Ihmetyttää jatkuva glopaali Donald Trump:n vastainen kaupallinen toiminta

Anonyymi-ap

Vaikka ilmeisesti Donald Trump on herkuttelija rahan suhteen uskaltaa hän yrittää laittaa yritysmailmaa ruotuunUSA:ssa.
Suomessaki joitain vuosia sitteen jo enne koronaa eräs rautaketju jakoi osakkaille noin 700 miljoonaa euroa. Yleisesti maailmalla hyväksytää yritystoiminnan ylihinnoittelu jotta voivat jakaa osakkaille mahdolisimman paljon. Osakkaa usein maksaa vain olemattomia summia kun voivat euroopan unionin alueella kierrättää halvimman maan kautta verotuksen. Siksi jako pitäisi pudota oikein alhaiseksi ja siirtää hyöty myyntiin jotta siten ostovoima paranisi huomattavasti. Nyt niin Suomessa ahneille lisää aika paljolti vaikka useimmat heistä saajista ei ole edes pyytäneet.

Nykyisin politiikka koko euroopan unionin alueella pysäyttä toiminnan, vain ahneet yritykset voivat pärjätä ainakin jonkun aikaa, todennäköisesti tulevat pärjään hyvin kun niitä tuetaa valtioiden lukuisilla miljoonilla josta eivät maksa muruaka veroa. Raha kiertää heikosti kun sisämarkkinoilla monessa maassa ostovoima siirtynyt vai perustarvikkeuden ja asumiseen. Esimerkiksi muoti kapenee, kiinostus siihen voi olla mutta ihmiset menee vain halpaketjuun ostaan heikkolaatuista kun ei olisi edes siihen rahaa.

Euroopan unioni on täysin lähellä nollatasoa verrattuna Donald Trump:n tasoon. Ailahtelevat ulostulot Donald Trump:ssa vain kertoo siitä miten voimakkaasti Donald Trump pyrkiirikkoon kartellihinnoitteluja ja sopimuksia joista ei ole iloa USA:lle. Donald Trump hienosti osanut tehdä selväksi euroopan unionin siipeilijöille (minun näkökulma) kuin Donald Trump ajattelisi: "hoitakaa paskakasanne itse kun olette sen aiheuttaneet osaltanne!?" Jos ei USA :n leipä teille (EU) enää maistu niin pysykää poissa älkäkää häiritkö kiireistä aikaamme!(?)

7

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämänkin tieodonsaantivaatimuksen teki Jenkkiläinen NYT:
      https://t.me/projectcamelotKerry/19982
      BREAKING: URSULA VON DER LEYEN CAUGHT IN €35 BILLION PFIZER SCANDAL — EU COURT ORDERS TEXT MESSAGE RELEASE
      EU on tarkoituksella paljastusten kohteena. Järjestelmä ei ole demokratia, vaan puhdas mafiajohtoinen rikollisjärjestö. Ursula ei ole vielä selvillä vesillä siitä avustajansa palkkaamisesta ilman vaadittavia hakuprosesseja.

• Anonyymi

Väärä palsta tällekin höpötykselle!

• Anonyymi

Olihan melkoinen avaus jossa ei ole järjen häivää...

• Anonyymi

Trump on kyllä varsinainen tehopakkaus, määrätietoinen ja suoraviivainen, ei hötkyile sinne eikä tänne eikä vaihtele mielipiteitään tuhkatiheään ja Ukrainan sodankin lopetti lupaustensa mukaisesti kolmessa päivässä.

• Anonyymi

Siis nimenomaan sehän hötkyilee eli on naisten tavoin AILAHTELEVAINEN!

• Anonyymi

Suomen media ainakin on tehnyt kaikkensa saadakseen trumpista ja yhdysvalloista Suomen vihollisen. Toivottavasti toimittajapellet joutuvat vastuuseen päivittäisestä mustamaalaamisesta ja valheistaan. Piti trumpista tai ei niin tuo on noloa ja idioottimaista, käytännössä vaarantaa koko valtion turvallisuuden.

• Anonyymi

Syy paljastuu, kun kaikki nämä rikokset ihmiskuntaa vastaan tulevat julkisiksi:
      https://rumble.com/v6tqixj-qurrent-events-52225-ddkz-qhostinthemachine.html

Why did the Nazis destroy all the bells in Europe? Why did the allies wipe out certain cities in Europe? What is dustifcation? What is the Ponte code? What is the Ratlines? Who controls the Vacitian? Who really controls it?

Asiat etenevät kulisseissa jo nopeaa tahtia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4763
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      513
      2499
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2087
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2009
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1566
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      110
      1086
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      874
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe