30 näkijää kokeillut, valinnut yhden

Anonyymi-ap

Saat arvata, jos haluat. Vinkki: vanhempi nainen (ehkä 70-80 v). Lyhyen aikavälin näkijä.

2-4 ylipäätään (eri firmoilla) nähnyt mitään tulevaa. Nykyistä monikin. Mistä tämä johtuu?

Jatkossa soitan 3-4 krt/vuosi tälle. Näkee hyvin. Symboleina. Kaikki on minulle toteutunut.

12

811

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko niin vanha? Tulee halvaksi kun ittellensä soittelee.

• Anonyymi

Olisiko Aada Ramsu, tosin ei näe symboleita. Minulle nähnyt hyvin, osa toteutunut heti, osa pidemmällä ajalla.

• Anonyymi

Onko se AR näin iäkäs? Olen soittanut hälle mutta ei vielä tietoa, miten toteutuu.

Ei kun tää on Hel…

• Anonyymi

Onko H. Kuinka pitkän aikavälin näkijä on.

• Anonyymi

Oikea vastaus:

Mun valittu näkijä on Helle. Osunut oikeaan tarkemmin. Aada R myös hyvä mutta näkee niin pitkälle että ei oo toteutunut kuin osa.

Helle näkee noin 3 kk päähän. Siitä yli jotain mutta tarkasti 3 kk. Mutta näkee tarkkaan.

Musta olis ihanne, että olis 1-2 joille Bois soitella esim
      1-2 krt/ vuosi

• Anonyymi

Kiitos Hellelle tästä tyhjentävästä selonteosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Hellelle tästä tyhjentävästä selonteosta.

Minkä ihmeen takia sä käyt kirjoittamassa noin jokaiseen jota kehutaan? Mikä sun ongelmas on?

Ja vaikka joku mainostaisi itseään niin ei väärin ole sekään.

Facen puolella kaikki mainostaa itteään, Tulehan sinne louskuttamaan leukojasi.
        Ja näytä se katkera naamasi kaikille. Mutta et pysty muutakuin anonyymisti paukuttamaan päätäsi. Toivottavasti yp estää sun ip.n kirjoittamasta sua tänne. Kun sulla ei ole mitään positiivista sanottavaa.

Katkera ihminen jolla ei ole kenellekkään mitään annettavaa. Säälin sua.

• Anonyymi00010

onko enää ollenkaan aitoja todellisia selvänäkijöitä kuten Aino Kassinen ja Tamara Maunonen ja vastaavat olivat?
      Enää ei kukaan ennusta mediassa maailman tulevia tapahtumiakaan.

• Anonyymi00011

Ei taida muita olla kuin se "SastamalanNoitanainen"

Tiedä onko ennustanut mitä mediassa mutta somessa on, jo pitkään ja monet niistä jo toteutunu.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei taida muita olla kuin se "SastamalanNoitanainen"

Tiedä onko ennustanut mitä mediassa mutta somessa on, jo pitkään ja monet niistä jo toteutunu.

On sitä mediaan kyselty. Ei ole menny. Arvostan.
        Suamesa on niippaljo niitä huamiohakusia oman nassu esittelijöitä turhajulkkuja että on hianoo että joku pitää tasoo eikä lähde. Osaa arvostaa omaa tyätänsä.
        Meinaam miättii ny vaikka sitä Astraalia. Naurettavaa sekoilua jos mää oon oikeen ymmärtäny juanena on että feikit nolaa itteensä.

• Anonyymi00013

MInulla on monta suosikkiin
      Marja Pennanen
      Harriet Pirkkola
      Kirsi Lappalainen
      Asko Nummela
      Marjaana Kaakinen.

• Anonyymi00014

Jos noista yksikin olisi hyvä, olisit laittanut vain yhden nimen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68