🇺🇸 Entinen FBI:n johtaja James Comey julkaisi Instagramissa kuvan, jossa lukee numerot 86 47. Rikoskielessä "86" tarkoittaa tappamista, teloittamista, jostakin eroon pääsemistä (perustuu haudan kokoon "8 jalkaa pitkä, 6 jalkaa syvä"). Ja "47" on Donald Trump, joka valittiin Yhdysvaltojen 47. presidentiksi.
Comeyn julkaisu on jo herättänyt nykyisen FBI:n johtajan Kash Patelin ja kansallisen tiedustelupalvelun johtajan Tulsi Gabbardin huomion. Ensin mainittu sanoi, että tämä on salaisen palvelun vastuulla, mutta FBI antaa sille kaiken mahdollisen avun. Ja Tulsi Gabbard sanoi suoraan, että Comey on pidettävä tästä rikosoikeudellisesti vastuussa.
⚡️Entinen FBI:n johtaja Comey pidätettiin Trumpin salamurhaan liittyvän vihjailun perusteella - Yhdysvaltain salainen palvelu.
FBI:n entinen päällikkö pidätetty
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jälleen kerran ei kuulu kankaanpään palstalle
- Anonyymi
Kyllä kuuluu, joutuu päivät pitkät kuuntelemaan vasemmistoliiton pölvästien öyhöttämistä aiheesta ihan täällä Kankaanpäässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuuluu, joutuu päivät pitkät kuuntelemaan vasemmistoliiton pölvästien öyhöttämistä aiheesta ihan täällä Kankaanpäässä.
Olet onnellinen, minä joudun kuuntelemaan päivittäin persuja jotka toistavat joka päivä illalla tik tokista kuulemaansa ilosanomaa maahanmuutosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet onnellinen, minä joudun kuuntelemaan päivittäin persuja jotka toistavat joka päivä illalla tik tokista kuulemaansa ilosanomaa maahanmuutosta.
Se onkin asia mistä pitää Suomessa puhua, elintasopakolaisten aiheuttama kumulatiivinen kustannus on jo miljadeja ja kaikki pois suomalaisesta hyvinvoinnista, kilpailukyvystä ja tuotekehityksestä näin muutamia esimerkkejä mainitakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin asia mistä pitää Suomessa puhua, elintasopakolaisten aiheuttama kumulatiivinen kustannus on jo miljadeja ja kaikki pois suomalaisesta hyvinvoinnista, kilpailukyvystä ja tuotekehityksestä näin muutamia esimerkkejä mainitakseni.
Joku hyötyy huomattavasti kumulatiivisesta kasautumisesta ihan euroja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615