Mustasukkaisuus ei ole väärin

Minusta mustasukkaisuus on ihana tunne: jos en oo mustasukkainen mun rakkaasta, hän ei ole se oikea. Toki luottamuksen paikka on luottaa, mutt ei se poista mun epävarmuutta ja heikkouksiani. En ole mikään yli - ihminen joka hallitsee kaiken tunteilunsa. Eikä sitä saa multa vaatia. Mä olen mustis, ja pysyn sellaisena.

Rakkaani osaa hyvin luovia tilanteissa joissa tulisin mustasukkaiseksi raivosta. Toisinaan saatan olla mustasukkainen saunan löylyllekin joka häntä saa silitellä. Joskus voisin olla mustasukkainen hänen rannetuilleen tai tennismailalleen, voisin olla hänen käsissään. Saati sitten kahvimukissaan, huulillaan :) Näille asioille voisin olla mustis. Sekä

HYMYLLEEN, sitäkään en hänen soisi jakavan mahdottomasti, etenkään auringolle. Mulle kaikki hymyt ja halaukset :) ja heti!
5721
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Riippuu mustasukkaisuuden tasosta. Jos se pysyy ns normaalina, on ihan normaalia. Jos se on sairasta, tyyliin turpiin, niin sitten se on täysin sairasta ja voipi henki lähteä.

Äänestä

Mustasukkaisuus on epävarman ihmisen sairaus.

Äänestä
  • Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??

Äänestä

• Aloittaja

Usein sanotaan näin. Mutt mustasukkaisuus on ohimenevää,
    Sairaus on esim pakkomielle.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00003 kirjoitti:

Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??

Mustasukkaisuus sekoittuu usein muihin tunteisiin tai ominaisuuksiin.
    Kannattaa fokusoida ja miettiä, mikä siellä on pohjalla...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

OutoIintu kirjoitti:

Minusta mustasukkaisuus on ihana tunne: jos en oo mustasukkainen mun rakkaasta, hän ei ole se oikea. Toki luottamuksen paikka on luottaa, mutt ei se poista mun epävarmuutta ja heikkouksiani. En ole mikään yli - ihminen joka hallitsee kaiken tunteilunsa. Eikä sitä saa multa vaatia. Mä olen mustis, ja pysyn sellaisena.

Rakkaani osaa hyvin luovia tilanteissa joissa tulisin mustasukkaiseksi raivosta. Toisinaan saatan olla mustasukkainen saunan löylyllekin joka häntä saa silitellä. Joskus voisin olla mustasukkainen hänen rannetuilleen tai tennismailalleen, voisin olla hänen käsissään. Saati sitten kahvimukissaan, huulillaan :) Näille asioille voisin olla mustis. Sekä

HYMYLLEEN, sitäkään en hänen soisi jakavan mahdottomasti, etenkään auringolle. Mulle kaikki hymyt ja halaukset :) ja heti!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu