Persut on aina niin lystikkäitä kun sanovat ja tekevät hassuja asioita. Yksi persu löysi netistä videon missä natsitankki ampuu pride ihmisiä ja jakoi sen toisillekin innoissaan. Toinen persu sanoo että prideväki on kuin sikoja Eläinten vallankumous-kirjassa, ja kolmas persu vertaa pride ihmisiä eläimiinsekaantujiin. Persu pommittaa Euroviisuissa Israelille ääniä ja kauhistuu ja loukkaantuu syvästi jos juontaja arvostelee Israelia. Onhan kyseessä persun vihaaman Ylen juontaja.
Jopa persuministerit ovat hassuja. Yksi uhoaa perusteettomasti, että Helsinki rikkoo lakia jos se hoitaa paperittomia maassaolijoita. Toinen syyttää oppositiosta valehtelusta, kun on itse vasta antanut väärää tietoa. Pääpersu syyttää mediaa siitä että se ei ole tarpeeksi raportoinut persujen mamuvastaisuudesta, ja äänestäjät ovat hylänneet heidät.
Mitä tästä kaikesta voisi sanoa? Persut ovat todella hassunhauskoja, ja on mukavaa että he ovat tuomassa jloa meidän elämäämme. Kun vertaa itseään persuun, tajuaa että asiat omassa elämässä ovat loppujen lopuksi ihan hyvin.
Persut ovat todella hauskoja
Anonyymi-ap
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Harva ihminen tuo märkiä uniaan julkisuuteen .
- Anonyymi
Unelmia on monenlaisia .
- Anonyymi
Tekeekö siitä väitöskirjan ? Keskisarja teki väitöskirjan eläimiin sekaantumisesta .
- AnonyymiUUSI
Persu mollaa, persu kiusaa,
persu muita halveeraa.
”Vasumatukommunisti,
ole hiljaa, mene pois!”
Muttei pikku persulaista
kukaan muu saa moittia.
”Itkupotkukiukuttelen,
tahdon sortaa toisia.”
”Jos sanot mul ei tapoja,
niin valitan ja itken mä.”
Mieli on kuin pikkulapsen:
"minä saan mut toiset ei!"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947