jotka ovat jo nyt liian korkeita monille. Suomessa alkaa olla lähes miljoona pienituloista. Vai onko jo enemmänkin ?
Näinkö hallituksen on tarkoitus saada eläkeläisasiakkaita yksityispuolelle
26 eurolla kuten se on suunnitellut ?
Kuitenkin me veronmaksajat itse maksamme yksityispuolen 26 euron käynnitkin kokonaisuudessaan veroissamme ja kokonaissumma lienee noin 150 euroa
per yksi lääkärikäynti.
Me ylläpidämme veroillamme julkista terveydenhuoltoa, että kaikilla olisi
tasa-arvoisesti varaa lääkäriin.
Ei ole enää.
Ihmiset kertovat, että lääkärikäynti voi maksaa 68 euroa, kahden minuutin puhelu lääkäriltä voi maksaa 46 euroa, sairaalamaksut ovat nousseet 45prosenttia.
Pienituloiset ovat joutuneet perumaan käyntejä terveydenhuollossa.
Linkissä on esimerkkejä ihmisten kertomana:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011240183.html
Hallitus kaavailee lisää terveydenhuollon maksujen korotuksia,
7
86
Vastaukset
- Anonyymi
Jättäkää maksamatta, vanhukset, luottotietojen menetys ei ole häpeä nykysuomessa!
Se on vain politiikkaa!- Anonyymi
Luottotiedot on jo menneet tuhansilta pienituloisilta sotemaksujen takia.
Iäkkäänä ei kai tarvitsisi sitä murehtia. Vai tuleeko Gestapo (hallitus)
haudastakin rahoja kaivamaan ?
- Anonyymi
Jos ei aio enää hakea mihinkään yritystoimintaan lainaa, pärjää kyllä ulosoton kanssa!
- Anonyymi
Mitä, jos jokainen maksaa itse omat laskunsa, niin ei tarvitse valittaa?
- Anonyymi
Me on maksettu ikämme veroa, jolla pidetään terveydenhuoltoa yllä ja mahdollistaa
kaikille tasa-arvoisesti lääkäriin pääsyn.
Persuhallitus siirtää ne rahat pörriäisten rikkaille osakkeenomistajille.
Me emme vastinetta veroillemme saa.
- Anonyymi
Suomessa on noin miljoona pienituloista, osin hallituksen aikaansaamina.
Työttömiä on tullut lisää 100000 hallituksen päätöksien seurauksena.
Hallituksen aika menee tulonsiirtoihin rikkaille. Talouskasvu on sille vitsi vaan. - Anonyymi
Julkisen puolen terveydenhuollosta puuttuvat erikoislääkärit, mikä vaikeuttaa diagnosointia eritoten vaikeissa sairaustapauksissa.
Yksityisellä sektorilla on erikoislääkäreitä (yhteiskunnan kouluttamia) yllin kyllin, mutta erikoislääkärit ovat niin kalliita tutkimuksineen ja toimistokuluineen, että pienituloisilla ei ole rahaa hakeutua erikoislääkärille. Edes keskituloiset eivät yleensä hakeudu yksityiselle kalliiden hintojen takia.
Miksi terveyseroja kasvatetaan ja erikoissairaanhoitoa ei järjestetä kaikille sitä tarvitseville?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842