Yrittämällä häiritä minua? Hankkisit apua !
Aiotko tosiaan viettää yösi
11
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipa se on joillekin harrastus tuokin mu ehkä olis suositeltavampaa kahtua kellekä kaikille numeroaan jakaa
- Anonyymi
Älä jaksa.
- Anonyymi
Eikö nyky puhelimessa saa kätevästi eston päälle?
- Anonyymi
En ole enää häirinnyt.
- Anonyymi
höpötystä
- Anonyymi
Mua ei kiinnostele sulle soitella, imbesilli. Se on varmaan joku sun kaveri🤣 huomaatko jo, että kaikki inhoaa sua😁
- Anonyymi
Millä tavalla häiritä? Yöllä?
- AnonyymiUUSI
Onhan noita yläkerran asukkaan tekemänä ollut..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita yläkerran asukkaan tekemänä ollut..
Vai oisko kyse ihan normaaleista elämisen äänistä ja sinulla herkkä korva? Asun kerrostalossa mutta ainoa ääni mikä kuuluu on television ääni korkeintaan. Se on kyllä surullista jos joku oikeasti häiritsee. Vittumaisimpia ovat nämä viikonloppuremontoijat jotka aloittavat pahimmillaan jo ennen aamu seitsemää. Voisivatko he olla hiljaa ainakin kymmeneen asti? Se olisi mukavaa.
- AnonyymiUUSI
Lupa on annettu vetää vessa ja jopa käydä yöllä suihkussa.
Ruokaa saa tehdä yöllä.Naida saa äänekkäästi. - AnonyymiUUSI
Bilettää saa myös , ei joka viikonloppu.
Pianoa ja muita kovaäänisiä instrumentteja ei saa edes päivällä yli tuntia soittaa kova äänisesti.
Remontit ja kovaääniset pihahommat on ilmoitettava lähi naapureille hyvissä ajoin.Pyrkiä tekee nekin samaan aikaan jos pitkäkestoista monen tunnin verran ,koirat saa paukahtaa muttei haukkua väsyttää jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690