Joukkorahoutus!

Anonyymi-ap

Olen kuullut että Kiuruvetisiltä kerätään 250 tuhannen euron joukko rahoitus, jotta voidaan mitata tuulia Lapinsalossa.
Olenko minä ymmärtänyt oikein?
Mikäli minä olen ymmärtänyt oikein, uskaltaisin väittää että mikäli tuo raha saadaan kyläläisten toimesta kerättyä; hän kuka tuon summan pankista menee nostamaan; nauraa makeasti matkalla pankkiin.
Ja uskaltaisin väittää,että niille hölmöläisille, jotka tuohon rahansa sijoittavat, nauretaan vielä pitkään.
Olenko minä oikeassa?
Ja mikäli tämä joukkorahoutus toteutuu ja joku päivä vielä kuvataan Pölhölät elokuvalle jatko-osa; ehdotan että elokuvan nimeksi tulee Kiuruvetisten.
Tänä päivänä on monenlaista rahan kerääjä mutta joku raja se sentään pitäisi olla!

8

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On uskomaton huijausyritys! Firma jonka pitäisi tuoda kuntaan tuloja, on täysin persaukinen haamuyritys jolla taas hyväuskoisia vedetään nenästä, näitähän kuntamme kirjoittamattomassa historiassa riittää.

• Anonyymi

Pölhölä elokuvassa kannettiin valoa tupaan säkillä Kiuruvedellä mittaillaan tuulia kyläläisten rahoilla.
        Lapinsalon kokoisella pikku pläntillä...
        Uskaltaisin väittää että tälle nauretaan vielä vuosikymmenten päästäkin.
        Se oli kuin elokuvasta tuulen viemää..

• Anonyymi

Onko kaupunki ensimmäisenä rahoittamassa firmaa ? Sitten on vielä makeammat naurut.

• Anonyymi

Persaukisten ulkona on korkojen kohinan lisäksi tuossa sijoituksessa bonusta. Se tekee hyvää 10% vuodessa lisää rahhoo tekemättä mitään. Tosin menee siitä verot päältä mutta jää siitä kuitenkin nykymaailman tilanteeseen mukava tuotto. Joukkorahoitushan on ikivanha keksintö niin kyllä huomaa että epäilijät eivät ole kiertäneet kuin huoltoasemalla istuessaan sätkäkonetta johon kessut on halvinta laatua ja ostettu tuilla joihin verot on muut maksaneet.

• Anonyymi

Tuulisina päivinä voitaneen kait sitten Lapinsalossa aina tuumata että raha se on mikä siellä humisee.

• Anonyymi

Näinpä. Vaan ymmärrät hän sinä, että myös riskit ovat olemassa. ? Katso pörssi sähkön hintaa tällä hetkellä.
        Onko yhtään tullut mieleen jos tuulivoimafirma ei pystykään rakentamaan tuulivoimaloita.. tässä on vasta kyseessä tuulenmittaustornin.mihin ne tarvitsee rahaa.. vaan katsotaan kuka nauraa loppupeleissä.

• Anonyymi

Raha haisi ennen paperikaupungeissa ja oli suunareillakin komeat kivitalot. Kiuruvedelle jos jotain kehitystä olisi tulossa niin torpataan se ettei vaan mikään muuttuisi ja voidaan jatkaa valittamista ettei mitään ole.

• Anonyymi

Paskavispilät ei ainakaan lissee palveluja, mitä kaikkee palveluja kunta enää tänne tuottaa? Sote meni maakunnille nii ei taija olla kun urheilukentän pito ennee kaupungin tarjottavana. Syytä ois myös tarkistella virkamiesten palkatkin tarvitaanko oikeesti kymmenien tuhansien eurojen eestä tuulivoima lobbareita meijän maksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe