Eilen kävin ulkoilemassa monta tuntia

Anonyymi-ap

Oli ihan hyvä fiilis. Tänään en jaksa mitään. Mikähän on, kun toivun "en oikeastaan mistään"? Voinko vaan olla niin uupunut ja masentunut? Ei voimia yhtään, hyvä jos pystyy pakollisista suoriutumaan. Näin se menee, en pysty yhtään suunnittelemaan elämääni, kun en tiedä tulevasta jaksamisestani. Joku koittaa vähänkin aikatauluttaa elämääni, niin melkein sekoan. Ja kun yritin huilata tässä illansuussa, niin sain paniikkikohtauksen unen rajamailla ja se oli siinä. Toivottavasti huomenna olisi paremmin 🙏

8

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000011230124.html

Paremmin sinulla menee kuin Lotta Hintsalla. Tyttö siipeillyt rikkaiden miesten ja perheensä avustuksella ja vähän silloin tällöin jotain harrastelee niin nyt oli lehdessä uutinen, että hän oli uupunut ja palanut loppuun. 😂😂😂

Yksi mies ei suostunut Lotan siipeilyyn ja taloudelliseen hyväksikäyttöön niin hän tunkeutui miehen hotellihuoneeseen ja alkoi syyttämään tätä s*ksuaalisesta hyväksikäytöstä. 😂😂😂

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5293eaa3-4810-4c13-8cfb-28e5f9c73221

• Anonyymi

En tunne heitä. En kyllä oikein ymmärrä mitä hauskaa toisten vastoinkäymisissä on? Kyllä kai tämä Lotta voi uupua siinä missä muutkin, toivottavasti löytää onnensa.

• Anonyymi

Lotta hintsa ei ole edes minkään näköinen. Ihan perus pirkko

• Anonyymi

Kannattaa kuoria sähköjohdoista kuoret pois ja kiertää ne kuparilangat kehon ympärille. Sitten työntää kupari piuhojen päät pistorasiaan. Ainakin itsellä toimii tosi hyvin, kun olen väsynyt. Sen jälkeen saa ihan uudella tavalla virtaa päivän askareisiin.

• Anonyymi

Ferritiini arvot kannattaa tutkittuttaa. Mulla ainakin raudanpuutos anemia aiheutti masennuksen kaltaisia oireita.

• Anonyymi

On testattu, tuloksia ei ole tullut vielä.

• Anonyymi

Kuulostaa mun elämältä

• Hyvä juttu että olit ulkona. Mä oon kärsinny uupumuksesta jo pitkään. Eilen olin ulkona ja tänään ulkonna. Aona kun vaan kynnelle kykenee niin ulos. Nyt kun ei tarvi mitään rättisulkeisia mennäkseen ulos. Verikokeet on multakin otettu, mutta väsyttää ja uuvuttaa vaan. Mä koitan saada kämppää myytyä, niin ois yks murhe vähemmän. Asuminen on yks elämän kuormittavimmista asioista. Mäkään en usko että mikään masennus mulla ois. Onks sulle noita gap testejä tehty? Siis terveydenhoidossa ne kaavakkeet, ahdistus ja masennus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe