Menopaussi tulee kaikille, jos siihen asti elää.
.. Lääkäri ja perimenopaussiin keskittyvän Vivenin perustaja Jenni Hyysalo kertoo, kuinka hormonit vaikuttavat naisen kokonaisvaltaiseen terveyteen jo kolmekymppisistä alkaen – ja miten elintavat, lihaskunto ja stressinhallinta voivat muuttaa koko loppuelämän kulun. ..
Lääkäri Jenni Hyysalo kertoo.
https://youtu.be/GkUTG6_pZl0
https://youtube.com/@satasensprintti
Tunne homoniesi vaikutus kehoosi
7
175
Vastaukset
- Anonyymi
Lihakset häviää, kun estroeeni vähenee.
Läski vaihtaa paikkaa keslivartaloon - kuten miehillä.
Estrogeeni ei ole pelkkä sukupuolihormoni. - Anonyymi
Ei ne nyt loppuelämää muuta. Minä söin yhden kuukauden tunnollisesti hormooneja.Sen jälkeen söin niitä joka toinen päivä.Gynekologi ei moittinut.Sanoi vain, että niitä yritetäänkin keksiä kevyempiä ratkaisuja.
Sitten melko pian lopetin hormonit ja otin SSRI-lääkkeen.Se toimi hyvin,eikä ollut pelkoa rintasyövästä.Pari pomoa sai rintasyövän Toinen kuoli.En ole varma kuoliko just siihen syöpään.- Anonyymi
Estrogeeni ei aiheuta syöpää.
- Anonyymi
Setä-ukko 99v. Oli kai perillä hormooniasioista. Niitä esiintyy pääasiassa miehillä hänen tietonsa mukaan
- Anonyymi
Haloo! Nyt on vuosi 2025, ei homoudessa ole enää mitään ihmeteltävää.
- Anonyymi
Arvasinkin että joku takertuu kirjoitusvirheeseen. Itsekin meinasin tehdä niin mutta maltoin mieleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782