Ehkä olet kuullut nimen. Ehkä et. Ei sillä niin väliä olekaan.
Lieksa on paikka. Se sijaitsee Suomessa. Siellä on ihmisiä. He asuvat taloissa. Jotkut käyvät töissä. Toiset eivät.
Siellä on metsää. Siellä on järviä. On myös teitä. Niillä kulkee autoja. Joskus pyöriäkin.
Lieksassa on kauppoja. Sieltä voi ostaa asioita. Ruokaa. Vaatteita. Ehkä jotain muutakin.
Siellä on rakennuksia. On vanhoja. On uusia. Ne ovat vain rakennuksia.
Vuodenajat vaihtuvat Lieksassa. Kesällä on lämmintä. Talvella on kylmää. Keväällä lumi sulaa. Syksyllä lehdet putoavat.
Joskus Lieksassa sataa. Joskus paistaa aurinko. Tuuleekin välillä.
Lieksassa on hiljaista. Tai ehkä ei aina. Riippuu siitä, missä olet ja milloin.
Siellä on kenties jotain nähtävääkin. Ehkä joku museo. Tai joku muistomerkki. Tai vain kaunis maisema.
Lieksassa ihmiset elävät elämäänsä. Aivan kuten muuallakin. Heillä on iloja ja suruja. Toiveita ja pettymyksiä.
Lieksa on vain yksi paikka maailmassa. On monia muitakin.
Ehkä jonain päivänä satut Lieksaan. Ehkä et. Kumpikaan ei ole erityisen merkityksellistä.
Tämä oli mainos Lieksasta. Toivottavasti se ei häirinnyt liikaa.
Lieksa. On olemassa.
Oletko koskaan miettinyt Lieksaa?
Anonyymi-ap
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
täh
- Anonyymi
Lieksassa ei ole uusia rakennuksia. On vain romahtamisen partaalla olevia osuloita
- Anonyymi
Ajakaa Pielisentie päästä päähän, kiertäkää taajamat ja näette välinpitämättömyyttä kuin Venäjällä. Liekköhän monen lieksalaisen sukujuuret juuri sieltä.
- Anonyymi
Pielisjärvi olisi kauniimpi ja positiivinen nimi.
- Anonyymi
Kumpa pääsis Vonkamieheen kirkastaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204