Minusta mustasukkaisuus on ihana tunne: jos en oo mustasukkainen mun rakkaasta, hän ei ole se oikea. Toki luottamuksen paikka on luottaa, mutt ei se poista mun epävarmuutta ja heikkouksiani. En ole mikään yli - ihminen joka hallitsee kaiken tunteilunsa. Eikä sitä saa multa vaatia. Mä olen mustis, ja pysyn sellaisena.
Rakkaani osaa hyvin luovia tilanteissa joissa tulisin mustasukkaiseksi raivosta. Toisinaan saatan olla mustasukkainen saunan löylyllekin joka häntä saa silitellä. Joskus voisin olla mustasukkainen hänen rannetuilleen tai tennismailalleen, voisin olla hänen käsissään. Saati sitten kahvimukissaan, huulillaan :) Näille asioille voisin olla mustis. Sekä
HYMYLLEEN, sitäkään en hänen soisi jakavan mahdottomasti, etenkään auringolle. Mulle kaikki hymyt ja halaukset :) ja heti!
Mustasukkaisuus ei ole väärin
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mustasukkaisuuden tasosta. Jos se pysyy ns normaalina, on ihan normaalia. Jos se on sairasta, tyyliin turpiin, niin sitten se on täysin sairasta ja voipi henki lähteä.
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on epävarman ihmisen sairaus.
- Anonyymi
Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??
Anonyymi kirjoitti:
Jännä kun on kaks miestä kierrossa samaan aikaan ja silti mustia ainakin toisesta 😅 onko se epävarmuutta vai kuningattaren hallintaoikeutta??
Mustasukkaisuus sekoittuu usein muihin tunteisiin tai ominaisuuksiin.
Kannattaa fokusoida ja miettiä, mikä siellä on pohjalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319