Tapana järjestyä sanotaan, myöskin tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Asioilla on
14
334
Vastaukset
- Anonyymi
Perseeñjakaja. Aina jakaa
- Anonyymi
Ai naisesiko? Se on paksuna toiselle 🤣👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai naisesiko? Se on paksuna toiselle 🤣👍
Ellu on ainakin. Aina sivumies. Toisaalta saapa lisää lapsilisiä
- Anonyymi
Ei kannata tehdä juttuja joita katuu.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Elä sinä vain katumuksen kanssa, minä en välitä niin tehdä.
- Anonyymi
Ei saa eikä pidä.
Mutta jos mitään ei tee, niin mitään ei saakaan. En mä ainakaan jaksa murehtia susi kappaleista. Tekemällä kun oppii.
- Anonyymi
Rapatessa roiskuu. Jos ei tee mitään, ei tee virheitä.
- Anonyymi
Joskus ne virheet voivat olla liiallisia, kun aloitetaan jotain sellaista mihin ei kysytty lupaa! Sillä saatettiin ihminen voimaan monin tavoin huonosti. Käsi sydämelle, kuka haluaisi elää vuosien ajan arvoitusten keskellä, kun ei ymmärtänyt mitään siitä, mitä ympärillä tapahtui ja keneen se liittyi? Sitten kun ymmärsi, ei sekään tuntunut hyvältä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ne virheet voivat olla liiallisia, kun aloitetaan jotain sellaista mihin ei kysytty lupaa! Sillä saatettiin ihminen voimaan monin tavoin huonosti. Käsi sydämelle, kuka haluaisi elää vuosien ajan arvoitusten keskellä, kun ei ymmärtänyt mitään siitä, mitä ympärillä tapahtui ja keneen se liittyi? Sitten kun ymmärsi, ei sekään tuntunut hyvältä!
Todella paskamainen tapa vuosien ajan häiritä elämää monin tavoin vuosien ajan! Siitä puuttui inhimillisyys kokonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella paskamainen tapa vuosien ajan häiritä elämää monin tavoin vuosien ajan! Siitä puuttui inhimillisyys kokonaan!
Sairastutat kaikki sun jutuilla.
- Anonyymi
Emo mää oo sua häirinnyt millään tappaa
- Anonyymi
Miksi sitten aloitit projektin aikoinaan, se on tuntunut koko ajan olevan tahallista häirintää, joka sai voimaan pahoin kauan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479