Musta on silti ollut

Anonyymi-ap

Ihana tuntea tällaista rakkautta elämässä ❤️ se on ollut ainutlaatuista

30

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

..niin en tiedä koenko vastaavaa enää ikinä, mutta olen kiitollinen edes tästä.

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Vaikeita asioita💔

• Anonyymi

Samoin rakas❤️🔥

• Anonyymi

Olet myös ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet myös ❤️

❤️
        ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️
        ❤️

On ikävä

• Anonyymi

niin tuo minun peliauunnielma-juttu niin voi yrittää osua sydämiin tai sitten jos osut johonkin duke nukem-ju8ttuun niin räjähtäää

• Anonyymi

😂
        🤣

• Anonyymi

Ihana ja tuttu kappale🩷tallensin

• Anonyymi
      • Anonyymi

No tää ei oikeen ollu mun makuun 🩷en tallentanu

• Anonyymi

Taisin turhaan rakastua, mutta eihän sillä ollut sulle mitään merkitystä. Ei edes sillä että tällä hetkellä mun sydän on pirstaleina. Itsetunto nollassa. Luotto mennyt miehiin ja koko rakkauteen. Usko koetuksella. Shit things happen. Mut elämäni jatkuu. Enkä mä vihaa sua. Mä en ollu sun rakkauden arvoinen vaan. Take care and all the best! Goodbye

• Anonyymi

Todellakin kielletyt. Hyvä oli🩷 tallensin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arka on mieleni mun. 💔
        Hyvää kesää.
        N sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko, miksi kielletyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko, miksi kielletyt?

Meillä on salasuhde

• Anonyymi

Ihana on hän. Paljon ns parempi ihminen kun minä.

🐨

• Anonyymi

olen kiitollinen heille, jotka eläessään minua rakastivat ja tässä ja entisissä elämissä. Jotain erikoista, hyvää karmeudessaan oli tuntea ja muistaa asioita. Olen siitä kiitollinen, myös eräästä lyhyestä tuntemisesta erään toisen kanssa. Upeita miehiä, vaikea löytää samanlaisia, eikä pitäisi etsiä. Silloin kai on päässyt yli entisistä ja valmis uuteen suhteeseen kun antaa ihmisille mahdollisuuden tulla elämäänsä omana itsenä. eikä vertaa muihin. silloin suhde on omanlaisensa. Ja kolmas henkilö, sitä en tiedä onko elossa vai kuollut, kerrottu kaikenlaista. Jotain erikoista oli meidän suhteessa, vaikka emme toisistamme tienneet tai minä en. Jos elossa on hän, varmaan niitä harvoja joiden kanssa olisi mukava syödä illallists, ravintolassa ja juoda viiniä. Mukavaa työporukka, kukaan ei varmaan tiedä kehen luottaa, joten itse mietin vaan heitä työrooöeissa ja kivoins persoonina, niin se on mukavinta itselle. En sitten tiedä onko näin.

• Anonyymi

tai sitten päässyt yli pitkästä tämän elämän oikeasta suhteesta kun ei ala etsimään uudesta henkilöstä aikaisemman suhteen virheitä ja ennakoi niitä 🙂

• Anonyymi

ja hyväksyä sen että on vain ehkä yksi suhde jossa muutetaan heti yhteen tehdään lapsia, mennään naimisiin ja jaetaan rahat ja ajat 🙂 Että suhteet ovat erilaisia 20 v ja 40 v ja 60 v ja 80 v.... jne. jos henkilöt vaihtuu. Joten tämä sinkku6s ja yksinolo ja asioiden järjestely ja tasapaino hakeminen on tehnyt hyvää, mutta se on tarpeeksi haasteellista ilman mitään extrajuttuja. mutta ehkä nyt olen sitten superoppinut, henkisesti kehittynyt ja hyvä ihminen 🙂😘

• Anonyymi

Ainutlaatuisen kivulias kokemus tämä on ollut. Nyt laitan itseni kuntoon. ❤️‍🩹

• Anonyymi

Joo sama. Hänelle huomattavasti helpompi.

• Anonyymi

Minusta tämä ei ollut ihanaa. En halua enää ikinä rakastua yksipuolisesti. Vttu, että koskee.

• Anonyymi

Mulla sama ahdistava tilanne päällä. Kävin äsken ihanan ystävän kanssa tunnin lenkillä ja yritän pitää itse kiireisinä että ei aikaa pyörittää niitä samoja ajatuksia tai olla jumissa. Toivon että myös siinä saat huolihyrrän pysäytettyä. Ja pyri ottamaan elämästä haltuun niitä asioita joihin pystyt vaikuttamaan. Muista huolehtia nukkumisesta, syömisestä.ja vältä alkoholia. Huumori hyvät ystävät ja harrastukset ne tuovat mieli hyvää. Toivon että pääset puhumaan, kirjoittamaan tai vaikka tanssimaan pahaa oloa pois. Älä myöskään patoa tai jätä käsittelemättä niitä tunteitas. Kyllä sinä selviät. Luota itseesi ja kykyyn selvitä vaikka se kieltämättä tuntuu välillä että just tämä asia on se mistä en selviä. Myös rehellinen ja aito puhuminen Jumalan kanssa voi auttaa. Tsempit sinulle ja muista olet arvokas, tärkeä ja rakastettava ihminen. 💫🙏😘🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama ahdistava tilanne päällä. Kävin äsken ihanan ystävän kanssa tunnin lenkillä ja yritän pitää itse kiireisinä että ei aikaa pyörittää niitä samoja ajatuksia tai olla jumissa. Toivon että myös siinä saat huolihyrrän pysäytettyä. Ja pyri ottamaan elämästä haltuun niitä asioita joihin pystyt vaikuttamaan. Muista huolehtia nukkumisesta, syömisestä.ja vältä alkoholia. Huumori hyvät ystävät ja harrastukset ne tuovat mieli hyvää. Toivon että pääset puhumaan, kirjoittamaan tai vaikka tanssimaan pahaa oloa pois. Älä myöskään patoa tai jätä käsittelemättä niitä tunteitas. Kyllä sinä selviät. Luota itseesi ja kykyyn selvitä vaikka se kieltämättä tuntuu välillä että just tämä asia on se mistä en selviä. Myös rehellinen ja aito puhuminen Jumalan kanssa voi auttaa. Tsempit sinulle ja muista olet arvokas, tärkeä ja rakastettava ihminen. 💫🙏😘🩷

Kiitos sinulle. 🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulle myös tsemppiä! 🙂

• Anonyymi

Olisit voinut puhua kuitenkin rakkauden kohteen kanssa. Olisi pelkkää hyvää aiheuttanut, olisi sitten edennyt tai ei. Voimia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7718
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3571
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2057
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1906
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1679
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1452
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe