Viimeisimmän gallupin mukaan Perussuomalaisten kannatus lähtenyt nousuun, pienen alamäen jälkeen

Anonyymi-ap

Viimeisimmän gallupin mukaan Perussuomalaisten kannatus on nousussa ja tullee olemaan seuraavissa vaaleissa omalla paikallaan 15-20% tietämillä.

25

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä viimeisimmän? Viimeisin gallup on YLE:n julkaisema, jossa persuilla tuli -4 %-yksikköä alamäkeä.

Ethän sinä kyennyt edes todistamaan omaa väitettäsi oikeaksi. Persut ovat saattohoidossa.

• Anonyymi

Luulen että nousee yli 20 rossan

• Anonyymi

Näinhän se lahkouskovaisilla toimii. "Luulen".

• Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se lahkouskovaisilla toimii. "Luulen".

Toinen mikä toimii on se, että gallup on tehty haastattelemalla kierosti vain persujen vastustajia ja tulos on siksi huono.

Jos Tissi Oohonen sanoisi että gallup on tehty kyselemällä vain ryhmään Muut kuuluvien vapareitten vastustajilta, hän kyllä olisi oikeassa, kun jokseenkin kaikki ovat niitä.

• Anonyymi

Kuntavaaleissa puolueemme kannatus oli 7,6 % ja Ylen viimeisimmässä mittauksessa 11,4 %, joten kannatus on parantunut huikeat 3,8 prosenttiyksikköä lyhyessä ajassa! Taloudessa tällaiset kasvuluvut varoittavat, että tilanne voi johtaa jopa taloudelliseen ylikuumentumiseen ja sama voi tapahtua puolueellemmekin: Emme millään ehdi käsittelemään puolueeseemme rynnistävien uusien kannattajien jäsenhakemuksia, vaan odotusajat pitenevät ja joudumme ehkäpä jopa hieman toppuuttelemaan kannattajiemme kiihkoisaa intoa päästä mukaan perussuomalaisuuden voittokulkuun ja hallapurralaisen ilosanoman levittämiseen.

• Anonyymi

Jaahas, nyt se näköjään kuntavaalituloskin muuttui käyttökelpoiseksi, kun valtakunnalliseen galluptulokseen suoraan vertasit?

Venäjän keskusvaalilautakunnaltako te persut olette omat analysointiohjeenne hankkineet?

• Tarvitaan myös runsaasti järjestyshenkilöstöä estämään tappelut ilmoittautumisjonoissa. Persut ovat muutenkin tulista sakkia, ja nyt tunteet kuumenevat aivan erityisesti kun kaikki haluavat puolueen ehkä jopa 30 prosenttiin päätyvästä nousukiidosta oman osasensa mahdollisimman pian.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, nyt se näköjään kuntavaalituloskin muuttui käyttökelpoiseksi, kun valtakunnalliseen galluptulokseen suoraan vertasit?

Venäjän keskusvaalilautakunnaltako te persut olette omat analysointiohjeenne hankkineet?

Huolla sarkasmitutkasi, ihminen! 🤣

• Anonyymi

Minä uskon myös että ihmiset tulevat järkiinsä ennen seuraavia eduskuntavaaleja ja äänestävät Perussuomalaisia, Toivottavasti puolue on silloin selvästi kolmen suurimman puolueen joukossa,

• Anonyymi

Jos vaalikarja äänestää järkevästi, PS saa 3-6 edustajaa.

• Eiköhän ne järkiinsä ole tulossa hyvää vauhtia ja laajalti, mutta mitä se tietää persuille, sillä en viitsi mieltäsi pahoittaa.

• Anonyymi

pörrölle löyty haastaja, kylläkait kannatus nousee jos dalidomist pääsee eroon.
      Ei sitä aivokuollutta eläimiinsekaantujaa kuuntele Erkkikää.

• Anonyymi

Perussuomalainen henki elää. Muistutukseksi siitä Olli Immosen kymmenen vuoden takainen julistus joka toimii vielä tänäkin päivänä.

"Unelmoin vahvasta, rohkeasta kansasta,joka kukistaa tämän painajaisen nimeltä monikulttuurisuus. Tämä ruma kupla, jossa vihollisemme elävät, tulee ennen pitkää puhkeamaan miljooniksi pieniksi paloiksi. Elämämme ovat kietoutuneet yhteen rankkoina aikoina. Nämä ovat niitä päiviä, jotka tulevat jättämään ikuisesti jälkensä kansamme tulevaisuuteen. Minulla on vahva usko taistelutovereihini. Aiomme taistella loppuun asti kotimaamme ja aidon Suomen kansan puolesta. Voitto on meidän."

• Anonyymi

Nyt kun olette hallituksessa, teillä on kaikki mahdollisuudet toimia.

Miksi ette tee mitään muuta, kuin kurmuutatte oman maan vähäosaisia? Opposition pienpuolueena saatte kyllä paukuttaa taas poskea, mutta kukaan ei kuule, eikä ketään kiinnosta.

• Anonyymi

Vieläkö ommonen vaikuttaa persuissa. .

• Anonyymi

Ou jeee - unelmoiden ENTINEN unohdetun kansan puolue nousuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun olette hallituksessa, teillä on kaikki mahdollisuudet toimia.

Miksi ette tee mitään muuta, kuin kurmuutatte oman maan vähäosaisia? Opposition pienpuolueena saatte kyllä paukuttaa taas poskea, mutta kukaan ei kuule, eikä ketään kiinnosta.

Köyhyys lisää kansalaisten taistelunhalua. Siksi se on eduksi meille, eikä toiminnalla hallituksessa ole mitään vikaa.

• Anonyymi

Ja tuo suuri näkijä pudotti itsensä mahtipontisilla visioillaan eduskunnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö ommonen vaikuttaa persuissa. .

Immonen putosi eduskunnasta ja persut järjestivät hänelle suojatyöpaikan puolueensa eduskuntaryhmän pääsihteerinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuo suuri näkijä pudotti itsensä mahtipontisilla visioillaan eduskunnasta.

Immosen pudottivat eduskunnasta oululaiset suvaitsevaiset äänestämällä hänen sijastaan eduskuntaan homoseksuaalin.

• Tuota lukiessa nousin vaistomaisesti tuolilta silkasta kunnioituksesta, mutta koska sitten oli vaikeampi lukea loppuun, jouduin istuutumaan takaisin. 🫡

• Anonyymi

Sisulainen Immonen nostanee suurta palkkaa persuissa.

• Anonyymi

Immonen on tiikeri perussuomalaisten tankissa.

• Näin on. Harmi vain että gallup on tehty persujen itsensä keskuudessa kansakouluun, helluntailaisuuteen ja arkiajatteluun perustuvin menetelmin.

• Anonyymi

ei repe noin lempeä ol🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1680
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      65
      1226
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    Aihe