Mitä teet kevätkiiman aikana?
Onko kevätkiima?
17
476
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkaan joka päivä useita tunteja peilin edessä ja ihailen isoa parruani
- Anonyymi
Minäkin tykkään katsella peilin kautta runkkaamistani ja kuvaan myös runkaamistani.Aloittelen taas kiihotelun ,kiima tippa kiiltää terskan päässä.💦
- Anonyymi
tänne vaan peppu isoo parrua vailla saa panna niin lujaa ku haluaa
- Anonyymi
Todellakin on! Upeeta päästä rannalle kattelee naisia ja runkkaamaan heille. M. 65v
- Anonyymi
yritän soitella vanhoille pano-kavereille että peppu huuhdeltu ja rasvattu nyt tarvis kunnonn panon
- Anonyymi
onneks joku on aina kotona kyllä tuntuu hyvältä taas
- Anonyymi
Nyt eka parveke runkkaus auringossa. Tästä alkaa kevät/kesä runkku kausi
- Anonyymi
Näkeekö joku sun partsille.ois makeeta katsella kun lasti lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeekö joku sun partsille.ois makeeta katsella kun lasti lentää.
No jos haluis näyttää, niin ala puolen rivareihin olis näkö yhteys.
- Anonyymi
No nain ihan omaa nykyistä tyttöystävääni huolella joka 26 vuotias, itse olen 32 vuotias. Onneksi kierukka niin saa huoletta päästellä lastit sisälle..
- Anonyymi
Jep, on kevätkiima. Kommandokausi ja puskarunkkukausikin on avattu…
- Anonyymi
vanhan tutun kaverin luo putsattuna ja rasvattuna saan 3 panoa kun välillä imen kovaks enin kiima lähtee
- Anonyymi
Kesämekossa keihäs tanassa kunnres purkaannun.
- Anonyymi
Runkkailen lähes päivittäin , välillä useemman tunnin edgetyksiä jotta kassit tyhjenee kunnolla. Kevätkiima on kyllä ihanaa. M48
- Anonyymi
Edgetän myös päivittäin. Mahtava tunne hallita omaa kyrpää. Joskus käy vahinko. Varsinkin peilin edessä kun on iso, suonikas ja todella julmankokoinen terska. Häijy näky kun kiimalimaa roikkuu ja kyrpä vaatii laukaisua. Teetkö koskaan peilin edessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edgetän myös päivittäin. Mahtava tunne hallita omaa kyrpää. Joskus käy vahinko. Varsinkin peilin edessä kun on iso, suonikas ja todella julmankokoinen terska. Häijy näky kun kiimalimaa roikkuu ja kyrpä vaatii laukaisua. Teetkö koskaan peilin edessä?
Usein runkkaan peilin edessä alasti, mistä arvasit? Kiimasta katsella omaa runkkua peilistä ja antaa lopuksi mällien roiskua vaikka pitkin lattiaa. M48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein runkkaan peilin edessä alasti, mistä arvasit? Kiimasta katsella omaa runkkua peilistä ja antaa lopuksi mällien roiskua vaikka pitkin lattiaa. M48
Itse olen kyllä täysin koukussa peilin edessä runkkaukseen. Usein en tee alasti, vaan esim farkkujen vetskarista kyrpä ulos ja runkata. Luonnossa myös sama, vetskari auki ja sitten kyrpä jo tietää että nyt saa herkkua. On valmiiksi vuotanut kiimalimaa ja mahtava alkaa ärsyttämään täyteen kokoon
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399