tuo uus osa..
ei oikein selitystä miten se ethan niityllä vaa käpöttää vaikka tippuu koneesta ensin ilman laskuvarjoa, sitten onkin laskuvarjo ja se syttyy tuleen, on taas ilman laskuvarjoa. sitten käpöttelee kuin ois mitää..
sitten 2 t 40 min ottaa pataan koko elokuva ajan, käpöttelee kuin ei mitään..
no sama outo ku edellisen osan se junaan syöksyminen liitovarjolla, ylivauhtia menevä junaan onkin hyvä oikea ikkuna oikea aika osua jalat edellä..
no semmoista.
MI reckoning
3
164
Vastaukset
- Anonyymi
Hah. Katoin juuri äskettäin john wick -leffan. Äijä törmää ensin autoon ja sitten vielä toiseen autoon, eikä tunnu missään. Ja koko ajan tulee kuonoon, mutta sankari senkuin liihottaa yliluonnollisesti.
- Anonyymi
Viime vuosien elokuvissa (ja musiikissa) ei ylipäätään enää ole ollut paljoakaan järkeä jäljellä. Milleniaalit vielä osasivat jotakin toisinaan, mutta z-sukupolvi ja nuoremmat ovat jo aivan pihalla kaikesta. Huiput nähtiin joskus viitisenkymmentä vuotta sitten, sen jälkeen on lasketeltu pikkuhiljaa jyrkkenevää alamäkeä. Useimmat eivät näytä edes huomaavan.
- Anonyymi
jatketaan nyt tänne Ballerinasta: ei se vaan uskottavaa että kun köytetty penkkiin ja ammattilaisten toimesta, vanha ukko hetkeksi pois, tyttö jo ammuskelee huoneessa, ei ole mitään selitystä miten päässyt siteistä?
latisti kummasti tunnelmaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527