Onko kevätkiima?

Anonyymi-ap

Mitä teet kevätkiiman aikana?

17

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Runkkaan joka päivä useita tunteja peilin edessä ja ihailen isoa parruani

• Anonyymi

Minäkin tykkään katsella peilin kautta runkkaamistani ja kuvaan myös runkaamistani.Aloittelen taas kiihotelun ,kiima tippa kiiltää terskan päässä.💦

• Anonyymi

tänne vaan peppu isoo parrua vailla saa panna niin lujaa ku haluaa

• Anonyymi

Todellakin on! Upeeta päästä rannalle kattelee naisia ja runkkaamaan heille. M. 65v

• Anonyymi

yritän soitella vanhoille pano-kavereille että peppu huuhdeltu ja rasvattu nyt tarvis kunnonn panon

• Anonyymi

onneks joku on aina kotona kyllä tuntuu hyvältä taas

• Anonyymi

Nyt eka parveke runkkaus auringossa. Tästä alkaa kevät/kesä runkku kausi

• Anonyymi

Näkeekö joku sun partsille.ois makeeta katsella kun lasti lentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeekö joku sun partsille.ois makeeta katsella kun lasti lentää.

No jos haluis näyttää, niin ala puolen rivareihin olis näkö yhteys.

• Anonyymi

No nain ihan omaa nykyistä tyttöystävääni huolella joka 26 vuotias, itse olen 32 vuotias. Onneksi kierukka niin saa huoletta päästellä lastit sisälle..

• Anonyymi

Jep, on kevätkiima. Kommandokausi ja puskarunkkukausikin on avattu…

• Anonyymi

vanhan tutun kaverin luo putsattuna ja rasvattuna saan 3 panoa kun välillä imen kovaks enin kiima lähtee

• Anonyymi

Kesämekossa keihäs tanassa kunnres purkaannun.

• Anonyymi

Runkkailen lähes päivittäin , välillä useemman tunnin edgetyksiä jotta kassit tyhjenee kunnolla. Kevätkiima on kyllä ihanaa. M48

• Anonyymi

Edgetän myös päivittäin. Mahtava tunne hallita omaa kyrpää. Joskus käy vahinko. Varsinkin peilin edessä kun on iso, suonikas ja todella julmankokoinen terska. Häijy näky kun kiimalimaa roikkuu ja kyrpä vaatii laukaisua. Teetkö koskaan peilin edessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edgetän myös päivittäin. Mahtava tunne hallita omaa kyrpää. Joskus käy vahinko. Varsinkin peilin edessä kun on iso, suonikas ja todella julmankokoinen terska. Häijy näky kun kiimalimaa roikkuu ja kyrpä vaatii laukaisua. Teetkö koskaan peilin edessä?

Usein runkkaan peilin edessä alasti, mistä arvasit? Kiimasta katsella omaa runkkua peilistä ja antaa lopuksi mällien roiskua vaikka pitkin lattiaa. M48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein runkkaan peilin edessä alasti, mistä arvasit? Kiimasta katsella omaa runkkua peilistä ja antaa lopuksi mällien roiskua vaikka pitkin lattiaa. M48

Itse olen kyllä täysin koukussa peilin edessä runkkaukseen. Usein en tee alasti, vaan esim farkkujen vetskarista kyrpä ulos ja runkata. Luonnossa myös sama, vetskari auki ja sitten kyrpä jo tietää että nyt saa herkkua. On valmiiksi vuotanut kiimalimaa ja mahtava alkaa ärsyttämään täyteen kokoon

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7272
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5996
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5317
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      63
      3259
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3082
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe