Saat arvata, jos haluat. Vinkki: vanhempi nainen (ehkä 70-80 v). Lyhyen aikavälin näkijä.
2-4 ylipäätään (eri firmoilla) nähnyt mitään tulevaa. Nykyistä monikin. Mistä tämä johtuu?
Jatkossa soitan 3-4 krt/vuosi tälle. Näkee hyvin. Symboleina. Kaikki on minulle toteutunut.
30 näkijää kokeillut, valinnut yhden
Anonyymi-ap
4
413
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko niin vanha? Tulee halvaksi kun ittellensä soittelee.
- Anonyymi
Olisiko Aada Ramsu, tosin ei näe symboleita. Minulle nähnyt hyvin, osa toteutunut heti, osa pidemmällä ajalla.
- Anonyymi
Onko se AR näin iäkäs? Olen soittanut hälle mutta ei vielä tietoa, miten toteutuu.
Ei kun tää on Hel… - Anonyymi
Onko H. Kuinka pitkän aikavälin näkijä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043