotiaan itse vaan lähettävät kalapalkalla tietämättömiä tuhoon ilman tunnontuskia.
Itse en tiedä todellakaan mitään, mitä venäläiset itse olisivat keksineet, kehittäneet tai luoneet. Kaikki on varastettua ja omittua samovaarista borshkeittoon asti.
Kertokaa te, jotka tiedätte, mitä hyvä venäläiset ovat tehneet ihmiskunnalle ikipäivänä.
10
240
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän menee ihan kuin jenkeissä
- Anonyymi
USA on pahin
- Anonyymi
Mitäs USA on tehnyt maapallon suurin ROISTOVALTIO JOTA MEIDÄN NILIKIT NUOLEE
- Anonyymi
Venäjä ja sen edeltäjä ovat olleet ihmiskunnan syöpiä.
Maailmaa voisi pitää jopa onnelana, jos näitä ei olisi. Ainakin Suomesta katsottuna, ihan mikä muu maa Venäjän tilalla olisi meille kaikin puolin parempi. - Anonyymi
Venäjä keksi kaalisopan ja sinkkiämpärin. Eikö se riitä?
- Anonyymi
Tais Lenin setä antaa Suomelle vapauden ?
:-) - Anonyymi
Maailmankirjallisuuden helmiä ja kuvataidetta, hienoja klassisen musiikin säveltäjiä, joiden musiikkia esitetään tälläkin hetkellä kautta maailman.
Suomi voi kiittää myös Helsingin kauniin vanhan keskustan rakentamisesta venäläisiä. Autonomian aika (paitsi loppuosan sortokautta) oli erittäin vahvaa Suomen elinkeinoelämän kukoistuskautta, jona aikana rautatiet rakennettiin ja sivistys kukoisti.
Henkilökohtaisesti itse arvostan em. kulttuuristen helmien lisäksi venäläisten saavutuksia kasvinjalostuksessa. He ovat hedelmäpuiden jalostuksessa ehdotonta huippua! Suomen eturivin taimistojen omenapuista yms. hedelmäpuista suurin osa on Venäjältä lähtöisin - hienoja, talvenkestäviä lajikkeita sadoittain!- Anonyymi
Kyllä Suomi eläisi paljon parempaa kukoistuskautta, jos itäsenä naapuriamme olisi demokraattinen yhteiskunta.
Monet tuhot jotka ovat pyyhkineet ylitsemme ovat tulleet idästä. 1700- luvulla suomalaiset meinattiin jopa hävittää, ja orjia vietiin täältä Venäjälle. Viipurin tuhosivat säännöllisesti idästä tulevat joukot.
On tietysti naapurista hyötyäkin ollut, kuten ennen vallankumousta siellä, ja myöhemminkin kauppasuhteissa. Mutta tuntien maan suuret mahdollisuudet, niin parempaan olisi pitänyt päästä.
- Anonyymi
1970- ja 1980-luvulla Venäjän kauppa työllisti Suomessa varmaan kymmeniä tuhansia ompelijoita, itsekin tunsin kaksi ompelimossa Venäjälle meneviä vaatteita päivät pitkät suruuttanutta naista. Vaikka palkka oli pieni, elämä meni eteen päin ja töitä riitti.
Tuttavapiiriini kuuluu myös Kostamuksen kaupunkia rakentamassa olleita suomalaisia miehiä, samoin Svetogorskissa töissä oli moni tuohon aikaan.
Maataloustuotteiden ylijäämää vietiin myös Venäjälle vielä ennen sotaa ja etenkin juustot olivat siellä kovasti arvostettuja. Suomen selluloosatehtaat ovat hyötyneet suuresti Venäjältä tuodusta puusta. Karjalan metsistä tuotiin myös erinomaista rakennuspuuta - hyvää rakennuspuutahan ei Suomesta tahdo enää löytää.
Toivoisin todella, että Suomen päättäjillä olisi järkeä nähdä, miten tärkeä kauppakumppani Venäjä on meille ja alkaa tehdä diplomatiaa jonninjoutavan uhittleun sijaan. - Anonyymi
Venäjää hallitsee aina diktatuuri kuten nykyinen Putte KGB mies.Nytkin Ukraina
taistelee demokratian puolesta. Demokratia haluaa rauhaa muttaa diktatuuri on ahneuden pauloissa. Venäjän Putte ei halua rauhaa vaan sotaa. Putten oma elämä on pyörinyt tappamisen ja vakoilemisen merkeissä. Demokratia kunniaan joka sitä
rikkoo vastaa siitä. Eläköön vapaus ja kuolema diktatuurille,orjuutta ja ei sananvapautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513625Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142550Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5942288Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192036KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771794Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431668- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1411581Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951459- 281456