Nykyään pantti on 15 centtiä, hinta on jäänyt paikoilleen.
Mm. nuoret eivät arvosta 15 centin hintaa ja heittävät mieluummin tölkin luontoon, kadulle.
Tölkkien pantti tulisi nostaa vähintään 30 centtiin mutta mielummin 50 centtiin.
Alumiinisten juomatölkkien pantti
7
176
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän nostaisi juoman hintaa saman verran, kyllä Purran leikkauksien uhrit kerää.
- Anonyymi
Joo mutta kerran vaan joutuu maksamaan sen korkeamman hinnan koska sinulla on se pantti. Vie se kauppaan niin juoman hinta on normaali.
- Anonyymi
Pitäis vähentää sosiaalitukia niin pantit alkais kelpaamaan.
- Anonyymi
Kannatetaan ehdotusta.
- Anonyymi
Pantti yhteen euroon niin tölkkien palauttaminen alkaisi kiinnostaa.
- Anonyymi
Vaikka olisi pantti yhden euron niin itse juoman hintaa se ei nosta.
Jos silti heittelevät tölkkejä teiden varsille ym niin pienituloisille olisi hyvä lisäansio, 10 tölkkiä olisi jo 10euroa (miinus verot).
- Anonyymi
Minä olisin kyllä huolissani enemmän roskaamisesta, kuin panttien heittämisestä. Pantit häviävät alta aikayksikön, mutta roskia ei tahdo kerätä kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329