Vaivaako laiskuus, puuttuuko mahdollinen työgeeni. Aika monelta näyttää puuttuvan ei laiteta rikkaaRistiin
Mikäpä vaivasi
31
469
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sehän puuttui jo ysärillä työntekijät ivan kohteena eikö vain ?
- Anonyymi
Herneet on hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herneet on hyviä.
Aina ja jokapäivä hu hu hu hu hu hu hu hu huuumetta !
- Anonyymi
Persumme: "Työväki on roskasakkia".
- Anonyymi
Cepu ! Ei tänne mitään tarvita , meillä on kaivos 🤡🤡🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cepu ! Ei tänne mitään tarvita , meillä on kaivos 🤡🤡🤡
Ei niin meilä on kaivos.
- Anonyymi
Geeneistä en tiedä mutta ainakin monelta joka haluais töitä
tehdä puuttuu työpaikka.- Anonyymi
Olet oikeassa ja isorikkaat vastaa sinulle omalla repliikillä tähän, itse en viitsi, repäisen heitä kohtaan liian pahasti.
- Anonyymi
Pitäskö käydä kysyyn töitä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö käydä kysyyn töitä....
Joillakin menee hyvin aika ku yöt katselee jääkiekkoa yms..Päivällä voi nukkua iltapäivään. Ei oo työt rasitteena..hehh. Rahhoohan saa Kelalta, sossusta ja sukulaisilta.
- Anonyymi
Laiskuusgeeni on pystytty eristämään Riikka Purrasta:
Työkokemus 0v 0kk opv- Anonyymi
No, tuo on sinun omaa antipatias Purraa kohtaan, eiköhän kannata jättää henk. kohtaisesta ajojahdista siivut sanomatta.
Miten olisi, jos pulpahtaisit itse asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, tuo on sinun omaa antipatias Purraa kohtaan, eiköhän kannata jättää henk. kohtaisesta ajojahdista siivut sanomatta.
Miten olisi, jos pulpahtaisit itse asiaan.Tässä asiaa: Miten henkilö, joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä voi olla ministerinä? Jälki on karmeaa. Suomen Kansa kärsii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä asiaa: Miten henkilö, joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä voi olla ministerinä? Jälki on karmeaa. Suomen Kansa kärsii.
Onhan pyhäjärvelläkin ruma tapaus:Virkarikoksesta tuomittu on valtuuston puheenjohtajana.Muualla Suomessa tämä EI kävisi mutta meillä..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi, jos pulpahtaisit itse asiaan.Minä puhun muuten aina asiaa en esim. valehtele päivystyksestä. Miten sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun muuten aina asiaa en esim. valehtele päivystyksestä. Miten sinä?
No höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höpö höpö
Tiedän teidä höpö höpöhön ne sinun juttusi ovat. Kukin kykyjensö mukaan. Minä puhun asiaa ja siinä mitä sattuu.... Minä en olekaan persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei kinnosta Purra eikä jonkun kyläpahaisen päivystys.
Ei osaa ei arpaa.
Joutavaa vollotat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän teidä höpö höpöhön ne sinun juttusi ovat. Kukin kykyjensö mukaan. Minä puhun asiaa ja siinä mitä sattuu.... Minä en olekaan persu.
Mutta kepu pettää aina!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän valehtelet. Kepulivetoinen Pohden aluevaltuustohan sen Oulaskankaan yöpäivystyksen lopetti.
- Anonyymi
Älä pelleile, et kerro asiaa, lietsot omaan tyyliisi "pas***!
Taas monta joutavaa aloitusta. - Anonyymi
On se vaikea pitää ne koirat remmin päässä.
- Anonyymi
Pururadalla saa kävellä ympäri vuoden. Kävely on suomessa jokamiehenoikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pururadalla saa kävellä ympäri vuoden. Kävely on suomessa jokamiehenoikeus.
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tollolla vuodenajat sekaisin..? Vieläkö vappusima vaikuttaa?? Hi Hih Hii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tollolla vuodenajat sekaisin..? Vieläkö vappusima vaikuttaa?? Hi Hih Hii
Pidä rakkis kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kävely vaadi lukutaitoa ja seo jokamiehen oikeus suomen laissa.
- Anonyymi
Miten lie oma selkärankasi kohtalo, taipuuko suu vain rällättämään ja monesko aloitus.
Pilkka osuu usein omaan nilkkaan. - Anonyymi
Me PERSUt elämme toisten töiden tuloksilla olemme verrattavissa iilimatoihin#46#51##🌈💦💦💦
- Anonyymi
Milloin Kepu muutti Persujen leiriin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Kepu muutti Persujen leiriin?
Purra oli alkujaan vihreä ei kepu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101