Hallitus kaavailee lisää terveydenhuollon maksujen korotuksia,

Anonyymi-ap

jotka ovat jo nyt liian korkeita monille. Suomessa alkaa olla lähes miljoona pienituloista. Vai onko jo enemmänkin ?
Näinkö hallituksen on tarkoitus saada eläkeläisasiakkaita yksityispuolelle
26 eurolla kuten se on suunnitellut ?
Kuitenkin me veronmaksajat itse maksamme yksityispuolen 26 euron käynnitkin kokonaisuudessaan veroissamme ja kokonaissumma lienee noin 150 euroa
per yksi lääkärikäynti.
Me ylläpidämme veroillamme julkista terveydenhuoltoa, että kaikilla olisi
tasa-arvoisesti varaa lääkäriin.
Ei ole enää.
Ihmiset kertovat, että lääkärikäynti voi maksaa 68 euroa, kahden minuutin puhelu lääkäriltä voi maksaa 46 euroa, sairaalamaksut ovat nousseet 45prosenttia.
Pienituloiset ovat joutuneet perumaan käyntejä terveydenhuollossa.
Linkissä on esimerkkejä ihmisten kertomana:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011240183.html

7

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jättäkää maksamatta, vanhukset, luottotietojen menetys ei ole häpeä nykysuomessa!
      Se on vain politiikkaa!

• Anonyymi

Luottotiedot on jo menneet tuhansilta pienituloisilta sotemaksujen takia.
        Iäkkäänä ei kai tarvitsisi sitä murehtia. Vai tuleeko Gestapo (hallitus)
        haudastakin rahoja kaivamaan ?

• Anonyymi

Jos ei aio enää hakea mihinkään yritystoimintaan lainaa, pärjää kyllä ulosoton kanssa!

• Anonyymi

Mitä, jos jokainen maksaa itse omat laskunsa, niin ei tarvitse valittaa?

• Anonyymi

Me on maksettu ikämme veroa, jolla pidetään terveydenhuoltoa yllä ja mahdollistaa
        kaikille tasa-arvoisesti lääkäriin pääsyn.
        Persuhallitus siirtää ne rahat pörriäisten rikkaille osakkeenomistajille.
        Me emme vastinetta veroillemme saa.

• Anonyymi

Suomessa on noin miljoona pienituloista, osin hallituksen aikaansaamina.
      Työttömiä on tullut lisää 100000 hallituksen päätöksien seurauksena.
      Hallituksen aika menee tulonsiirtoihin rikkaille. Talouskasvu on sille vitsi vaan.

• Anonyymi

Julkisen puolen terveydenhuollosta puuttuvat erikoislääkärit, mikä vaikeuttaa diagnosointia eritoten vaikeissa sairaustapauksissa.

Yksityisellä sektorilla on erikoislääkäreitä (yhteiskunnan kouluttamia) yllin kyllin, mutta erikoislääkärit ovat niin kalliita tutkimuksineen ja toimistokuluineen, että pienituloisilla ei ole rahaa hakeutua erikoislääkärille. Edes keskituloiset eivät yleensä hakeudu yksityiselle kalliiden hintojen takia.

Miksi terveyseroja kasvatetaan ja erikoissairaanhoitoa ei järjestetä kaikille sitä tarvitseville?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      68
      882
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe