Saat arvata, jos haluat. Vinkki: vanhempi nainen (ehkä 70-80 v). Lyhyen aikavälin näkijä.
2-4 ylipäätään (eri firmoilla) nähnyt mitään tulevaa. Nykyistä monikin. Mistä tämä johtuu?
Jatkossa soitan 3-4 krt/vuosi tälle. Näkee hyvin. Symboleina. Kaikki on minulle toteutunut.
30 näkijää kokeillut, valinnut yhden
7
574
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko niin vanha? Tulee halvaksi kun ittellensä soittelee.
- Anonyymi
Olisiko Aada Ramsu, tosin ei näe symboleita. Minulle nähnyt hyvin, osa toteutunut heti, osa pidemmällä ajalla.
- Anonyymi
Onko se AR näin iäkäs? Olen soittanut hälle mutta ei vielä tietoa, miten toteutuu.
Ei kun tää on Hel… - Anonyymi
Onko H. Kuinka pitkän aikavälin näkijä on.
- Anonyymi
Oikea vastaus:
Mun valittu näkijä on Helle. Osunut oikeaan tarkemmin. Aada R myös hyvä mutta näkee niin pitkälle että ei oo toteutunut kuin osa.
Helle näkee noin 3 kk päähän. Siitä yli jotain mutta tarkasti 3 kk. Mutta näkee tarkkaan.
Musta olis ihanne, että olis 1-2 joille Bois soitella esim
1-2 krt/ vuosi- Anonyymi
Kiitos Hellelle tästä tyhjentävästä selonteosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Hellelle tästä tyhjentävästä selonteosta.
Minkä ihmeen takia sä käyt kirjoittamassa noin jokaiseen jota kehutaan? Mikä sun ongelmas on?
Ja vaikka joku mainostaisi itseään niin ei väärin ole sekään.
Facen puolella kaikki mainostaa itteään, Tulehan sinne louskuttamaan leukojasi.
Ja näytä se katkera naamasi kaikille. Mutta et pysty muutakuin anonyymisti paukuttamaan päätäsi. Toivottavasti yp estää sun ip.n kirjoittamasta sua tänne. Kun sulla ei ole mitään positiivista sanottavaa.
Katkera ihminen jolla ei ole kenellekkään mitään annettavaa. Säälin sua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593895Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252547Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491631Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011576- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134