Samaa mieltä vai eri mieltä?
Kuinka monella korkeakoulututkinto ja työttömyys kuntoutus tai eläke?
Onko nyt juomaa lasissa lääkkeiden kanssa?
Se lopullinen ratkaisu mielessä jos Suomi on se toinen vaihtoehto?
Maailman onnellisin maa?
93
1398
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Venäjällä noin keskimäärin ihmiset ovat ONNELLISEMPIA.
- Anonyymi
☹️☹️☹️
- Anonyymi
Ihmiset on keskimäärin vieraskoreita, jos väittävät olevansa onnellisia yhteiskunnassa, jota verrataan pohjois-koreaan
- Anonyymi
☠️☠️☠️💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☹️☹️☹️
💩💩💩☠️☠️☠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset on keskimäärin vieraskoreita, jos väittävät olevansa onnellisia yhteiskunnassa, jota verrataan pohjois-koreaan
Luulen, että muualla, muissa ketjuissa, ei ole näin suurta apatiaa. On outoa edes sanoa, että joku "korkeakoulu" olisi joku avu siihen, että olisi muka onnellisempi. Minä ole jo eläkkeellä tehtyäni 40 vuotta töitä, ilman korkeakouluja. Elämä oli hyvää, olen onnellinen Jeesuksessa.
- Anonyymi
Kippis!
Ketipinor ja juomaa.
Ja huomenna ei elämää.
💩💩💩💀💀💀☠️☠️☠️
☹️☹️☹️- Anonyymi
Kippis!
💩💩💩
- Anonyymi
☹️☹️☹️
💩💩💩
☠️☠️☠️
💀💀💀 - Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Paljonko uskaltaa sekäkäyttää?
Pakko vetää paljon että voi nukkua mutta oikeasti tekisi mieli EI herätä Suomessa.
Muita?- Anonyymi
Molempi parempi kuin Suomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molempi parempi kuin Suomi
X2💩💩💩
- Anonyymi
Berliiniin bordelliin ryyppäämään ja nokkakokkeloimaan. Vaihtoehto ainainkwriankeuttajalle. Vielä , kun sais jonkun dillen entisen kaverin maksaan viulut vois lähteeTÄNÄÄN
Saksaan sosiaalipummiksi. 1400 netto ja jack walkerit puolella hinnalla. uurnassa kotimaahan. Poika maksaa - Anonyymi
Tot noin niinku itekkii. Finskin tiskille kentälle. Minne lähtee seuraava lento? pARIISIIN ykkösluokassa. Ei ihan osu haarukkaan. Oisko jotain muuta? Kiinaan vaikka shanghain valoihin ottakaa kunnon pöhinät sohvalla Jack Walkerila pöösi päälle ja alcatraziin nokkakokkeloimaan huorien kanssa. Jos huomenna ei uni tuu, nih samat lääkkeet uusiksijos munuskuut kestää menoa?ei elämästä selviä hengissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Berliiniin bordelliin ryyppäämään ja nokkakokkeloimaan. Vaihtoehto ainainkwriankeuttajalle. Vielä , kun sais jonkun dillen entisen kaverin maksaan viulut vois lähteeTÄNÄÄN
Saksaan sosiaalipummiksi. 1400 netto ja jack walkerit puolella hinnalla. uurnassa kotimaahan. Poika maksaaJa sekö sen onnen sitten toisi ? Enpä usko.
- Anonyymi
On lasissa ja pillerit mahassa☹️☹️☹️
- Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
Paskin maa.
Tänäkin yönä moni lähtee oman käden kautta ilman edes yhtä lääkärikähntiä.
Nehän ovat rikkaille.- Anonyymi
Eikös Suomessakin joudu oman käden kautta lähtemään noin 700 henkilöä.
Noin puolet siitä joutuu lähtemää jo kestämättömiksi ja sietämättömiksi kehittyneiden kipujen takia, joihin tämä niin hyväksikin mainostettu terveydenhoitomme ei ole pystynyt helpotusta tuomaan, eikä apua antamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Suomessakin joudu oman käden kautta lähtemään noin 700 henkilöä.
Noin puolet siitä joutuu lähtemää jo kestämättömiksi ja sietämättömiksi kehittyneiden kipujen takia, joihin tämä niin hyväksikin mainostettu terveydenhoitomme ei ole pystynyt helpotusta tuomaan, eikä apua antamaan.Miksi sanoa JOUTUU lähtemään ?
Ei kukaan joudu.
Jotkut saattavat omasta tahdostaan haluta sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanoa JOUTUU lähtemään ?
Ei kukaan joudu.
Jotkut saattavat omasta tahdostaan haluta sitä.☠️☠️☠️💩💩💩
- Anonyymi
Lähellä käy usein.
Ehkä onnistaa joku yö😓😢😥🫤😕😰😨😳 - Anonyymi
Mikä kombo teillä että jaksaa Suomessa?
Aika paljon pitää vetää höpinää tötteröön että jaksa edes olla täysin syrjäytynyt 👿😈👺👹 - Anonyymi
Elämä on.
Parhaiten pärjää ilman minkäänlaisia komboja.
Ei tämä ole mitään erikoista onnea ja onnellisuutta, pieniä palasia kerrallaan, siitä se oleminen ja eläminen koostuu.
Ei se auta, onko Suomessa tai jossain muualla, kunhan pärjäilee itsensä kanssa. - Anonyymi
Suomi on maailman onnellisin maa. Ei tarvi korkeaa koulutusta. Pärjää ihan ammattikoulu-pohjalla. Täällä on turvallista. Periaatteessa. Onneksi en ole joutunut näkemään kauhistuksia, onhan niitäkin. Olen lehdistä ja netistä lukenut. Tosin Raamatun mukaan "hän tukkii korvansa kuulemasta veritöitä. "En katso kamalia ohjelmia, Varjelen itse itseäni. Asuessani Helsingin Kalliossa, katsoin, mitä katua menin illalla kotiin.
- Anonyymi
💩💩💩☠️☠️☠️
- Anonyymi
Suomi on kyllä monella mittareilla parhaimmistoa, mutta epäilen onnellisuutta. Kokoajan kuuluu jatkuva valitus erilaisista asioista. Masennus on aika korkealla tasolla. Taloutta ei saisi laittaa kuntoon nyt ja ei vielä ainakaan. Vanhuksia kaltoinkohellaan räikeästi. Digi valtaa kaiken inhimillisen. Syrjäytymistä tapahtuu kokoajan. Kouluissa on runsaasti oppilaita, joilla on paha olla. Yksinäisyys on yleistä jo lapsilla. Nuorten huumekuolemissa Suomi on Euroopan kärkeä. Elän omaa turhaa elämääni, sanon oman näkemyksen ja autan avun pyytäjiä, ennen kuin minun pilvet synkkenee.
- Anonyymi
☠️☠️☠️💩💩💩
- Anonyymi
Eräs entinen ystäväni alkoholisoitui ensin. Sitten ssekoitti päänsä lääkkeillä sekä alkoholilla sekakäyttäjänä nyt kuvioissa on halvat huumeet.. minä menen aivojen omilla tuotoksillaserotoniini, dopamiini ja adrenaliinit. Se mitä vanhat aivoni tuottavat. En tarvitse epämääräisiä pillereitä pimeiltä markkinoilta, kun en kaipaa sitä jännitystä elämääni
- Anonyymi
Olin itse aikoinaan sekakäyttäjä, viinaa ja pillereitä, kannabista. Kovia huumeita en käyttänyt.
Pakko sanoa, että en hakenut jännitystä elämääni, vaan pakenin itseäni, omaa pahaa oloani, ahdistustani. Vaikkakaan siitä ei mitään apua ollut, päinvastoin, meni elämä vain enemmän sekaisin.
Kaikesta voi kuitenkin selviytyä.
- Anonyymi
Ei kysytty
- Anonyymi
MeToo?
- Anonyymi
On ja ei kysytty
- Anonyymi
Ei kysytty
- Anonyymi
Sillä ei ole väliä, onko Suomi maailman onnellisin maa, mutta minulle on onnellisinta elää Suomessa. Muutakin maailmaa on nimittäin nähty.
- Anonyymi
Ei ole nyt juomaa lasissa eikä paljon muulloinkaan. Nautin Suomen kesästä!
- Anonyymi
🍺🍷🍹🧉🍶🍸🍻🥳
- Anonyymi
Suami o hieno maa kun auttaa meitä mielenterveysongelmaisia &eläkeläisiä. Moni muu valtio sais ottaa mallia Suomen esimerkkilisyydestä. Tosin koko ajan mennään huonompaan suuntaan mut näyttäisi taas siltä että ihmisten , niin pienituloisten duunarien , eläkeläisten kuin mielenterveysongelmista kärsivien silimät alkaa avautua koska moni alakaa tajuta että kovin oikeisto ei olekaan paras vaihtoehto koska se voi viedä Suomea kauemmas onnellisesta valtiosta.
Suomi on siis edelleen ehkä maailman onnellisin maa.
viestin lähettäjä Juha pohjola- Anonyymi
💩💩💩☠️☠️☠️
- Anonyymi
Ei kukaan kysynyt
- Anonyymi
💩💩💩☠️☠️☠️
- Anonyymi
Suomi on maailman onnellisin maa. Ei siihen kuulu korkeakoulututkinnot. Ihmisen elämä rakentuu itsekullakin persoonallisesti. Olen onnellinen eläkeläinen.Elän Jeesuksen kanssa.
- Anonyymi
Oot sitte ominu Jeesuksen itelles, voi sitä onnen autuutta.
- Anonyymi
☠️☠️☠️💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sitte ominu Jeesuksen itelles, voi sitä onnen autuutta.
Jokainen saa omia Jeesuksen itselleen. Totta, se on syvin onni.
- Anonyymi
Tuntuu että uhriutujat kuvittelevat että onnellisuus olisi jotain kultaa ja mirhamia jota valtio kaataa heidän kurkkuun.
Todellisuudessa onnellisuus on sitä, että valtio poistaa esteitä, millä ihminen voi itse tehdä itsestään onnellisen. Kunhan näkee sen eteen vaivaa.- Anonyymi
💩💩💩☠️☠️☠️
- Anonyymi
Kun ihmiset käyttävät nyt parasta maailman aikaa, Suomen kesää itsemurhista kirjoittamiseen, niin ei tämä suurelle osalle ole onnellisten ihmisten maa.
Ihan selvä juttu, että Suomi selvisi surkeista sotavuosistakin monista puutteista huolimatta. Oli ihan oikein, että me liityttiin Nato-alueeseen.- Anonyymi
☠️☠️☠️💩💩💩
- Anonyymi
Oletko mökillä raiskaamassa planeettaa vaiko ilman lomaa ja rahaa?
- Anonyymi
On korkeakoulututkinto, joka suoritettu 22-vuotiaana. En käytä päihteitä. Ja näitten tosiasioitten perään on pakko epäillä omaa bpd-diagnoosia, joka osaltaan lienee myötävaikuttanut jatkuvan työkyvyttömyyseläkkeen myöntämistä.
- Anonyymi
Kyllähän maa voidaan todeta onnelliseksi, mutta onko maan kansalaiset onnellisia ?
- Anonyymi
Mitä ajatuksia eilinen A studio herätti?
Itse oksensin ja sitten otin ketipinor valkkarin kanssa💩- Anonyymi
Sekö se sitten helpotti, valkkari ja ketipinor ?
Itseään voi tuolla tavalla huijata, muille se ei mene läpi.
- Anonyymi
Huomenna normipäivä?
- Anonyymi
🍻🍸🍶🧉🍹🍷🍺💩☠️
- Anonyymi
Saisiko sen eilisen A studio ohjelman linkin tänne?
Oli kuulemma poliisi asia ja rikos ihmisyyttä vastaan.
Moni menetti täysin uskon tähän maahan.
Me "eläkeläiset" emme voisi vähempää välittää kun elämä on jo raiskattue - Anonyymi
MeToo?
- Anonyymi
Maailman paskin maa.
Hävettää asua täällä.- Anonyymi
Täällä on kyllä paljon teitä kiusaajia ja satuttajia,olis parempi ku nämä valehtelija muuttais omaan maahansa itään,sinne venäjän puolelle,näiden kaa väsyy aika moni!valehtelevat ja varastavat......
- Anonyymi
Paremminkin maailman onnettomin lammas kansa🤔
- Anonyymi
Jotkut eivt ole tyytyväisiä ja onnellisia koskaan kun heidän mielestä aina on jossakin asiat paremmin.
Osa taasen osa huhtautua asiaan positiivisemmin ja ovat tyytyväisiä ja onnellisia siihen mitä on.
Mitä ihminen tarvitsee ollakseen onnellinen?
Onko se paljon rahaa ja hirveästi tavaraa ja viinaa ja huumeita niin paljon kun kerkeää käyttää.
Vai onko se sitä että on puhtaat vaatteet ja saa syödä ja katto päänpäällä.
Jos ikuiselle valittajalle annetaan kaikki mitä hän haluaa niin ei se hänestä onnellista tee.- Anonyymi
Tässä "hyvinvointiyhteiskunnassa" paapottiin kymmeniä vuosia kansaa. Lapsena ei saanut asettaa tiukkoja rajoja, muuten sossutäti sanoi "soo soo". Kaikessa annettiin periksi lapsille, kaikki oli pumpuliin turvattua. Kansa opetettiin luottamaan ikuiseen hyysäämiseen ja siihen että aina löytyy viranomainen joka kantaa yli arjen hankaluuksien. Nyt kun sitten nämä paapotut millenniaalit ja mitkä lie binnelliaalit joutuvat vaikkapa opiskelemaan tai töiden tekemiseen, ollaan järkyttyneitä ja uupuneita heti alussa ja haetaan kuntoutustukea tai työkyvyttömyyseläkettä. Hullut psykiatrit vatvovat yhdessä potilaan kanssa ja pahentavat vointia, samoin psykoterapiat sotkevat eli muka-pengotaan syvältä kaikkea ja henkilö miettii liikaa koko ajan ja kokee olevansa tosi sairas vaikkei olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä "hyvinvointiyhteiskunnassa" paapottiin kymmeniä vuosia kansaa. Lapsena ei saanut asettaa tiukkoja rajoja, muuten sossutäti sanoi "soo soo". Kaikessa annettiin periksi lapsille, kaikki oli pumpuliin turvattua. Kansa opetettiin luottamaan ikuiseen hyysäämiseen ja siihen että aina löytyy viranomainen joka kantaa yli arjen hankaluuksien. Nyt kun sitten nämä paapotut millenniaalit ja mitkä lie binnelliaalit joutuvat vaikkapa opiskelemaan tai töiden tekemiseen, ollaan järkyttyneitä ja uupuneita heti alussa ja haetaan kuntoutustukea tai työkyvyttömyyseläkettä. Hullut psykiatrit vatvovat yhdessä potilaan kanssa ja pahentavat vointia, samoin psykoterapiat sotkevat eli muka-pengotaan syvältä kaikkea ja henkilö miettii liikaa koko ajan ja kokee olevansa tosi sairas vaikkei olekaan.
Oletko ajatellut kertaakaan, että mitä jos itse olisit tällä hetkellä nuori ?
Olisiko elämäsi erilaista nuorena nyt, kuin mitä ehkä on ollut silloin nuoruudessasi ?
Olisi aina hyvä osata vähän kuin asettua " toisen saappaisiin ", ja miettiä asioita, eikä vaan halveksia ja solvata.
Ei asiat mene niin, että " kun minä olen päässyt helpolla, niin kyllä sinäkin pääset ", tai mitä ikinä miettiikin, olemme erilaisia, onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut kertaakaan, että mitä jos itse olisit tällä hetkellä nuori ?
Olisiko elämäsi erilaista nuorena nyt, kuin mitä ehkä on ollut silloin nuoruudessasi ?
Olisi aina hyvä osata vähän kuin asettua " toisen saappaisiin ", ja miettiä asioita, eikä vaan halveksia ja solvata.
Ei asiat mene niin, että " kun minä olen päässyt helpolla, niin kyllä sinäkin pääset ", tai mitä ikinä miettiikin, olemme erilaisia, onneksi.En ole jolle kommentoit mutta omat mietteni.
Katseet pitäisi kääntää sinun vanhempiisi, miksi kasvattivat sinusta sellaisen paapottavan?Itse olen elänyt nuoruuteni -70 luvulla ja perheessämme oli säännöt ja koulujen jälkeen tehtiin töitä.
Iskostettiin jo nuorena että jos haluaa pärjätä elämässä niin itse pitää tehdä.
-80 luvulta aina 2010 saakka kasvatin omat lapseni joille iskostin että elämässä pärjää kun ei laske hyvinvointiaan muiden varaan.
Jokaisella lapsellani on korkeampi koulutus ja he ovat töissä ja vaihtaneet työpaikkaakin parempiin, heillä on perheet ja omat talot yms.
He pärjäävät elämässä kun heitä ei ole opetettu turvautumaan aina yhteikuntaan.
Tietenkään ei voi syyttää sinua yksilönä mutta syyllisinä ei voi pitää yhteikuntaa vaan sinun vanhempia ja isovanhempia.
Raakasti voisi sanoa että yhteikunta jakautuu selviytyjiin ja ei selviytyjiin.
Selviytyjiin lukeutuu he joille on jo sukupolvien ajan siirreetty ymmärrys että itse luodaan se hyvinvointi.
Sinä voit katkaista tuon sukusi kierteen opettamalla omille lapsilleen pärjäämisen mallin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole jolle kommentoit mutta omat mietteni.
Katseet pitäisi kääntää sinun vanhempiisi, miksi kasvattivat sinusta sellaisen paapottavan?Itse olen elänyt nuoruuteni -70 luvulla ja perheessämme oli säännöt ja koulujen jälkeen tehtiin töitä.
Iskostettiin jo nuorena että jos haluaa pärjätä elämässä niin itse pitää tehdä.
-80 luvulta aina 2010 saakka kasvatin omat lapseni joille iskostin että elämässä pärjää kun ei laske hyvinvointiaan muiden varaan.
Jokaisella lapsellani on korkeampi koulutus ja he ovat töissä ja vaihtaneet työpaikkaakin parempiin, heillä on perheet ja omat talot yms.
He pärjäävät elämässä kun heitä ei ole opetettu turvautumaan aina yhteikuntaan.
Tietenkään ei voi syyttää sinua yksilönä mutta syyllisinä ei voi pitää yhteikuntaa vaan sinun vanhempia ja isovanhempia.
Raakasti voisi sanoa että yhteikunta jakautuu selviytyjiin ja ei selviytyjiin.
Selviytyjiin lukeutuu he joille on jo sukupolvien ajan siirreetty ymmärrys että itse luodaan se hyvinvointi.
Sinä voit katkaista tuon sukusi kierteen opettamalla omille lapsilleen pärjäämisen mallin.Onpa se hienoa olla " parempi " ihminen.... Kunhan ei ylpisty liikaa....
Sanoit " sinun vanhempasi " , eli minun vanhempani. Vanhemmissani ja kotonani, kotioloissa ei ollut mitään vikaa. Oli turvallinen koti, turvallinen lapsuus, turvallinen nuoruuskin olisi ollut, jos en olisi ihan itse ajautunut huonoille teille. Vanhempiani en ole siitä koskaan syyttänyt, enkä edes pysty syyttämään. Jos minua olisi paapottu, ehkä elämäni olisi mennyt paremmin. En tiedä, ketä kiittäisin, etten ole pumpulissa kasvanut, ehkä vanhempiani.
Onhan se hyvä, että monilla menee hyvin, kuten sinulla ja perheelläsikin, vaikka on teilläkin varmaan ne omat ongelmanne ollut, mutta olette ne pystyneet selvittämään.
Joskus ihan vituttaa, kun " bättre folke " arvostelee ja halveksii näitä huonommin selviytyneitä. Sekin, että asiat menee vituralleen, on loppujen lopuksi aika opettavaista. Etenkin silloin, kun yhteiskunta ei ole turvaamassa, kaikki eivät saa apua yhteiskunnalta, vaikka sitä saattaisivat tarvita.
" Paremmalla väellähän " ei siitä tietenkään ole lainkaan käsitystä, millaista se voi olla.
Oikeastaan, kun olen jälkeenpäin miettinyt, en vaihtaisi päivääkään elämästäni korkeakouluihin, ym. opiskeluun.
Onhan se tosin hyvä, että " paremmin" pärjääviäkin on, niin yhteiskunnasta pudonneillakin a on edes jotain mahdollisuuksia.
Joskus huonosti voivat ihmisetkin pystyvät elämänsä jossain vaiheessa alkaa voimaan paremmin. Ja se, jos jokin vaatii vahvuutta. Ja vahvuus auttaa ottamaan vastaan näiden " parempien " ihmisten typeryyden ja köyhät, alentavat kommentit.
Voisin kyllä väittää, että pitkälle koulutetuilla ja ns. eliitillä ei ole käsitystä kovasta elämästä. Elämää ei opi oppikirjoista, se oppi tulee elämällä.
Minun kierteeni on ollut vain minun kierteeni, olen sukuni " musta lammas ", muilla ei ole kierteitä ollut, eli sellaista en pysty katkaisemaan. Ja pystyn sanomaan, ettei minulla lapsiakaan ole, koska en olisi pystynyt sellaisista pitämään huolta, silloin kun sen aika olisi ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa se hienoa olla " parempi " ihminen.... Kunhan ei ylpisty liikaa....
Sanoit " sinun vanhempasi " , eli minun vanhempani. Vanhemmissani ja kotonani, kotioloissa ei ollut mitään vikaa. Oli turvallinen koti, turvallinen lapsuus, turvallinen nuoruuskin olisi ollut, jos en olisi ihan itse ajautunut huonoille teille. Vanhempiani en ole siitä koskaan syyttänyt, enkä edes pysty syyttämään. Jos minua olisi paapottu, ehkä elämäni olisi mennyt paremmin. En tiedä, ketä kiittäisin, etten ole pumpulissa kasvanut, ehkä vanhempiani.
Onhan se hyvä, että monilla menee hyvin, kuten sinulla ja perheelläsikin, vaikka on teilläkin varmaan ne omat ongelmanne ollut, mutta olette ne pystyneet selvittämään.
Joskus ihan vituttaa, kun " bättre folke " arvostelee ja halveksii näitä huonommin selviytyneitä. Sekin, että asiat menee vituralleen, on loppujen lopuksi aika opettavaista. Etenkin silloin, kun yhteiskunta ei ole turvaamassa, kaikki eivät saa apua yhteiskunnalta, vaikka sitä saattaisivat tarvita.
" Paremmalla väellähän " ei siitä tietenkään ole lainkaan käsitystä, millaista se voi olla.
Oikeastaan, kun olen jälkeenpäin miettinyt, en vaihtaisi päivääkään elämästäni korkeakouluihin, ym. opiskeluun.
Onhan se tosin hyvä, että " paremmin" pärjääviäkin on, niin yhteiskunnasta pudonneillakin a on edes jotain mahdollisuuksia.
Joskus huonosti voivat ihmisetkin pystyvät elämänsä jossain vaiheessa alkaa voimaan paremmin. Ja se, jos jokin vaatii vahvuutta. Ja vahvuus auttaa ottamaan vastaan näiden " parempien " ihmisten typeryyden ja köyhät, alentavat kommentit.
Voisin kyllä väittää, että pitkälle koulutetuilla ja ns. eliitillä ei ole käsitystä kovasta elämästä. Elämää ei opi oppikirjoista, se oppi tulee elämällä.
Minun kierteeni on ollut vain minun kierteeni, olen sukuni " musta lammas ", muilla ei ole kierteitä ollut, eli sellaista en pysty katkaisemaan. Ja pystyn sanomaan, ettei minulla lapsiakaan ole, koska en olisi pystynyt sellaisista pitämään huolta, silloin kun sen aika olisi ollut.Hyvä sulle että tajusit olla hankkimatta lapsia.
Jostain kumman syytä esim. työttömyys periytyy ja nyt mennään jpa 4. sukupolvessa työttöminä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sulle että tajusit olla hankkimatta lapsia.
Jostain kumman syytä esim. työttömyys periytyy ja nyt mennään jpa 4. sukupolvessa työttöminä.Olen samaa mieltä, mutta asiahan ei sinulle kuulu lainkaan.
Jos sinua vituttaa joidenkin muiden työttömyys, niin omapahan on ongelmasi.
- Anonyymi
Juu ei
- Anonyymi
A studio linkki?
- Anonyymi
A studio linkki
- Anonyymi
A studio linkki
- Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
A studio linkki
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa Venäjälle, siellä on varmaan kaikki paremmin.
Masentunut Mies - Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
En voinut olla lisäämättä, olisi ilouutinen, että tämä tietomurtovuotaja Julius Kivimäki saisi elinikäisen tuomion, syyttäjä oli ehdottanut vain 7:ää vuotta, kuinka paljon pahaa hän on aiheuttanut ihmisille: kaikki kiristykset ym.
- Anonyymi
Suomessa tuomiot no niin syvältä...... liian lyhyitä.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Seuraavat tilastot kun tulee taas ensi vuonna(?) maailman onnellisimmasta maasta, niin hiukan kyllä epäilyttää, onko se enää Suomi.
On työttömyys, huumeiden käytön leviäminen, ja mitä kaikkea nyt onkaan, en jaksa luetella. Mutta tuskin ollaan enää se onnellisin. - Anonyymi
Kun ihmiset oppisivat tanssimaan kiirtania, niin sen avulla voi pitää itsensä onnellisena. Ainakin minä onnistuin vuosikausia, nykyisin tarttee vähemmän. Tulkaa kokeilemaan jos ootte Helsingissä, 19.10 on kiirtan tapahtuma klo 15.00 alkaen, Vallilan Sitruunapuussa, Sammatintie 2. Voi tulla kokeilemaan 18.00 saakka.
- Anonyymi
Eiköhän tuon demarivalheen levittämisen ole aika loppua.
Suomi on slummi joka mittapuulla.- Anonyymi
Miten sen nyt ottaa.
On täällä ihan mukavaakin olla ja elää.
- Anonyymi
Juu ei
- Anonyymi
Minulle absurdi dystopia tämä maa.
- Anonyymi
Kestotripillä kelan sponssaamana subutexit piikit ja kaikki, vain kannabis puuttuu. Piririippuvaisille adhd-diagnoosilla kelan sponssaamat adhd-pirit apteekista
- Anonyymi
- Anonyymi
Juu ei
- Anonyymi
Jack walkeria kaksi litran lekaa odottaa ottajaansa tuossa sohvapöydällä. Nuuskan kanssa saa hyvät pöhinät. Työmarkkinatuella.
- AnonyymiUUSI
Osanottoni onnettomalle elämälle.
- AnonyymiUUSI
Voi, miten turhia pointteja. Korkeakoulututkinto........onko nyt juomaa lasissa......Sitten ne ihmettelee , että me monet pidämme tätä Suomea maailman onnellisimpana maana. Suomi on hyvä maa. Täällä elää hyvin ja rauhassa, kun tekee ahkerasti töitä, ei pyydä elämäänsä luksusta. Turvaa Jumalaan , siinä on ratkaisu.
- AnonyymiUUSI
Kehitysmaa
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset16711023Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1146252Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1715601Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..875517Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1774510Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut784382Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa503997Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613880Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali303538IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k873127