Olen kuullut että Kiuruvetisiltä kerätään 250 tuhannen euron joukko rahoitus, jotta voidaan mitata tuulia Lapinsalossa.
Olenko minä ymmärtänyt oikein?
Mikäli minä olen ymmärtänyt oikein, uskaltaisin väittää että mikäli tuo raha saadaan kyläläisten toimesta kerättyä; hän kuka tuon summan pankista menee nostamaan; nauraa makeasti matkalla pankkiin.
Ja uskaltaisin väittää,että niille hölmöläisille, jotka tuohon rahansa sijoittavat, nauretaan vielä pitkään.
Olenko minä oikeassa?
Ja mikäli tämä joukkorahoutus toteutuu ja joku päivä vielä kuvataan Pölhölät elokuvalle jatko-osa; ehdotan että elokuvan nimeksi tulee Kiuruvetisten.
Tänä päivänä on monenlaista rahan kerääjä mutta joku raja se sentään pitäisi olla!
Joukkorahoutus!
8
323
Vastaukset
- Anonyymi
On uskomaton huijausyritys! Firma jonka pitäisi tuoda kuntaan tuloja, on täysin persaukinen haamuyritys jolla taas hyväuskoisia vedetään nenästä, näitähän kuntamme kirjoittamattomassa historiassa riittää.
- Anonyymi
Pölhölä elokuvassa kannettiin valoa tupaan säkillä Kiuruvedellä mittaillaan tuulia kyläläisten rahoilla.
Lapinsalon kokoisella pikku pläntillä...
Uskaltaisin väittää että tälle nauretaan vielä vuosikymmenten päästäkin.
Se oli kuin elokuvasta tuulen viemää..
- Anonyymi
Onko kaupunki ensimmäisenä rahoittamassa firmaa ? Sitten on vielä makeammat naurut.
- Anonyymi
Persaukisten ulkona on korkojen kohinan lisäksi tuossa sijoituksessa bonusta. Se tekee hyvää 10% vuodessa lisää rahhoo tekemättä mitään. Tosin menee siitä verot päältä mutta jää siitä kuitenkin nykymaailman tilanteeseen mukava tuotto. Joukkorahoitushan on ikivanha keksintö niin kyllä huomaa että epäilijät eivät ole kiertäneet kuin huoltoasemalla istuessaan sätkäkonetta johon kessut on halvinta laatua ja ostettu tuilla joihin verot on muut maksaneet.
- Anonyymi
Tuulisina päivinä voitaneen kait sitten Lapinsalossa aina tuumata että raha se on mikä siellä humisee.
- Anonyymi
Näinpä. Vaan ymmärrät hän sinä, että myös riskit ovat olemassa. ? Katso pörssi sähkön hintaa tällä hetkellä.
Onko yhtään tullut mieleen jos tuulivoimafirma ei pystykään rakentamaan tuulivoimaloita.. tässä on vasta kyseessä tuulenmittaustornin.mihin ne tarvitsee rahaa.. vaan katsotaan kuka nauraa loppupeleissä.
- Anonyymi
Raha haisi ennen paperikaupungeissa ja oli suunareillakin komeat kivitalot. Kiuruvedelle jos jotain kehitystä olisi tulossa niin torpataan se ettei vaan mikään muuttuisi ja voidaan jatkaa valittamista ettei mitään ole.
- Anonyymi
Paskavispilät ei ainakaan lissee palveluja, mitä kaikkee palveluja kunta enää tänne tuottaa? Sote meni maakunnille nii ei taija olla kun urheilukentän pito ennee kaupungin tarjottavana. Syytä ois myös tarkistella virkamiesten palkatkin tarvitaanko oikeesti kymmenien tuhansien eurojen eestä tuulivoima lobbareita meijän maksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611541IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597886Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut882758Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?972217Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1462104Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61611- 1101251
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin521064Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26898MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782