Uusi ruokapaikka?

Anonyymi-ap

21

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai siihen kalevalankadulle tuleekin ruokapaikka, onnea yritykselle!

• Anonyymi

No näköjään, mut ei tuu kannattaan ja kerrostalon ihmiset ei tykkää kun kaikennäköistä ihmiset pyörii nurkissa. Miks siellä sit on lasten pöytiä ja liikenne mattoja. Kummallinen juttu

• Anonyymi

Mikähän juttu tämäkin taas on

• Anonyymi

Intialaista ruokaa on ihan helppo itsekin valmistaa.

• Anonyymi

Ei se kyl tohon voi tulla. On tullut väärä osote

• Anonyymi

Jos nyt sais loimaalla edes suomalaista arkiruokaa jostain lounasaikaan, ettei pelkkää hesee...

• Anonyymi

No saanhan sitä ,Oilin ja Ritvan herkusta hossinkadulla, eikä oo edes kallista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saanhan sitä ,Oilin ja Ritvan herkusta hossinkadulla, eikä oo edes kallista

Googlemapsi näyttää siinä euromarketin? :-o

• Anonyymi

Aika järkevä paikka uudelle ruokapaikalle. Jos olisi mennyt torin laidalle olisi yksi monien joukossa. Eikä erottuisi mitenkään.

Vielä kun tuovat listalle pienen , helpon ja halvan annoksen markkinat ovat kadun toisella puolella.

• Anonyymi

Muuten hyvä mut ei siinä oo parkkipaikkoja

• Anonyymi

Kaupunkimme laidalle avattiin kiinalainen ravintola ja sitä hehkutettiin taivaisiin. Alkuryntäyksen jälkeen sitten kävin siellä ja mielestäni ruoat olivat mitäänsanomattoman makuisia tunkkaisissa kastikkeissa lilluvia mitä lie paloja. Joskus ohiajaessani vilkaisen lafkaa niin siellä ei näy ainoatakaan asiakasta, miten voi olla varaa pyörittää toimintaa tyhjillään?
      Kyllä suomalaiset vielä haluaa ravintolasta kunnon pihvin tai kalaa ja erikseen sitten taas pizzeriat ja kebab paikat.

• Anonyymi

Tää "kaupunkimme laidalle avattiin" tarkoittaa sit niinku mitä paikkaa tarkemmin sanottuna??

• Anonyymi

County lines. Ts. rahanpesupaikka, kuten kiinalaiset kynsisalongit ja kuivapesulat.

• Anonyymi

Ei se torin laidalla oleva kiinalainen olekaan mikään hyvä kiinalainen ruokapaikka (suomalaiseen makuun muutettu valitettavasti) mutta loimaalaiset näyttää kyllä tykkäävän silti. MIes sinne kinuaa välillä niin siksi mäkin käyn ja joskus juuri ja juuri mahtuu istumaan kun on niin paljon ihmisiä.

• Anonyymi

On tosiaan tulossa intialainen ravintola eli tänään on Loimaan fb-ryhmiin tullut siitä vahvistus

• Anonyymi

Tuleeko Atan paikalle kun oli mainintaa Sportbaristakin?

• Anonyymi

Niin joku kyseli, tuleeko sporttibaari..
        Siin Atas olis kyl ihan suhthyvä paikka tai sit Lanko-parvi.

• Anonyymi

Menimme vähän sattumalta kiinalaiseen syömään. Ruokalista oli enemmän arvontaa kun oli niin vieraan oloista.
      Pöytään tuotiin iso riisikulho ja samanlainen lihapata, pääpaino lihassa.

Söimme ja millään ei mahtunut määräänsä enempää. Satsilla olisi pärjännyt pari viikkoa.

Normaalihinta, hyvä, maittava ruoka , suosittelemme.

• Anonyymi

Kamalaa sotkua nuo somalaiseen makuun sovelletut etniset ruoat. Tietääkö kukaan edes, onko heillä kylmäketjusta tietoakaan vai tilataanko sekin Temusta?

• Anonyymi

Atan nykyisiin tiloihin tulee

• Anonyymi

Ei tule menestyyn täällä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      132
      2333
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1855
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1270
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe