Odotatko jo kuumeisesti hienoja remonttivideoita?
Toivotko että Simokin on hommissa mukana?
Kiinnostaako jo tietää, mitä Forest Finn puuhailee?
32
1268
Vastaukset
- Anonyymi
Innolla odatan kylpykomero remontteja ne olivat mukavaa kesäviihdettä.
Toivottavasti pian alkavat uusintoina. - Anonyymi
Pörrää zetorilla ja solikalla vuoronperään pitkin kyläteitä, niinkun ennenkin. Liekköpä kiinnostusta kosulanpyörän keksijän tekemisiin kellään enää.
- Anonyymi
No ehtottomasti.
Roskakatosvitejoita lissee vuan! - Anonyymi
Tullooko nämäkin huippu-uusintana? Konemännin ferku-videot on parempia... Oiskohan Raploojallakin vanahoja vitejoita?
- Anonyymi
Onko Kosula-eepos oikoluennassa??
Vuosisadan tapaus! - Anonyymi
Vanhoja videoita,säälittävä kaveri.jäis jo luiskaan.
- Anonyymi
Hyvin tuli jo pohjat muutaman neliön pihalaatoille!
- Anonyymi
Vanhan toistoa,ei myy kansalle.
- Anonyymi
Tännään laatat paikoilleen Simon kanssa ja Kuopijosta pitsoo.
Hyuntain kartaanikin on jo tasapainossa! - Anonyymi
Muutama kahvittelu/syönti/ajelua kuopijossa,siinä pätkä tehokaksikon työpäivästä. Mukana myös hieman itse työntekoa.
- Anonyymi
Ovatko mukana jossakin kuntouttavassa toiminnassa?
- Anonyymi
Toivottavasti tuki toimii.
- Anonyymi
Jaahas
- Anonyymi
Simo on Kelan rahoilla ja avoimesti pimeetä paalua tulee
- Anonyymi
Ymmärtäisivät osansa ja esiintyisivät vain omana vaatimattomana itsenään eivätkä yrittäisi näytellä parempia ja kyvykkäämpiä kuin ovatkaan niin heidän oma elämäkin olisi helpompaa.
- Anonyymi
https://youtu.be/hXAtGZrADCU?si=eB1h7g22cxcN5tds
Mitähän jutskia Simolla on mänössä?- Anonyymi
Yrittääkö se Simostakin vöyhkän tehdä?
Kovin on Simo vaivautuneen oloinen.
- Anonyymi
Aikuinen mies on lapsenomaisesti innostunut omista leikeistään ja kuvittelee renginkin kiinnostuneena ihailevan kaikkea hienoa mitä isäntä esittelee ja touhukkaana touhuaa.
- Anonyymi
Ähry ja Tuhru nosteli autotallin kattorankoja tunkilla,ihan tyhjee työtä,ei tule kestämään ilman vahvistavia palkkeja tuo katto. Painuu seuraavilla lumilla notkalleen ,hetimiten tuo katto.
- Anonyymi
Nauratti se kuusenhavuista kyhätty oksakasa, muka energiapuuta.
Sen verran kokemusta lämpövoimaloista, että hulluja ovat hakepuun ostajat jotka kuusenhavuista rahaa maksavat ja pöljiä taloyhtiöiden osakkaat jotka neulassilpulla tuotettua lämpöä ostavat.- Anonyymi
Aikoihin on eletty, ei ihme miksi talojen tiivistely ja lämmitys maksaa.
- Anonyymi
Värjee piätään. Aikuinen mies?
- Anonyymi
Mopon päällä koru korvassa istuva luulee olevansa jottaen. Meidän kylällä vanhat ukot ja hunsvotit ajelivat mopoilla.
Metsäman lopulta ymmärsi mitä mopolla päristelijät ovat, eikä mennyt mukaan konemanin vouhotukseen lähtea ajelemaan peräkanaa Tuusniemen kirkonkylälle
Metsäman tosin yritti olla nykyaikainen sähköisine kulkimineen, mutta kyllästyi kun, nuorekkaiden kulkupelien päällä vanha ukon könttä näyttää sirkuspelleltä.
Vanhakin mies on irmeleiden silmissä jottaen kun alla on vähintään 1000 cm³ kaksipyöräinen.
Vanhaa korukorvaa ja pullukkamahaa mopon selässä havottajaa irmelit tuskin vilkaisevatkaan.
- Anonyymi
Keskellä ei mitään ylhäisessä yksinäisyydessään metsätiellä nelipyöräisen liuhain selässä kiitäessään kohti auringonlaskua metsäman on kuin elokuvatähti Charles Bronson.
Varmasti myös itse tuntee olevansa.
Se tunne on aivan jotakin muuta kuin tiristellä Soliferilla korukorvan perässä Tuusniemen kirkonkylälle.
Maailma on raaka paikka. - Anonyymi
Eikä sillä ole mitään merkitystä vaikka omistaisi kuinka suuren traktorin jos ei ole omia laajoja komeita peltoaukeita ympärillä, tai työmaita joilla niitä komeita traktoreita työhön tarvitaan.
Aivan sama kuin liian suuri hattu. - Anonyymi
Se on tuotanoinniin Savossa ihan yleinen tapa, että viiskymppiset ukkelit ajelee mopilla esim. järvelle virvelöimään.
Että sulakaa te kaupunnilaiset vuan sinne kuutioihinne.- Anonyymi
Minunkin ukkoni lähti mopolla metsäpalstalla käymään.
Lippahattu päässä ajaa horotti ja siihen sattui poliisi
partio. Sakothan siitä napsahti. Ja edelleen ajaa horottaa ilman kypärää. Jäärä on jäärä.
- Anonyymi
Voi olla taas välillä latauksessa, pehmeepäisiä koko suku ja kavarit.
- Anonyymi
Leidin saunavideot uusintana kiinnostaisivat.
- Anonyymi
Ei simolle riittäny kunnon tavaraa romuliiteriltä,kompressorit ym. hyötylaitteet läksi vinvorrestin kätköuhin,simolle jäi lähinnä pellen osa.
- Anonyymi
Joo Leetistä kukkumekkoviteoita
- Anonyymi
Ei.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628