En kirjoita sulle paljon, mutta kuule minun hiljaisuuteni.
Oon matkalla, en pois sinusta, vaan syvemmälle itseeni, jotta voin tulla lähemmäs sinua.
Hiljaisuus ei tarkoita välinpitämättömyyttä.
Meidän välillä kulkee näkymätön lanka.
Viestiä pukkaa
34
682
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän ja sama mun kanssa erityisesti tulevina viikkoina. Ymmärrän hiljaisuuden arvon ja levoton sieluni tarvitsee välillä sitä, olen siinäkin oppinut uutta myös minä itsestäni. Kun luottaa toiseen syvällä tasolla, niin hiljaisuus on sitä mitä sen kuuluukin olla, eikä sitä pelkää. ❤️
- Anonyymi
Selvä juttu tuntematon kirjoittaja.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihana. Matka itseensä, onkin se kaikken tärkein matka, mikä pitää tehdä. Hyvä sinä.❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮🤮
😭😭😭😭😭
- Anonyymi
Se on juu gubet ja hubenbubet sillä lailla että silivatiseivaa montako harakkaa, aivan sama
- Anonyymi
Kaipaus on vain silloin suurempaa 😔
- Anonyymi
Minä en etsi yhteyttä kehenkään. Tämä varmuudeksi. nyt varmaan selvitetty kaikki. heihei. hyvästi.
- Anonyymi
Missä olet matkalla työmatkallako?
- Anonyymi
Rakastan sua. Oikeasti. ❤️❤️
- Anonyymi
Milloin kohdataan taas? Milloin on se aika, että olet lähempänä minua? ❤️
- Anonyymi
1.6 tulen esiin iiks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.6 tulen esiin iiks
Sopii ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.6 tulen esiin iiks
Etkö voi tulla aikaisemmin esiin?
- Anonyymi
Never!
- Anonyymi
Taitaa olla langat sotkussa. 🧶🧵
- Anonyymi
Mitä vähemmän sinusta kuulen. Sitä vähemmän enää kaipaan. Oot ennenkin hävinnyt hiljaisuuteen. Älä odota että olisin enää vastassa.
- Anonyymi
Hallelujah!!
- Anonyymi
Tämä hiljaisuus tuntuu piittaamattomuudelta. Kuinka voit jättää näin yksin? Eikö ole ikävä?
- Anonyymi
Joskus taival on pitkä ja kuorma valtava. Silti mielessäin oot.
- Anonyymi
Ei se ole tärkeää.. ei enään. On jo uus elämä!
- Anonyymi
Mutku mä haluisin sun viereen ja iholle ja suukotella sua ja olla vaan hiljaa yhdessä. Erikseen tää hiljaisuus tuntuu typerältä.
- Anonyymi
Kuulen kyllä. Totuin sinun hiljaisuuteen, ja aina minä odotin sinua. Luulin sen riittävän minulle, kun saan olla seurassasi edes ne hetket.
Ei se riitä, ei mitenkään.
On ehkä parempi, että minä menen nyt. Olen pahoillani.- Anonyymi
Ei riitä minullekaan 🫤💔
- Anonyymi
Tiedän että lähestyt kun koet itsesi valmiiksi.
- Anonyymi
Älä odota! Valmiiksi ei tule
- Anonyymi
Kiitos rakas! ❤️ Kun on vaikeinta , niin universumi tuo viestiä että olet tulossa kunhan olet valmis. Minä yhäkin sinua odotan ❤️🙏.
~Marika~ - Anonyymi
Hubbabubba Heidi siellä hyvin pyyhkii. Meillä ei kulje näkymätön lanka.
- Anonyymi
Ei ole lankoja💩 ne on irti. Katso peiliin, se riittää!
- Anonyymi
Katso ite :P
- Anonyymi
Pidän langasta kiinni ja kuljen siitä kiinni pitäen, lähemmäksi kerien. Olin tänäänkin lähellä, huomenna lähempänä.
- Anonyymi
Et taida löytää sinne missä oon pian.........
- Anonyymi
Jonninjoutavia .. pysyhä vaa kaukana lankoinesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298