Kokemuksia / linkkivinkkejä tuosta otsikon teltasta? Näytti olevan 99 EUR Forumin Intersportissa... vaikuttaisi ihan asialliselta teltalta tuohon rahaan?
Onko muuten olemassa jotain hyvää nettisaittia missä noita telttoja (tai muita retkeilyvarusteita) vertailtaisiin tms?
McKinley Northlight 2 / retkeilyvarustearvioita netistä?
3
4730
Vastaukset
- Moonlite
Mulla on seitsemän vuotta vanha moonlite. Vähän tulee vettä sisään kun sataa kunnolla.
- Vintiö
ilmoitetaan usein pelkän kankaan painona, siis ilmän keppejä ja vaarnoja.
Mulla on muuten Moonlite 2. Siinä kaaret kulkevät jo kujassa. Ainut paikka, mistä tiputtaa, on oviaukon vetoketju. Olen kuitenkin kovin tyytyväinen telttaani,...noh paitsi sen väriin. Ja täydellinen sekään ei ole. Parasta siinä on melkein tuo mainitsemasi apsidi. - Märkäurho
Moonlitelle, mulla oli Haltin Tramp ja alkaa hajota nyt vasta. Oli hämmästyttävä vedenkesto ulkokankaassa ja ei tullut kaatosateella vesi sisään. Todettua se tuli Sipoon saaristossa. Retkiaitassa on joitain tarjouksia teltoissa, oli jotain McKinleyn telttoja Mikonkadun Intersportissa. Taisi yksi äijä kerran neuvoa tuon ulkokankaan kiristyksen ja vielä niin ettei mitään ryppyjä ole näkyvissä, ei tullut niistä kohdin vesi läpi ei edes ketjuista, 3 vrk sateen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869