Että oot suuttunut kun en oo nyt käynyt siellä toisaalla 🤔 Hyvää yötä, kumminkin oot rakas ❤️
Vai halusitko sä näyttää
33
373
Vastaukset
- Anonyymi
En, vaan tää on nyt mun osalta tässä.
- Anonyymi
Jaa, et sitten yhtään selvemmin voi sitä kertoa. Epäilen ettet edes ole hän vaan kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, et sitten yhtään selvemmin voi sitä kertoa. Epäilen ettet edes ole hän vaan kiusaaja.
Kiusaaja toi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa 👍
- Anonyymi
Ja tää ei sit ollut multa vaan ?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tää ei sit ollut multa vaan ?????
Toi 23.39.39 teksti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaja toi on.
Ja tämä toi on mielestäsi kuka? Tämä ”ihana”ikuisuuskysymys👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaja toi on.
En kuisaa, vaan tämä oli sitten ilmeisesti sivusta.
- Anonyymi
Sydän emoijit ei auta mies
Kaikki on mu osalta ohi
Oon suunitellu lähtöä jo kuukauden
Sorry olit kauhen ja epäluuloinen
Ettei mitään tärkeää voinut koskaan
Puhua sulle...
Ja etsit jotain hirviötä.. eri vaan mut toisaalta.
Mä en halua olla hirviö!- Anonyymi
Aloitus on n-n
- Anonyymi
Sinä olet sairas. Omit tuntemattomien kirjoituksia ja syytät niistä minua. Vaikka olen kirjoittanut sinusta vain kauniisti ja ikävöinyt niin ne sinä taas aina sivuutit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sairas. Omit tuntemattomien kirjoituksia ja syytät niistä minua. Vaikka olen kirjoittanut sinusta vain kauniisti ja ikävöinyt niin ne sinä taas aina sivuutit.
Aika pervo tapaus, kieltämättä.
- Anonyymi
Niin kenen passilla pääsee risteilylle kenen ei, mahtava setti gubbe ja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa erittäin vakuuttavafeikkidraa menossa palstasetä ja nää sleysihahmot eläytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pervo tapaus, kieltämättä.
Voi ku tietäisit vaan oikeasti paha suu pahempi mieli, mutta se on aivan toinen asia ku sun taikki virittynyt värittely
- Anonyymi
Olet käynyt siellä hotellissa ....
- Anonyymi
Habbo raids !!!
- Anonyymi
Ja missä tämä hotelli sijaitsisi, tarinain suoltaja? Hotellissa voi olla myös pub by the way en ala nii kovilla ampuu toistaiseksi, mutta ku yksi kärsii niin
- Anonyymi
Kielletyssä paikassa
- Anonyymi
Kenen huaneisto kysees?
- Anonyymi
Tanssimassa ...
- Anonyymi
Tangon tahtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangon tahtiin.
Olet aika nuorekkaan oloinen, tuleva lupaus?
- Anonyymi
Krebaamassa kuten Marin? Sinä tiiät näistäkin varmaa paremmin
- Anonyymi
En oo suuttunut ja hyvää huomenta ❤️
- Anonyymi
Hyvää Huomenta ❤️ kivaa päivää 🤗🌻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää Huomenta ❤️ kivaa päivää 🤗🌻
❤️
❤️ - Anonyymi
Olette kaikki löysiä vätyksiä ja tuomittuja kadotukseen no ei
- Anonyymi
Suutun hitaasti, lepyn nopeesti. Ja nyt ei ole mitään syytä olla vihainen. Ihanaa päivää omalle kaivatulleni ❤️.
- Anonyymi
Mulla rotatoi just toisinpäin
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Niin minä kuitenkin sallin itseni vierailla välillä, mitään ei sen eteen tehty
- Anonyymi
En ole suuttunut koska meidän juttu on loppunut eikä enään kiinnosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988