että pijetään oma pää puhttaana että jos lähetään tulevissa peleissä maalikarkeloihin paperilla parempia maita vastaan niin noutaja taitaa tulla että vastustajan mukaisesti kait pitää edetä .
Muutenkin moni katsoja aina toivoo maalirikasta peliä, minä en kun minä taas tykkään vähämaalisista peleistä joissa taistellaan kiekosta viimeiseen hikipisaraan asti tekemällä mahtavia blokkeja jne ja pelataan enempi prosenttilätkää ja isketään vastaiskuista. Liian vaikeaksi voi mennä peli jos yritetään liian vaikean kautta hakea ja suomen materiaali kun ei ole Kanadan , ruotsin eikä Tsekin tasolla niin ei meijän kovin monimutkaisesti kannata pelata koska musta materia tässä tapauksessa pittää huomioida . Toki ylivoimalla vois kokeilla jotain kikkaa nyt että pelataan poikkisyötöllä vappaaseen tekopaikkaan tms.
Kun tykkään vähämaalisesta lätkästä niin minä tietenkin ihailin ja katsoin "kieli pitkällä " aina 1990-luvun buffalo sabresin ja New jersey devilsin ja Florida panthersin otteluja. Etenkin Buffalo sabres vuosien 1995-1999 aikajaksolla kolahti lujjaa.
Viestin lähettäjä juha pohjola
ei tärkeää se tehhäänkö monta maalia vaan minusta tärkiämpää on se
Anonyymi-ap
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
https://onhockey.tv/
Kaikki pelit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745