Vaivaako laiskuus, puuttuuko mahdollinen työgeeni. Aika monelta näyttää puuttuvan ei laiteta rikkaaRistiin
Mikäpä vaivasi
15
159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi voi sehän puuttui jo ysärillä työntekijät ivan kohteena eikö vain ?
- AnonyymiUUSI
Herneet on hyviä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herneet on hyviä.
Aina ja jokapäivä hu hu hu hu hu hu hu hu huuumetta !
- AnonyymiUUSI
Persumme: "Työväki on roskasakkia".
- AnonyymiUUSI
Cepu ! Ei tänne mitään tarvita , meillä on kaivos 🤡🤡🤡
- AnonyymiUUSI
Geeneistä en tiedä mutta ainakin monelta joka haluais töitä
tehdä puuttuu työpaikka.- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa ja isorikkaat vastaa sinulle omalla repliikillä tähän, itse en viitsi, repäisen heitä kohtaan liian pahasti.
- AnonyymiUUSI
Laiskuusgeeni on pystytty eristämään Riikka Purrasta:
Työkokemus 0v 0kk opv- AnonyymiUUSI
No, tuo on sinun omaa antipatias Purraa kohtaan, eiköhän kannata jättää henk. kohtaisesta ajojahdista siivut sanomatta.
Miten olisi, jos pulpahtaisit itse asiaan. - AnonyymiUUSI
Kepun robotti on taas kunnossa. 18.43
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, tuo on sinun omaa antipatias Purraa kohtaan, eiköhän kannata jättää henk. kohtaisesta ajojahdista siivut sanomatta.
Miten olisi, jos pulpahtaisit itse asiaan.Tässä asiaa: Miten henkilö, joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä voi olla ministerinä? Jälki on karmeaa. Suomen Kansa kärsii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä asiaa: Miten henkilö, joka ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä voi olla ministerinä? Jälki on karmeaa. Suomen Kansa kärsii.
Onhan pyhäjärvelläkin ruma tapaus:Virkarikoksesta tuomittu on valtuuston puheenjohtajana.Muualla Suomessa tämä EI kävisi mutta meillä..........
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi, jos pulpahtaisit itse asiaan.Minä puhun muuten aina asiaa en esim. valehtele päivystyksestä. Miten sinä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun muuten aina asiaa en esim. valehtele päivystyksestä. Miten sinä?
No höpö höpö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No höpö höpö
Tiedän teidä höpö höpöhön ne sinun juttusi ovat. Kukin kykyjensö mukaan. Minä puhun asiaa ja siinä mitä sattuu.... Minä en olekaan persu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625