Oli ihan hyvä fiilis. Tänään en jaksa mitään. Mikähän on, kun toivun "en oikeastaan mistään"? Voinko vaan olla niin uupunut ja masentunut? Ei voimia yhtään, hyvä jos pystyy pakollisista suoriutumaan. Näin se menee, en pysty yhtään suunnittelemaan elämääni, kun en tiedä tulevasta jaksamisestani. Joku koittaa vähänkin aikatauluttaa elämääni, niin melkein sekoan. Ja kun yritin huilata tässä illansuussa, niin sain paniikkikohtauksen unen rajamailla ja se oli siinä. Toivottavasti huomenna olisi paremmin 🙏
Eilen kävin ulkoilemassa monta tuntia
8
197
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/viihde/art-2000011230124.html
Paremmin sinulla menee kuin Lotta Hintsalla. Tyttö siipeillyt rikkaiden miesten ja perheensä avustuksella ja vähän silloin tällöin jotain harrastelee niin nyt oli lehdessä uutinen, että hän oli uupunut ja palanut loppuun. 😂😂😂
Yksi mies ei suostunut Lotan siipeilyyn ja taloudelliseen hyväksikäyttöön niin hän tunkeutui miehen hotellihuoneeseen ja alkoi syyttämään tätä s*ksuaalisesta hyväksikäytöstä. 😂😂😂
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5293eaa3-4810-4c13-8cfb-28e5f9c73221- Anonyymi
En tunne heitä. En kyllä oikein ymmärrä mitä hauskaa toisten vastoinkäymisissä on? Kyllä kai tämä Lotta voi uupua siinä missä muutkin, toivottavasti löytää onnensa.
- Anonyymi
Lotta hintsa ei ole edes minkään näköinen. Ihan perus pirkko
- Anonyymi
Kannattaa kuoria sähköjohdoista kuoret pois ja kiertää ne kuparilangat kehon ympärille. Sitten työntää kupari piuhojen päät pistorasiaan. Ainakin itsellä toimii tosi hyvin, kun olen väsynyt. Sen jälkeen saa ihan uudella tavalla virtaa päivän askareisiin.
- Anonyymi
Ferritiini arvot kannattaa tutkittuttaa. Mulla ainakin raudanpuutos anemia aiheutti masennuksen kaltaisia oireita.
- Anonyymi
On testattu, tuloksia ei ole tullut vielä.
- Anonyymi
Kuulostaa mun elämältä
Hyvä juttu että olit ulkona. Mä oon kärsinny uupumuksesta jo pitkään. Eilen olin ulkona ja tänään ulkonna. Aona kun vaan kynnelle kykenee niin ulos. Nyt kun ei tarvi mitään rättisulkeisia mennäkseen ulos. Verikokeet on multakin otettu, mutta väsyttää ja uuvuttaa vaan. Mä koitan saada kämppää myytyä, niin ois yks murhe vähemmän. Asuminen on yks elämän kuormittavimmista asioista. Mäkään en usko että mikään masennus mulla ois. Onks sulle noita gap testejä tehty? Siis terveydenhoidossa ne kaavakkeet, ahdistus ja masennus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319