Olen kuullut että Kiuruvetisiltä kerätään 250 tuhannen euron joukko rahoitus, jotta voidaan mitata tuulia Lapinsalossa.
Olenko minä ymmärtänyt oikein?
Mikäli minä olen ymmärtänyt oikein, uskaltaisin väittää että mikäli tuo raha saadaan kyläläisten toimesta kerättyä; hän kuka tuon summan pankista menee nostamaan; nauraa makeasti matkalla pankkiin.
Ja uskaltaisin väittää,että niille hölmöläisille, jotka tuohon rahansa sijoittavat, nauretaan vielä pitkään.
Olenko minä oikeassa?
Ja mikäli tämä joukkorahoutus toteutuu ja joku päivä vielä kuvataan Pölhölät elokuvalle jatko-osa; ehdotan että elokuvan nimeksi tulee Kiuruvetisten.
Tänä päivänä on monenlaista rahan kerääjä mutta joku raja se sentään pitäisi olla!
Joukkorahoutus!
Anonyymi-ap
3
80
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On uskomaton huijausyritys! Firma jonka pitäisi tuoda kuntaan tuloja, on täysin persaukinen haamuyritys jolla taas hyväuskoisia vedetään nenästä, näitähän kuntamme kirjoittamattomassa historiassa riittää.
- AnonyymiUUSI
Pölhölä elokuvassa kannettiin valoa tupaan säkillä Kiuruvedellä mittaillaan tuulia kyläläisten rahoilla.
Lapinsalon kokoisella pikku pläntillä...
Uskaltaisin väittää että tälle nauretaan vielä vuosikymmenten päästäkin.
Se oli kuin elokuvasta tuulen viemää..
- AnonyymiUUSI
Onko kaupunki ensimmäisenä rahoittamassa firmaa ? Sitten on vielä makeammat naurut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337